Kirjoittaja Aihe: Tänään 5b  (Luettu 27128 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Tänään 5b
« : 28.10.11 - klo:10:11 »
Arki koittaa ja on lähdettävä 10 km päähän Jumboon ostamaan väripatruunaa vaimon printteriin, kun lähi Expertillä ei ollut oikeaa tyyppiä. Miksi niitä on sata erilaista?
« Viimeksi muokattu: 28.10.11 - klo:13:14 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #1 : 28.10.11 - klo:10:56 »
Arki koittaa ja on lähdettävä 10 km päähän Jumboon ostamaan väripatruunaa vaimon ,kun lähi Expertillä ei ollut oikeaa tyyppiä. Miksi niitä on sata erilaista?

Minä tilaan niitä Ruotsista - Ink Clubista. Halvempia, mutta tuleehan siihen postimaksu. Kaikkia mahdollisia on saatavana.

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #2 : 28.10.11 - klo:11:51 »
Tänään Luumäelle...mutta sitä ennen pääsen häiritsevän komean naprapaatin käsittelyyn saarelle...olipa lykky, että katoin netistä ko.naprapaatin kuvan...oisin varmaa muuten ihan hämilläni keräilly leukaa lattiasta, kun sieltä ei tuukkaan vastaan mitään kuivakan tuima-ilmeistä setä-miestä vaan kerrassaan komea heppu...  :107:  :icon_eek:  :icon_lol: 

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #3 : 28.10.11 - klo:15:28 »
Tiitiä lykästi.
Itse olin omakotitalomessuilla ja ei ollut kuin Yksi messuemäntä jota olisi voinut vilkaista, mutta miljoona miestä jo ympärillä.

Kirjamessutkin olisi, mutta kun ei ole mun alaa. Eikä vaan naiskauneuden takia kehtaa mennä. :-\
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #4 : 28.10.11 - klo:20:03 »
En osaa luvata 5-veisaajalle naiskauneutta kirjamessuil.  Ruuhka on ankara, tätsyköitten keski-ikä kunnioitusta herättävä summakaupalla sanoisin kuuskytkaks. Ja tönivät kyynäspäillä niin etten minä enää mene. Viimeksi tulin ulos mustelmilla ja kahvit takille kaatuneina tautisessa päänsäryssä siitä metelistä mitä pitivät ylisummaan.   Siel on joskus ollu vähempi melua.

Vaikka kai sitä kuka tahansa nais kauneutta kotiinsa.  :003:   

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #5 : 28.10.11 - klo:20:24 »
En osaa luvata 5-veisaajalle naiskauneutta kirjamessuil.  Ruuhka on ankara, tätsyköitten keski-ikä kunnioitusta herättävä summakaupalla sanoisin kuuskytkaks.

Älä usko Leenaa, naiskauneutta oli tänään aivan liikaa sekä osastojen henkilökunnassa että yleisössä. Leenalle laiskanläksyksi pohdinta-aihe: Patriarkaatin paradigma ja havaitsemisen sukupuolispesifi aspekti.

Mt

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #6 : 28.10.11 - klo:20:26 »
Tänään kirjamessuilla valtava tungos. Koululaiset melusivat ja juoksivat syötävien perässä.
Hyvä oli, että myös heitä kiinnosti.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #7 : 28.10.11 - klo:20:33 »
Älä usko Leenaa, naiskauneutta oli tänään aivan liikaa sekä osastojen henkilökunnassa että yleisössä. Leenalle laiskanläksyksi pohdinta-aihe: Patriarkaatin paradigma ja havaitsemisen sukupuolispesifi aspekti.

Mt

Hän suorittaa patriarkaatin paradigman ja havaitsemisen sukupuolispesifin aspektin. 
Miksei siellä ollu mieskauneutta?
Miksi ne tätsyt juuri minun kahvikuppini kaasi?   >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Paikalla Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #8 : 28.10.11 - klo:20:35 »
Aspektit ne on matriarkoillakin!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #9 : 29.10.11 - klo:08:52 »
Hän suorittaa patriarkaatin paradigman ja havaitsemisen sukupuolispesifin aspektin. 
Miksei siellä ollu mieskauneutta?
Miksi ne tätsyt juuri minun kahvikuppini kaasi?   >:(
Pitäisi saada enempi naisia rakentajamessuille ja miehiä kirja, niin  kauhutasapaino olisi balanssissa?

Kiva ettei täällä olla niin herkkähipiäisiä kun Pekkarisen kanssa. Hän oli sanonut ryntäät jossain tilanteessa. Siitähän sitten kaksi naista jo alkoi syyttämään seksuaalisesta ahdistelusta.

Pekkarinen parka. En uskoisi hänestä olevan uhkaa kenellekkään naiselle. Hän kertoi myös, että mihin hän lyhyt mies katsoo hississä, jos nainen 190cm?

Kirjamessujen yhteydessä on kuulemma viini ja musiikkimessut, että olisihan siellä tutkittavaa.
Antikvariaateilla myös osastoja, että mietimpä vielä kerran menoa.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään
« Vastaus #10 : 29.10.11 - klo:19:20 »

oli syksyinen huippusää! Tuuli tuiversi lehtiä  ei kyllä satanut vaan aurinko kurkisteli sateisen yön jälkeen. Uiminenkin alkaa tuntua siltä miltä pitääkin, vesi +6 -asteista, wuhuu  :109:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33745
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #11 : 29.10.11 - klo:19:27 »
Wuhuu, hippiäinen on täällä tänään ! :048:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #12 : 29.10.11 - klo:19:46 »

Miksei siellä ollu mieskauneutta?
Miksi ne tätsyt juuri minun kahvikuppini kaasi?   >:(

Leena ja kaikki, jotka kaipaavat mieskauneutta tai tietenkin mieskomeutta, suosittelen lämpimästi menemistä seuraamaan lätkämatsia. Siinä vaihtoaition yläpuolella on oikein hyvä paikka  :003: Ja jos ei pelaajista näy tarpeeksi varusteitten vuoksi niin katsojajoukko on aikalailla miespainotteista ja suurelta osin suht urheilullistakin. Ja mikäs joukkue se johtaakaan SM-liigaa.....

Niin ja ei voi tietää miks tätsyt taklasi just sun kupin, elämä on  :icon_eek:


Wuhuu, hippiäinen on täällä tänään ! :048:

Olenhan minä tänne kuikuillut pitkin syksyä....  :P


"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #13 : 29.10.11 - klo:21:03 »
Tänään me kaikki iloitsemme Hippiäisen paluusta muuttomatkoilta ties minne. Olen minä kyllä huomannut hänen kuikuilevan, mutta en ole ilmiantanut häntä. Odottanut vain hänen ilmestyvän sieltä kuusenlatvasta nähtäville.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään 5b
« Vastaus #14 : 29.10.11 - klo:21:06 »

Kiitos vaan mutta miten muka olet voinut huomata kun edellisen kerran olin kirjautuneena elokuun alussa??  :107:


"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)