Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta taas!  (Luettu 27172 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #30 : 20.09.10 - klo:19:25 »

Teemukiin kannattaa hypätä aina, nytkin hörpin tässä teetä ja mutustan suklaakeksiä.

Samaten avantoon kannattaa hypätä aina kun mahdollista, eilen kävin ihan oikeesti järvessä ja tänä aamuna uimahallin kylmäaltaassa, +4C.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #31 : 21.09.10 - klo:05:05 »
Huomenta vaan. :kahvi:

Mikähän minut nyt näin aikaisin herätti?? :107:

No, pyörin tässä jonkin aikaa ja menen uudelleen nukkumaan. :icon_rolleyes:
Herra armahda.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #32 : 21.09.10 - klo:07:29 »
Huomenta vaan. :kahvi:

Mikähän minut nyt näin aikaisin herätti?? :107:

No, pyörin tässä jonkin aikaa ja menen uudelleen nukkumaan. :icon_rolleyes:


Katsoinkin että oho, johan on joku ollut aamunvirkku.
Huomenia vaan kaikille.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #33 : 21.09.10 - klo:07:45 »

     
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33745
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #34 : 21.09.10 - klo:07:52 »
Hyvää huomenta! Kahvi, ruismarjapuuro ja makkaraleipäkään ei auttanut eilen hankittuihin kolotuksiin. Tarpominen kivikoissa, upottavissa sammalissa
ja loikkiminen puunrunkojen yli pani rikkinäiset nivelet koville. Lisäksi oikea polveni alkoi punoittaa tämänpäiväisen matalapaineen edellä. Se on ns. ilmapuntari.
Toivottavasti päivä parantaa ja sopiva liikunta. Niinhän sitä sanotaan että sillä se lähtee millä on tullutkin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #35 : 21.09.10 - klo:19:30 »
Voi voi, koskahan mää keksisin tulla aamulla foorumille että pääsisin tänne jotain kirjottamaan...
Rikon kaavaa, kirjoitan nyt, vaikka kello onkin puoli seitsemän illalla!  :109:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #36 : 21.09.10 - klo:19:32 »
Voi voi, koskahan mää keksisin tulla aamulla foorumille että pääsisin tänne jotain kirjottamaan...
Rikon kaavaa, kirjoitan nyt, vaikka kello onkin puoli seitsemän illalla!  :109:
No huomenta huomenta rakas Sanneli, onhan sitä herätty, hienoa! 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #37 : 22.09.10 - klo:06:20 »
Huomenta, Leena!

Eikö jatketa. Mihin jäimmekään? Vai aloitetaanko paljaalta pöydältä?

Joka tapauksessa:

SV:n 100 sanoin Ah, armon Herra suloinen, mun kuule huutoani / Kun lankeen kasvois etehen ja puhun puutteistani / Mun hätäni sydäntäni ahdistaa nöyrtymähän, armoas kerjäämähän

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #38 : 22.09.10 - klo:07:59 »
Huomenta, Leena!

Eikö jatketa. Mihin jäimmekään? Vai aloitetaanko paljaalta pöydältä?

Joka tapauksessa:

SV:n 100 sanoin Ah, armon Herra suloinen, mun kuule huutoani / Kun lankeen kasvois etehen ja puhun puutteistani / Mun hätäni sydäntäni ahdistaa nöyrtymähän, armoas kerjäämähän


Mistä Satman tahtoo puhua? Vai haluaako Satman päivätosia? Minul on mielessä tuo "Silmäisi eteen, Jeesus"  ja alan ymmärtää miksi se on monella täällä profiilissa tai kuvan alla... sellaiselta tuntuu itsestäni kovasti, mukavaa jos ei ole yksin
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #39 : 22.09.10 - klo:08:25 »

    ja nyt 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #40 : 22.09.10 - klo:08:50 »
Tää taitaa mennä tänään metsään!

Luppopäivä ja aamuvoimisteluna sahaan loput puut klapeiksi liiterillä ja sitten metsään! Eilen tapasin siellä tuhkeloita ja nyt on ajatuksissa karvarouskut, tuoreet tatit ja kangasrouskut, lisukkeena pikkuisen mustatorvisieniä - ja jos en niitä löydä, niin paistan ainakin makkarat Kalattoman laavulla!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33745
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #41 : 22.09.10 - klo:08:56 »
Hyvää aamupäivää!   myöhäänheränneeltä mummilta. Kohta:

  
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #42 : 22.09.10 - klo:09:16 »
Mistä Satman tahtoo puhua? Vai haluaako Satman päivätosia? Minul on mielessä tuo "Silmäisi eteen, Jeesus"  ja alan ymmärtää miksi se on monella täällä profiilissa tai kuvan alla... sellaiselta tuntuu itsestäni kovasti, mukavaa jos ei ole yksin

Kirjoita päivätosi, kiitos.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #43 : 22.09.10 - klo:12:04 »
Hei Leena, saanko tuurata sinua? Kerron päivätoden:

Olipa kerran Pirska, jota otti niin päästä kaikki kokemukset siitä, kun saa vain haukut siitä, jos leipoo liikaa tai liian hyvää seuroihin, että se päätti näyttää niille, kuka täällä määrää. Siis hän tarkoitti ihan omaa kotiaan.

Pirska alkoi leipoa seuroihin jo kahta päivää ennen seuroja. Ensin hän teki täytekakkua, sitten voileipäkakkua kahta laatua (liha- ja kalakakku), juustokakku, tiikerikakku, pullakranssi, tummia ja vaaleita pikkuleipiä, marjapiirakkaa, suklaapiirakkaa, karjalanpiirakoita munavoilla ja tietysti häne teki vielä voileipiä, joissa yhdessä liha- toisessa kala- ja kolmansissa juustopäällysteet. Näistä kaikista lajeista tietysti tavallinen versio, sitten tasapuolisuuden vuoksi laktoositon, maidoton, munaton, gluteeniton, mauton ja hajuton versio.

Oho, siitäpä taisikin tulla päiväsatu.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #44 : 22.09.10 - klo:12:07 »
Hei Leena, saanko tuurata sinua? Kerron päivätoden:

Olipa kerran Pirska, jota otti niin päästä kaikki kokemukset siitä, kun saa vain haukut siitä, jos leipoo liikaa tai liian hyvää seuroihin, että se päätti näyttää niille, kuka täällä määrää. Siis hän tarkoitti ihan omaa kotiaan.

Pirska alkoi leipoa seuroihin jo kahta päivää ennen seuroja. Ensin hän teki täytekakkua, sitten voileipäkakkua kahta laatua (liha- ja kalakakku), juustokakku, tiikerikakku, pullakranssi, tummia ja vaaleita pikkuleipiä, marjapiirakkaa, suklaapiirakkaa, karjalanpiirakoita munavoilla ja tietysti häne teki vielä voileipiä, joissa yhdessä liha- toisessa kala- ja kolmansissa juustopäällysteet. Näistä kaikista lajeista tietysti tavallinen versio, sitten tasapuolisuuden vuoksi laktoositon, maidoton, munaton, gluteeniton, mauton ja hajuton versio.

Oho, siitäpä taisikin tulla päiväsatu.

Leena on nyt uppoutunut dogmatiikan satumaailmaan... mitään ei tartu päähän... Missä ovat nämä seurat, Leena tulee...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.