Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta taas!  (Luettu 27176 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #135 : 04.11.10 - klo:08:34 »
Huomenta kaikille, parempaa huomenta potilaille.

Minä olen pysynyt terveenä (koputan päätäni ) vaikka Lotta ja Matti ovat olleet nuhaneninä pärsimässä jo kolmatta viikkoa. Ruusunmarjasosetta syön joka päivä ainakin ruokalusikallisen. 16.11. saan influenssarokotuksen.

Menemme perheeni haudoille jo tänään viemään kanervat ja kynttilät. Pyhäinpäivänä ja sunnuntaina on sukua syömässä.
Eilen lounastimme Sibeliustalossa, siellä on nyt lounasta saanut maaliskuusta lähtien. Tänään vanhin lapsuudenystäväni laittaa meille perinteisen silakkalaatikon.  Hirvenliha on vaihtunut meillä kalaksi. 4-5 kertaa viikossa on koko syksy syöty kalaa.

Täällä aamu on harmaa ja tihkuinen ja tuuleekin kohtalaisesti. Aamulenkille ei mennä, hautausmaalla tulee kävelyä jokin verran.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #136 : 04.11.10 - klo:12:17 »
Onko Hippiäinen lähtenyt jalkojen pesuun etelään vai rakastunut niinkuin Myyrä?

Niin, onko 1+1 =2 onnellista? :039:

Hippiäinen on ihan pihalla näistä aprikoinneista  :icon_eek:

Olen kyllä käynyt etelässä, jopa Varkaudessa saakka ja uinu(nu)tkin siellä, joten arvatenkin on jalat peseytyneet.

Rakastunutkin olen, useisiinkin ihmisiin ja vielä useampiin asioihin  :055:

Mutta myyrän touhuista ja kuvioista en todellakaan tiedä yhtään mitään.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #137 : 05.11.10 - klo:08:30 »
Kaikille pikku enkeleiile siellä  pakkasaamua. Tulee talvi. Leena kutoo pipon. Ei pää palellu tämän pahemmin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #138 : 05.11.10 - klo:08:36 »
Hyvää huomenta Leena!
 Huoltaja-mummina kehoitan panemaan pään tyynyyn, juomaan lämmintä ja nappaamaan c-vitamiiniä ja tarvittaessa särkylääkettä. Pipon kutomiselle  on toinen aika. Nyt lääkäri hoida itseäsi!

Ystävyydellä ja huolehtimisella!                 Riitta-mummi   :061:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #139 : 05.11.10 - klo:09:30 »
Voi kiitos mummi. Minä aina hötkyilen kaiken kanssa, tumppujenkutomisen ja muun. Siskonkin pitäisi saada myssy. Edellisestä on jo kolme vuotta kun tein muita lahjoja välillä. Vaan legurin peruutin; liian sairas sinne mennäkseni.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #140 : 05.11.10 - klo:12:06 »
Jatketan uudessa osassa. Lukitsen taman.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi