Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 8  (Luettu 27198 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #135 : 13.09.10 - klo:12:32 »
Selvillä vesillä tunnut kuitenkin olevan - kaikesta huolimatta. Että niinku selvät sävelet, nuotit edessä ja ahkeraa harjoittelua tyyliin "kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat", varsinkaan kun ei ole vaihtoehtoa.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #136 : 13.09.10 - klo:13:59 »
Ei. Tuo asenne on kyllä jotakin joka ei minun mielestäni ole asiallinen, ei aivan aikuinenkaan. Tuo on masokistista toisten niskoille heittäytymistä. Vaikeat ongelmat annetaan voitettaviksi ja ratkaisua tulee yrittää. Nyt vain se on vaikeata, kun itse kuuluu kategoriaan ei hoideta ja potilaat pitäisi kumminkin hoitaa. Lisähuolta herätti, ja hälytti, eräs himoleikkuri joka on tuoreen uutisen mukaan oikein asettunut poikkiteloin ja jopa kieltää sisäisen yhteistyön alaisiltaan. Eipä paljon naurata tämä. 

Olen hyvin huolissani. En oikein tiedä, onko se syntiä, en usko. Sellaisesta murehtiminen ehkä sitten, jos tahdotaan näin nähdä, on, on joka ei ole omassa kädessä eikä kenenkään ihmisen, kuten se että kuinka nyt käykään osakesalkkuni ja elänkö huomenna.  Huolestuneisuus ajaa ihmisen huolehtimaan, ja on osa lähimmäisrakkautta ja vastuuntuntoa.

Ellen huomenna elä, se on toinen asia, ja siitä minä en murehdikaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #137 : 13.09.10 - klo:14:44 »
Tänään tuli sadepäivä, mutta ehdin rannalta kotiin kastumatta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #138 : 13.09.10 - klo:14:47 »
Ei. Tuo asenne on kyllä jotakin joka ei minun mielestäni ole asiallinen, ei aivan aikuinenkaan. Tuo on masokistista toisten niskoille heittäytymistä. Vaikeat ongelmat annetaan voitettaviksi ja ratkaisua tulee yrittää. Nyt vain se on vaikeata, kun itse kuuluu kategoriaan ei hoideta ja potilaat pitäisi kumminkin hoitaa. Lisähuolta herätti, ja hälytti, eräs himoleikkuri joka on tuoreen uutisen mukaan oikein asettunut poikkiteloin ja jopa kieltää sisäisen yhteistyön alaisiltaan. Eipä paljon naurata tämä. 

Olen hyvin huolissani. En oikein tiedä, onko se syntiä, en usko. Sellaisesta murehtiminen ehkä sitten, jos tahdotaan näin nähdä, on, on joka ei ole omassa kädessä eikä kenenkään ihmisen, kuten se että kuinka nyt käykään osakesalkkuni ja elänkö huomenna.  Huolestuneisuus ajaa ihmisen huolehtimaan, ja on osa lähimmäisrakkautta ja vastuuntuntoa.

Ellen huomenna elä, se on toinen asia, ja siitä minä en murehdikaan.

Jaa, jaa. Voipha se olla niinnii. Ettet vaan peilais omaa lapsellisuuttas?
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #139 : 13.09.10 - klo:16:09 »
Jaa, jaa. Voipha se olla niinnii. Ettet vaan peilais omaa lapsellisuuttas?
No, nyt en ehkä aivan ymmärtänyt. Sallittakoon se, kun en ole nyt työssäkään. Ehkä Sinulla, Satman, on peräti käytännön neuvo nyt antaa - sellainen aikuisen miehen ohje?  Tai selittänet omaa - menikö ylilyönnin puolelle - peilaustasi.  Aikuinen lääkäri, joka on sairastunut vaikeasti, on harvoin tilaisuudessa vain viljellä omaa lapsellisuuttaan.  Se etuoikeus on jätettävä joutilaammille.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #140 : 14.09.10 - klo:20:14 »
Jatkuu osassa 9
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi