Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XX  (Luettu 27618 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #135 : 29.02.16 - klo:13:06 »
Suloinen päivä lepuuttaa silmiä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #136 : 29.02.16 - klo:23:12 »
Syvä kiitollisuus auringonpaisteesta ja kostean koleuden katoamisesta, silmäkivun hellittämisestä, nipusta ajatuksia ja hoksauksia ja oivallus, kuinka paljonpaljonpaljon opittavaa minulla on, ilo näkevistä silmistä ja kirjastosta ja omasta sekasotkuisesta tavasta koota nippu kaikkea ja siirtää hyljätään-mutta säästetään-sivuille, ja siitä kuinka tarina syntyy sieltä.

Oppimisesta. Alusta hikiseen päätökseen. Kaikesta :   Voi olla ettei, ja siitä, kuinka tuohon vain oppi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #137 : 01.03.16 - klo:19:24 »
Alkaa olla tälle päivälle suunnitellut hommat tehty...sivuhommat nyt tauolle...
Levollisin mielin huomista leikkauspäivää odottelen.
Kiitos tuesta ja rohkaisusta, rukouksista!   :eusa_angel: :eusa_pray: :109: :039:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #138 : 01.03.16 - klo:20:23 »
Kevättalvi on jo niin pitkällä, että pystyin hiihtämään klo 18 - 18.45 peltoladulla ilman otsalamppua. Jos latu olisi mennyt metsässä, olisin tuskin nähnyt hiihtää. Viimeistä kierrosta tehdessäni tähtiä jo tuikki taivaalla.
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #139 : 01.03.16 - klo:20:31 »
Pietari Inkisen levy, Tsaikovskia ( anteeksi, hattu puuttuu). ja kirjoitustauolla piirustuskynät esille.  :icon_biggrin:  Ulkoilu, voi sentään, se jäi.  :-\.

Jaksoin pikku paussilla myös siivota  Herra Hugon kaappia  ja vaihtaa siilukkaisen iilukkaisen hiekkalaatikon hiekan.  Välillä kuuluu yrmeää uhuh! Tutuhuh! kommentointia kun Herra Hugon uni siinä häiriintyy.

Mutta on se niin suloinen puoliyöstä heräillessään silmät sikkaralla kömpiessään vilttikääröistään, voi! Syömme herkkupalasen kalasen keinutuolissa laulaen. Likainen, onnellinen siilini painautuu nuhruvarpain vasten kaulaa ja se todellakin laulaa.  :003:

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #140 : 01.03.16 - klo:20:35 »
Kevättalvi on jo niin pitkällä, että pystyin hiihtämään klo 18 - 18.45 peltoladulla ilman otsalamppua. Jos latu olisi mennyt metsässä, olisin tuskin nähnyt hiihtää. Viimeistä kierrosta tehdessäni tähtiä jo tuikki taivaalla.

Voi! Jos tiskaan ja siivoan ja puhdistan, jos lypsän ja olen puuhakas maatoimissa ottaisitko piiaksesi? Vatuloivain Vanhusten varalta tulisi opiskella tietty taitotaso.

Vaikka vallan harkiten ja suunnitelmallisesti. Siis max kax viikkoa tai jotain?  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #141 : 01.03.16 - klo:20:48 »
Voi, voi. Eipä taida piialle hommia riittää. Lehmiä ei ole ollut enää vuosiin. Tiskit hoitaa Rosenlew. Eikä me niin suuresti perusteta siivoamisesta. Kyläilemään toki voit tulla. 
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #142 : 01.03.16 - klo:22:26 »
Voi, voi. Eipä taida piialle hommia riittää. Lehmiä ei ole ollut enää vuosiin. Tiskit hoitaa Rosenlew. Eikä me niin suuresti perusteta siivoamisesta. Kyläilemään toki voit tulla.

Kiitos, poikkeamme Herra Hugon kera keväämmällä. Muistin juuri että muuan työkaveri vähän etäisempi viljeli maata Kirkkonummesta länteen. Etsin selville. Hän opettaa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #143 : 02.03.16 - klo:22:38 »
Arkipuuhan katkaisi työkaveri joka otti pidemmän session kaupungin piikkiin eli soitti, tai siis no todennäköisesti sentään omalka kännykällä. Tuli jokin koko iltapäiväohjelman peruuntuminen, alun perin piti sopia tapaamisesta mutta tuli parannettua maailmaa laajamittaisesti.

Itse tapaamisen tarkennus jäi kun en muistanut mihin silloin tai oliko jotain.

Puhelu sisaren kanssa eli puhuminen. Vielä on Herra Hugolle laulamani. Se menee mökötyspesään jos jokin poikkeaa tavanomaisesta.

Olen kiitollinen arkipuuhasta. Päivät venyvät, mutta tuntuu hyvältä rakentaa joku juttu vaikka kuinka hitaasti. Kai vähän kuin rakentaa mökki.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #144 : 02.03.16 - klo:22:45 »
Minulla on sellainen pikkuseikka, että tulen aina onnelliseksi kun ketju tulee täyteen. Lukitsen nyt tämän onnellisena ja kehoitan jatkamaan osassa XXI
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi