Kirjoittaja Aihe: Riippuvuusongelmat ? Ongelmattomat, mikä vika niissä ?  (Luettu 1403 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Tuossa, kun seppos kirjoitti, että taisit itse olla se whiskysieppo ja tunnustin olevani yksi heitä.

>Niin ajattelin, josko olisi sekin aihe jutskata täällä poikkitieteellisesti, kuten täällä foorumilla kaikki asiat käsitellään.
Ensin asiallisesti, sitten kun liian vakavasti, niin huumorilla ja sitten muuten vaan.

Virsien kirjoittajissa ja munkeissa ja ties keissä on paljon alkoholin kanssa pläträäviä ollut.
Rauha heidän sieluillilleen,
PAX jotain latinaksi.

Ihmisllä on paljonkin erilaisia riippuvuuksia ja itse osaan elää päihderiippuvaisten kanssa, mulla on ollut heitä useita töissä ja olen ohjaillut, ymmärtänyt ja ollut tiukka ja hyvin on minusta mennyt heidän kanssaan.

Nykyään on peliriippuvaiset, joiden kanssa en pärjää.
Aina pyytämässä ennakkoa, siis förskotti tai etumaksua palkasta. no jotakin.
Ja aina, että kohta saat rahat takasin ja eivät tule töihin ja aina pelaaminen mielessä.
Täytyy sanoa, että huune ja alkoholistien kanssa pärjään, mutta peliriippuvaisten kaa en.

No sitten on jengiä, kun on kiinni seksissä ja ei osaa muusta puhua ja työaikanakin soittelevat ties minne ja menossa ties minne.
No he ovat yksi ja sitten on rahan ahneet , kun ne on kuin minä, että aina ajattelemassa uusia projekteja tehdä rahaa ja miten menestyä.
Oma elämä ja ihmissuhteet toisarvoisia.

Maailma on täynnä kaikenlaisia ongelmaisia.

Elä nyt sitten näiden kaa ?
Tik toc.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Riippuvuusongelmat ? Ongelmattomat, mikä vika niissä ?
« Vastaus #1 : 23.04.20 - klo:22:12 »

Olikohan David Wilkersson ja joku seppos, kun kirjoittivat, että viihdeteollisuus vie voiton hengellistä asioista ?

Netflixit ja telkkuhjelmat.
PC Pelit ja muu sosiaalinen media.

Jossain oliko Hesekielin kirjassa Raamatussa oli, että lopunaikana annetaan pedolle valta puhua oliko lyijylaatikosta uusimman käännöksen mukaan. Jotai, että pedon kuva ja se "oliko villiinnytti tai vei mielenkiinnon ihmisiltä."
Jotain tonnepäin Raamtun paremmin tuntevat voi kertoa paikat, tai jos joku ei löydä, niin voin etsiä.
No kuitenkin, ajatus on, että ihmisillä on kaikenlaisia muita riippuvuuksia ja oma elämä ja siitä huolehtiminen jää sen taa.

On ihmisiä kun on mediasta niin riippuvaisia kuten tää syöpää sairansta Lukkarinen, että mediassa pitää riippua ja jaella kuolinvuoteellakin postauksia, vaikka tulisi rukoilla ja valmistautua kuolemiseen, niin media ja jakaminen tärkeämpää.

--Jotenkin mietin kuinkahan monelta vie media ja muu tärkeimmän ajan, eli ajan olla Jumalan edessä hartaasti odottamassa yhteyttä häneen ja  kanssaan asioissa ?

Tik toc.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Riippuvuusongelmat ? Ongelmattomat, mikä vika niissä ?
« Vastaus #2 : 24.04.20 - klo:04:35 »

   Ristinsä kullakin. Ristin luona ankkurissa  https://www.youtube.com/watch?v=J7KZiG_YFcE

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024