Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XV  (Luettu 27499 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #30 : 29.09.14 - klo:16:56 »
Uimahallissa käynti, vaikka simahdinkin pahemman kerran.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #31 : 29.09.14 - klo:17:36 »


 Uimahallissa käynti, vaikka simahdinkin pahemman kerran.



   verensokeri? diebetes?


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #32 : 29.09.14 - klo:19:43 »
Sain osuuteni lastenhoidossa riemullisesti päätökseen. Aamusella kirmataan Veneheittoon.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #33 : 29.09.14 - klo:20:00 »
Verensokeri mulla välillä heittelee, kävelylenkilläkin välillä tullut aika heikottava olo.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #34 : 29.09.14 - klo:20:03 »

   Suosittelen lääkäriä. Sanovat että diabeteksen hoito kannattaa aloittaa ajoissa.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #35 : 29.09.14 - klo:20:16 »
Agree !  Sanon silmä- ja jalkavammat kokeneena.  Toivon etteivät, munuaiset eikä sydän vielä jätä minua tielle. Itseasiassa sokeriarvot minullakin ovat melko hyvät, verenpaine mainio.
...

Sain kolmevuotiaan nukkumaan 15 minuutissa, vastoin Matin oletusta. Panin radion soittamaan hiljaa klassista. Sama konsti tepsii itselläni. Iltarukous on tärkeä hoitaa.
...

Olkoon Körttifoorumi kaikin tavoin hoitava . :eusa_angel:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #36 : 29.09.14 - klo:20:33 »
 :eusa_angel:

Minä koen hyvänä ja hoitavana tämän Körttifoorumin.
Tänne on hyvä kirjoittaa ajatuksiaan ja lukea muiden ajatuksia ja kokemuksia.
Elämänläheinen ja -makuinen paikka ihmisineen. :023:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #37 : 29.09.14 - klo:20:43 »
Kyllä, kyllä... :eusa_angel: :039:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #38 : 29.09.14 - klo:20:49 »
  verensokeri? diebetes?


Ehkä olisi hyvä mittauttaa verensokeri...ellei ole jo mitattu.
Ja pitkäsokerikin paastosokerin lisäksi ?
Siinä näkisi pitemmältä ajalta  arvon.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #39 : 29.09.14 - klo:22:53 »
Lauantaina: Mukavat 100-vuotisjuhlat (2 x 50 v.). Paljon hyvää ruokaa, juomaa, elävää musiikkia ja eläväistä juhlaväkeä.  :023:

Sunnuntaina: Miellyttävä kyläreissu ja hyvä saalis metsästä: kantarelleja, suppiksia, vaaleita orakkaita, haaparouskuja ja yksi hirvenvasa (ei minun toimesta kaadettu), vaikka meidän hirviporukka lähtee jahtiin vasta parin viikon päästä. Vasa oli sattunut hollille, kun tuttava vei koiraansa metsään katsomaan, josko se hirviä löytäisi. Vasat on jahdin myöhemmässä vaiheessa vaikeita saada. Niinpä koko porukka oli mielissään, että näin helposti saatiin ensimmäinen kolmesta.

Tänään: Valkohäntäpeura kasvimaalla. Nyt ei tehnyt yhtään mieli sitä hätistellä. Kasvimaalla ei enää tee tuhoa, vaikka sieltä söisi kaikki naatit. Kasvu on jo päättynyt. Juurekset odottavat vain ilmojen ja kellarin viilenemistä, ennen kuin ne nostan.
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #40 : 30.09.14 - klo:10:59 »
Hyvät ihmiset!  Ensimmäisen kerran totesin ostetussa paavalinkukassa kukkia. Uudestikukkimista. Kaksi rehevää kukkavanaa joista toisessa havaittin auenneen nupun. Hyvä tavaton! En siis tiennyt miten päin olla täällä!  Että se kukkii, se kukkii! Valkoinen yksilö.

Minulla kerran oli sinnikäs uudestikukkija, sininen. Sain lahjaksi. Siinä vasta kasvi. Se kukki aivan herkeämätyä, sitä sai jakaa, kerrankin minulla koko ikkunalauta oli täynnä sitä sinistä paavalinkukkaa. Minin ne nääntyivät en muista. Kai vain vanhettuivat. Jos vielä saisi uudestikukkivaa paavalinkukkaa!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #41 : 30.09.14 - klo:15:10 »
Minut tekee onnelliseksi se kun kahvi maistuu taas.
Nytkin iso mukillinen tässä menossa lukemisen ja kirjoittamisen seurana. :kahvi:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #42 : 30.09.14 - klo:16:01 »
Jaksoin tehdä hyvin tunnin pyörälenkin.
Loppumatkasta takarengas hajosi ja ajoin "vanteella" suoraan pyörähuoltoon, olin sopivaan aikaan
liikkeellä. Olin ajatellut jo aikaisemmin pyörän huollattamista, no nyt siihen "ajauduin"

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #43 : 01.10.14 - klo:21:21 »
Täällä ei ole mehuasemaa. Tänä vuonna omenapuumme tuotti varsin runsaan sadon, jota olisin hillonnut ja soseuttanut pitkään. Ystäväpariskunnalla on oma mehunpuristuslaite, ja he ystävällisesti lupasivat lainata. Loppujen lopuksi yhdessä mehustimme tänään, 15 litraa mehua. Yhdestä puusta ihan kiva määrä, onhan omenia jaettu kaikille halukkaille naapureille, ja omenapiiraita leivottu päntiönään, ja syötykin niitä on ja naapuruston kakarat ovat niitä varastaneet (naapurinlapset kertoivat nähneensä, ja näkihän sen siitä maahan yhtäkkiä pudonneitten omenoitten määrästäkin) mehustustalkoolaisille tarjosimme ruokaa, padassa pitkään haudutettua lehmänjalkaa. 

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XV
« Vastaus #44 : 02.10.14 - klo:04:22 »

   kaikki  tutti


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024