Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XX  (Luettu 27617 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #30 : 18.11.15 - klo:18:41 »
Leenan postaus :)

Viisausveisaaja on toinen minut onnellistuttanut, hän vastasi minulle ja se tuntui tosi sympaattisesta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #31 : 03.12.15 - klo:21:53 »
Opettelin tänään videokuvaamista tulevaa kuvauskeikkaa varten. Minulle maksetaan siitä palkkaa.
Elämä on kemiaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #32 : 03.12.15 - klo:21:56 »
En hermostunut tuntitolkkuja kestäneestä huviajelusta.
Jalkakipu lievempää tänään.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #33 : 09.12.15 - klo:11:41 »
Tykkään kun Herättäjäyhdistys laittaa nettipostia. Kiva Joulutervehdys tuli. Vastasin samoin toivotuksin Yhdistykselle ja samalla tilasin A. Oravalasta kootun kirjan.
Olkoon se joulahjakirjani.   :icon_xmaseek:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #34 : 09.12.15 - klo:17:26 »
Arkistokaappieni järjestely edistyy sittenkin...pikku hiljaa...kunhan jahka... :023: :039:

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #35 : 09.12.15 - klo:19:03 »
Ostin vihdoin sähköperämoottorin, vuosia olen sitä harkinnut mutta nyt oli pakko kun "halvalla sain".

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #36 : 10.12.15 - klo:23:30 »
Muutamia hyviä ystäviä tapasin uuden sain ja yksi pyysi taas sinne Angelin seutuville asumaan. Täytyy vain selvittää kuinka siellä kortiton ajelee, porollako? Entäs kesä? Siellä ei ole niin tolkuttoman pimeää kun lunta on, sininen hämärä sen ajan, kuin etelässä on harmaa.

Hankin useita siiliäisiä kun ei luonnossa ole ja käymme sitten etelässä miehelässä siilineitosten keralla. Ryhdyn siilien suurviljelijäksi. Opiskelen pettuaineksen tekoa ja noin. Eräopaskurssilla opiskeltiin kalastamaan ja syömään kaikkia luonnosta eksymisen varalta. Tosin kalastaa osasin kun isä opetti hyvin nuorena.

Olisihan se Italiakin, monin tavoin, mutta menee mutkikkaammaksi. Lähinnä tuo siiliviljely.
« Viimeksi muokattu: 10.12.15 - klo:23:35 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #37 : 12.12.15 - klo:19:36 »
Mukava aamupäivä pääkaupungissa ostoksilla ja museossa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #38 : 12.12.15 - klo:23:26 »
Asioiden jakaminen ystävän kanssa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #39 : 16.12.15 - klo:16:30 »
Sain viikon karenssin jälkeen pestä kasvoni ja hiukseni vedellä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #40 : 16.12.15 - klo:21:37 »
Kaikenkaikkiaan onnellinen päivä. Paljon liikuntaa ja kauneimmat joululaulut. Oikea talvikeli eli kuivaa valkoista lunta ja pikku pakkanen. Kakkupitsiä on hauska tehdä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #41 : 17.12.15 - klo:19:24 »
Yleisesti ja joka päivä minut saa onnelliseksi kun menen siivoamaan Herra Hugon kouraantuntuvaa, tiskaamaan ja puhdistamaan liikuntavälineitä ja itsepotkitusta pesästä kuuluu ärtynyt Tuh? Puhuh?


Ja iltasella kun siiliäinen havahtuu, nauttii kevyen illallisen ja kiipeää olkapäälle kuuntelemaan perussiilimusiikkia. Siiliyö, juhlayö on erityisen mieleen. Se on erittäin sylisiili. Niissä on suuria persoonallisuuseroja.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #42 : 18.12.15 - klo:22:00 »
Minusta varmaan säteili tänään jotain erityistä, kun ihmiset juttelivat kanssani niin iloisesti  :107:. Naapuri bussissa, samassa bussissa myöhemmin ihan tuntematon rouva (juteltiin kelistä sekä kaupungin uusista ja lopettaneista myymälöistä), postin toimihenkilö. Ja ex-duuninpaikan respa melkein flirttaili, kun palautin kulkunappini. Kotiin tultuani tarkistin varmuudeksi vaatetukseni ja ulkoisen olemukseni muutenkin, näytin mielestäni ihan normaalilta...
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #43 : 19.12.15 - klo:06:57 »
Joulun taika !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #44 : 19.12.15 - klo:11:00 »
Nuuskutus ja varovaiset tassun viileät varpaat kämmenellä, sitten ystävällisiä nuolaisuja, siiliäinen nuolaisee kaveriansa, se on hyvin herttaista.  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.