Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI  (Luettu 29068 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #135 : 11.12.14 - klo:18:36 »
Tulin kuumasta saunasta. Kehon pitää välillä saada hierontaa, se oli eilen tervan kaupungissa. Kipeähän siitä vähän tulee, mutta sitten kunnon sauna tekee sen lopun hyvän.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #136 : 11.12.14 - klo:18:39 »
"Asiakasyrittäjäni" kirjanpitohomman sain tänään hyvälle tolalle,
homma hanskassa ja hanska tallessa.  :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #137 : 12.12.14 - klo:13:03 »
Totesin että Docens on jättänyt minulle hyvän perinnön ja sen tähden varmaan asetettiin minun kotiaaweekseni. Ajattelen että voi todella "päästä tietämään uutta" ja että kun hän aina sanoo, uskollisen Jumalan, niin sekin on varsin totta, ja minä rupesin Veijolan takia lukemaan Jeremiaa taas ja olen oikein tyytyväinen.

Ja myös totesin olevani onelinen kun edellä puuskuttaa tuo edellinen alaviite siitä milloin Herra on varsin lähellä,

Niin ja olen onelinen siitä että muistin, en ole tsekannut ovatko vanhukset missä hapessa mutta illalka kun piti luin sitä partisiippia joka saa jokaisen nukahtamaan kesken ja huomasin vasta kun vaari vastasi että on puoliyö lähes. Onneksi heillä on sama rytmi kuin herkästi tulee minulle ja jokaisesta päivästä kun saan molemnat pitää olen juupelin onnellinen. He olivat virkeitä kuin tiaiset ja kirjoittivat joulukortteja.

Vaari kysyi olenko sairas, totesin en, se johtuu neljästätoista hyasintista, joita ilman joulu ei ole sama. Niitä oli lapsena kotina koti täynnä kun lapset toivat opettajalle.
« Viimeksi muokattu: 12.12.14 - klo:13:10 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33785
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #138 : 13.12.14 - klo:09:19 »
Lumimaisema.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #139 : 13.12.14 - klo:10:10 »
Tulin kuumasta saunasta. Kehon pitää välillä saada hierontaa, se oli eilen tervan kaupungissa. Kipeähän siitä vähän tulee, mutta sitten kunnon sauna tekee sen lopun hyvän.

Suomessa on räntää ja pakkasta. Inhoan säitä yli kaiken. Mutta siellä on lohdutus. Paras paikka talossa on sauna. Melkeinpä sauna on harras ja lähimpänä Jumalaa.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33785
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #140 : 13.12.14 - klo:10:19 »
Saunassa rukoilu .Kuin ihminen vasta luotuna ja alastomana. Syntiset niveleni ei saunasta tykkää.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #141 : 13.12.14 - klo:16:10 »
Hoitokodissa laulaminen.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #142 : 16.12.14 - klo:12:31 »
Se mahollinen seikka, että saattaa muuttua säätyyppi ja toisaalta lukemani, sai Itämeri suolapulssin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #143 : 16.12.14 - klo:14:30 »
Aurinkoinen päivä.
Huoneeni pysynyt siistinä.
Hommat hanskassa ja hanska tallessa.
 :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #144 : 16.12.14 - klo:15:32 »
Minäkin olen lukenut Itämeren suolapulssista, hyvä juttuhan se, vaikka olen maakrapu

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #145 : 16.12.14 - klo:18:22 »
Totesin osaavani jotain mutta kauhukseni myös tentin suuremman läheisyyden kuin oletin joten minun täytyy nyt keskittyä ajattelemaan että sitte se on ohitte ja lopun perin on helpompi korottaa arvosanaa kuin mennä suoraa tietä ensikertaa... Äääh minulle riitti onnellisuudeksi aika vähä tänään
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33785
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #146 : 17.12.14 - klo:20:53 »
Yksi joulukortti ja sitä seurannut puhelu ! :052:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #147 : 18.12.14 - klo:11:57 »
Sain eilen hyökättyä kelpo lailla yhteen tenttikirjaan. Meni aamuyöhön. Tänään paistaa aurinko!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #148 : 18.12.14 - klo:12:00 »
Minun kukkii amRyllis tavalla jota en ole ennen nähnyt. Viis nuppua joista kaksi on auennut puolmetrisen vanan päässä toinen tulossa. Sen piti olla punanen tosin.  :-\ ainoa hätäännys koskee, kuin se jaksaa kannatella niitä kaikkia kukkia jotka on kun teevati. Rakensin puikoista sille semmosen. En tiedä miksi sitä pitäis sanoa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #149 : 18.12.14 - klo:15:10 »
Olen ilmeisesti irti ns. joulunaluskiireistä, tänään ainakin ihan levollinen ja rauhallinen päivä.