Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta taas!  (Luettu 27385 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #120 : 02.11.10 - klo:03:56 »
Hyvää varhaisaamiua, nuppuseni. Pitäkää huoli itsestänne. Peskää kädet usein ja käyttäkää uskollisesti käsidesiä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #121 : 02.11.10 - klo:10:38 »
Hyvää varhaisaamiua, nuppuseni. Pitäkää huoli itsestänne. Peskää kädet usein ja käyttäkää uskollisesti käsidesiä.

Onko Hippiäinen lähtenyt jalkojen pesuun etelään vai rakastunut niinkuin Myyrä?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33828
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #122 : 02.11.10 - klo:10:44 »
Niin, onko 1+1 =2 onnellista? :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #123 : 02.11.10 - klo:12:11 »
Hyvää varhaisaamiua, nuppuseni. Pitäkää huoli itsestänne. Peskää kädet usein ja käyttäkää uskollisesti käsidesiä.

Onko Hippiäinen lähtenyt jalkojen pesuun etelään vai rakastunut niinkuin Myyrä?

Miten niin Hippiäinen?
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #124 : 02.11.10 - klo:13:01 »
Jos se OLI hippiäinen... Sepposilla saattaa olla toiskäden taustatietoja, ja dosentti on jo kertaalleen koettanut murtautua juuri hippiäisen järjestelmään, Leena muistaa... :026:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #125 : 02.11.10 - klo:13:23 »
Jos se OLI hippiäinen... Sepposilla saattaa olla toiskäden taustatietoja, ja dosentti on jo kertaalleen koettanut murtautua juuri hippiäisen järjestelmään, Leena muistaa... :026:

Sepolla ei oe mitään muuta tietoa kuin katoamis havainto.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #126 : 03.11.10 - klo:07:39 »
Niihin kannattaa luottaa niinikään, Leena tietää... Leenalta katoaa kaikenlaista yhtä mittaa... se on todellista... materia muuttuu antimateriaksi... hippiäisestä ehken tuli antihippiäinen ja sitten hän palaa materiaan ja on taas hippiäinen...

Sateista aamua, kullanmurut. Jo valkenee; onneksi kurkku ON kunnolla kipeä. En minä olis voinut pinnata työstä, mutta ehkä minun ei keuhkokuumeen jälkeen kannata urheilla, oikeasti. Otan taksin jos on jotain hyvin ihmeellistä siellä ja menen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa marianne

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #127 : 03.11.10 - klo:08:29 »
Vettä sataa, ei lunta missään  :102: samanlaista talvea näemmä pukkaa ko viime syksynäki. Töihin raahauduin kahdeksaksi. Halauksia kaikille!
"Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet." (Matt. 6:34)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33828
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #128 : 03.11.10 - klo:09:09 »
Toivottavasti sade hellittää, että päästään markkinoille.

Minä en ollut kuulema kuorsannut viime yönä lainkaan. Matti nukkuu pätkittäin ja tekee havaintoja. Taisi olla huolissaan kun otti oikein puuheeksi aamiaisella.    :eusa_think:

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #129 : 03.11.10 - klo:10:06 »
Vettä sataa, ei lunta missään  :102: samanlaista talvea näemmä pukkaa ko viime syksynäki.
Eihän se vielä ainakaan tänne rannikkoseudulle sada. Marraskuu on aina tuommoinen villavan harmaa. Miksiköhän harmaa syksyllä rauhoittaa mutta tekee keväällä levottomaksi?  Huhtikuu on todella kuukausista julmin. Toisaalta -- jos joutuu sietämään jonkin kammottavan vesitalven, seuraa varhainen kevät. Huhtikuu ei ole mitenkään paha... tuomet vain kukkivat liian varhain. Lapsena ne kukkivat oikeaan aikaan - aina koulun päättäjäispäivänä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #130 : 03.11.10 - klo:10:48 »
Viime keväänä tuomi ei kukkinut vielä syntymäpäiväni aamuna, illalla ilmestyi ensimmäinen.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #131 : 03.11.10 - klo:11:01 »
Yritän kiertää kukkivat tuomet kaukaa sillä olen sille tuoksulle pahasti allerginen. Hyasintit nostavat minulle kuumeen kun niitä on tarpeeksi. Yhtenä jouluna vaimo joutuio vaikean valinnan eteen. 13 kukkivaa hyasinnita vai ukko kuskataan roskikseen. Hyasintit sinne pitkän harkinnan jälkeen joutuivat. Nämä syntyperäiset allergiat ovat ikäviä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33828
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #132 : 03.11.10 - klo:13:55 »
Padasjoella tuomi kukkii silloin kun lahna kutee!!! :icon_lol:
« Viimeksi muokattu: 03.11.10 - klo:14:00 kirjoittanut Riitta-mummi »
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #133 : 03.11.10 - klo:14:04 »
Yritän kiertää kukkivat tuomet kaukaa sillä olen sille tuoksulle pahasti allerginen. Hyasintit nostavat minulle kuumeen kun niitä on tarpeeksi. Yhtenä jouluna vaimo joutuio vaikean valinnan eteen. 13 kukkivaa hyasinnita vai ukko kuskataan roskikseen. Hyasintit sinne pitkän harkinnan jälkeen joutuivat. Nämä syntyperäiset allergiat ovat ikäviä.

Vaikean valinnan, tuota, epäilen, että ei se tainnut kovin vaikea olla. Pitkäänkö niistä hyasinteista olisi ollut iloa, nehän nuupahtavat melko nopeasti. Toista se on aviomiehen kohdalla.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #134 : 04.11.10 - klo:07:55 »
Aamuvalon aikaa, nuppuseni. Muistakaa että juuri nyt saa sitä tärkeää sinistä luonnonvaloa, joka pitää ihmisen onnellisena yli kaamosajan. Leena on.... vaikka mitä sanoo bossi.  Leena menee Sibeliukseen ja kirjoittaa sen pianokappaleen kun soi päässä. Ei töihin. Sitten Leena menee katsomaan mitä kuuluu Leenan Dieterille, Adille ja Hansille. Mummo saa pitkän joulutarinan tänä vuonna. Palelee niin samperisti. Joku kunnon ihminen menisi töihin, Leena  >:( ei mene.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.