Kirjoittaja Aihe: Missä Kristus? (M. Koivisto)  (Luettu 17732 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

uskova

  • Vieras
Missä Kristus? (M. Koivisto)
« Vastaus #30 : 17.01.07 - klo:14:00 »
Lainaus käyttäjältä: "Pena"
Jumala ei varmaan toimi kaikkien meidän kohdalla saman kaavan mukaan. Olemme erilaisia ja hän tahtoo käyttää meitä erilaisiin tehtäviin. Joillekin annetaan vahva minäkuva, joillekin vaatimattomampi. Toiset kestävät moitteita ja kehujakin, kaikki eivät.


Niin, se on totta. On kuitenkin niin, ettei Jumala jaa kunniaansa kenenkään kanssa ja kaikki kiitos kuuluisi mennä Hänelle kaikesta :)  Henkilökohtaisesti olen niin heikko etten kestä kiitoksia enkä moitteitakaan. Kun taas Kristuksessa Jeesuksessa voin kaiken, koska Hän minua vahvistaa. En ota vastaan kiitoksia enkä moitteita, moitteita vain siinä tapauksessa jos ne ovat asiasta mutta enää nykyään en jaksa antaa moitteen hetkauttaa yhtään jos sitä ei pystytä perustelemaan jotenkin raamatulla, tai en itse löydä raamatusta sellaista.

Jumala tosiaan haluaa käyttää meitä erilaisiin tehtäviin: jotkut apostoleiksi, jotkut paimeniksi, jotkut opettajiksi, jotkut profeetoiksi, jotkut evankelistoiksi, jotkut diakoneiksi eli avustustehtäviin. Diakoneillekin Jumala antaa voiman korkeudesta, niin että sairaatkin paranevat! :) Ainakin raamatussa oli niin.