Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI  (Luettu 28986 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #15 : 05.11.14 - klo:16:48 »
Minulle kävi pikkupoikana niin, että sisusklasusopassa oli villan maun lisäksi niitä villojakin, joten 60 vee oli lammas inhokkiruokaani. Lemin särä palautti uskoni hyvään lammaslihaan, oli vuosi 2004.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #16 : 06.11.14 - klo:16:25 »
Nyt juuri olen onnellinen kun edessäni lämmin teemuki ja kaksi palaa hyvää rieskaa oivariinilla ja Eva-juustolla. :kahvi:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #17 : 06.11.14 - klo:19:37 »
Pojan rakennuksella jaksoin olla lähes täyden päivän, hommat sujui, minustakin vähän apua.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #18 : 08.11.14 - klo:22:16 »
Pojan rakennuksella edelleen apuhommissa...väsähdin, mutta onnellinen kun olin avuksi.
 :eusa_angel:

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #19 : 09.11.14 - klo:07:05 »
1# Onko elämä pelkkää onnea, jos negatiivisetkin asiat tekee onnelliseksi? Eihän se ole, mutta eilen iloitsin mukavien suunnitelmien peruuntumisesta. Pääsinhän saunaan siitä hyvästä! Mitään muuta en kaivannutkaan niin paljon sen lisäksi, paitsi ravintoa ja unta- ja sain kaikkia niitä. Mitä pitemmälle syksy etenee, sitä enemmän harmittelen jokaista missattua saunavuoroa. Vaikka sainkin luvan lämmittää sitä omia aikojani, ei se vaan aina onnistu. Tämä oli itseasiassa pieni rukousvastaus, kun en olisi jaksanut edes lähteä sinne minne piti.  10km. ajettuani juttu peruuntui ja ajelin kotiin.
 2# Lumi.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #20 : 09.11.14 - klo:11:01 »
Aika pitkällä on seminaarityö kun eilen jaksoin kirjoittaa jo viiteluetteloakin ja hyvän artikkelin löysin.  Pääsen tekemään toista eli teodikearepresentaatiot psykoanalyyttisessa katsannossa   :003: :003:  tai jotain.   :003:  minäpäs teen  kaksi, kaksi kaksi, kaksi yhden hinnalla... Hahaaa...haaa.....

Vaan menenkö kreikkaa välitenttimään pulittaa pitäis kuuskyt egee ja matkustaa Portsuun asti, kyl nyt on maailma sekasin kun ei kaikki menekkän  virtuaalina
« Viimeksi muokattu: 09.11.14 - klo:11:05 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #21 : 09.11.14 - klo:11:08 »
Kauniin napillisen taskullisen lähes pitämättömän  talvitakin löysin uffista hinta kolme euroa kun oli kolmen euron päivä. Olen hyvin hyvin tyytyväinen. Täytyy palauttaa uffin keruulaatikkoon tarpeetonta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #22 : 10.11.14 - klo:19:25 »
Keskustelu Anna-Marin kanssa. Anna-Mari enimmäkseen kuunteli, tietenkin, sillä minun asioistani puhuttiin.
Toisaalta hänkin kertoi itsestään sen verran että tutustuimme enemmän kuin alttarikaiteen kahden puolen ollen, tai seurapenkeissä istuessamme.

Olin etsiskellyt ihmistä, nimenomaan pappia, joka   A) on herännyt  B) tietää kristillisestä mystiikasta ja hengellisestä ohjauksesta.  Nämä, ja paljon muuta hyvää on nyt kohdallaan. Jatkoa on luvassa. :057:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #23 : 10.11.14 - klo:20:06 »
Tätä on oikeasti hyvä pohtia joka päivä, joskus on vaikea keksiä mitään ja joskus keksii vaikka mitä. Onnellisiin asioihin keskittyminen lisää onnellisuutta.

Tänään onnelliseksi teki työkaverien kehut kakunlopuista, jotka vein kahvihuoneeseen. Teepannullinen, jonka nautimme puolison kanssa kahvilassa tyttären tanssitunnin aikana. Teveyskeskuksen käytävällä influenssarokotuksiaan odottaneet mukavat mummot.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #24 : 10.11.14 - klo:20:35 »
Hiljaisuus   :eusa_pray:


Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #25 : 10.11.14 - klo:21:37 »
Löysin Verkkokauppa.com:sta sopivan ja hinnaltaan samanlaisen kuin varastettu tietokoneeni, joten menen keskiviikkona hakemaan sen pois. Olen etsinyt runsaasti, enkä ole ollut tyytyväinen löytämiini. Nyt se löytyi. Samalla reissulla osteaan naapurille uusi kone, kun hän on pyytänyt konsultiksi hankintareissulle.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #26 : 10.11.14 - klo:21:58 »
 :eusa_angel:

Hyvä juttu, Seppo.
----

Minua on ilahduttanut tänään taas asia jonka tyttäreni sai hoidetuksi ja kun kyselin vaatiko aikaa ja vaivaa kuinka paljon vastasi vaan puhelimessa nauraen että älä äiti nyt sellaisia ajattele, että homma hoitui ihan helposti.
No kun osaa asian niin varmaan silloin, itse olisin takunnut varmaan saman asian suhteen ja pähkäillyt.

Olen onnellinen ja kiitollinen.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #27 : 11.11.14 - klo:06:33 »
Sain tälle aamulle luetuksi vastauksia spostiini koskien taloyhtiön asioita ja vastaajat ovat samalla kannalla. Voidaan edetä. Tällä iällä tekemättömät hommat, joita ei saa liikkeelle, rassaavat.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #28 : 11.11.14 - klo:13:19 »
Olen selaillut kahta askartelulehteä...idealehti Taikaa ja askartelulehti Ihanaa.
Jo pelkkä katseleminen  on nautinto ja sitten se kun tekee ja jos tekee käsillään jotain, saa aikaan ja näkee kättensä jäljen.
Se inspiroi.

Siis lehtien jo pelkkä katseleminenkin ilahduttaa minua.  :eusa_angel: :109:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #29 : 11.11.14 - klo:13:23 »
Pojan raksalla aamupäivän sain olla apurina...ja piällysmiehenä...siis valvojana...
vaikkakin "valvoja" sana tuo mulle pahan mielen..."jostain kumman syystä"...
Juu, mutta raksalla hommat etenee...sieluni taisi jämähtää siihen kivitaloon lujasti... :icon_biggrin: