Äänestys

Kummalta puolelta voitelet näkkärin?

"oikealta"
26 (59.1%)
"väärältä"
12 (27.3%)
Kumpi puoli päällepäin sattuu.
6 (13.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 42

Äänestys päättynyt: 31.03.05 - klo:19:09

Kirjoittaja Aihe: Näkkileipäfilosofiaa  (Luettu 23768 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Peccator

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #30 : 06.04.05 - klo:18:48 »
Liepä leipänä, rasva rasvana.

En voitele.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #31 : 07.04.05 - klo:16:05 »
Mikäs kaheli täällä...?

Lainaus käyttäjältä: "saarushka"
Ja kurkku sopii juuston päälle. Raejuusto on muuten visainen ongelma... se tuppaa aina putoilemaan pöydille ja lattioille viimeistään syöntivaiheessa. Onko kenelläkään ratkaisua tähän dilemmaan, eli miten raejuuston saa pysymään leivän päällä?
Raejuustoa leivän päälle? :shock:  No, jos laittaa vaikka tavallista juustoa tai jotain leikkelettä siihen raejuuston päälle. Ja jos laittaa tavallista juustoa nii sen voi lykätä mikroon.

Pihlajanmarja-omena -hyytelö on ihanaa pullaleivän (=vaaleaa, kaura- tai vehnäleipää)  päällä!  :idea:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #32 : 07.04.05 - klo:16:43 »
Joo tännekkin ollaan sitten saatu omat häirikkömme...
-JuuSo-

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #33 : 07.04.05 - klo:17:10 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Mikäs kaheli täällä...?
Pihlajanmarja-omena -hyytelö on ihanaa pullaleivän (=vaaleaa, kaura- tai vehnäleipää)  päällä!  :idea:


Omenahillo ja pullaleipä *maisk* Omatekoinen hillomössö siis.

Ihanaa, häirikköjä mä kaipasinkin :D
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #34 : 07.04.05 - klo:20:34 »
Missäpä foormumeilla ei häiriköitä löytyisi..  :lol:
-JuuSo-

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #35 : 11.04.05 - klo:14:34 »
Oho. Ne häirikköviestit on poistettu. No, eihän ne mitenkään näkkileipään liittynykkään että pysykööt poissa vaan.

Se on hyvää jos paahtaa ruisleipää :D  :D  :D  Tai ei semmosta oikeeta ruisleipää vaan vaikka niitä ruispuikuloita tms.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #36 : 11.04.05 - klo:17:11 »
Nyt kaunis kiitos moderaattoreillemme!
-JuuSo-

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #37 : 11.04.05 - klo:17:55 »
Jep, kiitoksia vaan modeille. Ja vielä suuremmat kiitokset kaikille meille, jotka eivät provoon tarttuneet. Itse kyllä kirjoitin kilometrin pituisen viestin, jonka sitten loppujenlopuksi päätin olla lähettämättä. Pitäisi oppia olemaan tarttumatta noihin lapsellisiin provoihin, mutta kun ei aina viitsi.

Yllättävää kyllä sinällään että tänne eksyivät, en olisi itse hoksannut... Minä provoan vain ja ainoastaan Suomi24 sivustoilla, ja se on sitten kivaa :lol:

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #38 : 11.04.05 - klo:20:05 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Minä provoan vain ja ainoastaan Suomi24 sivustoilla, ja se on sitten kivaa :lol:


Tarkoitatko "provoilulla" trollausta, vai onko siinä jokin vivahde-ero? Hauskaahan se toki on.

Hatunnosto modeille myös siitä, kuinka rentoa täällä on kirjoitella. Eräälläkin Soneran omistuksessa olevalla foorumilla sain lipun banaanisaarille siitä hyvästä, kun kyselin erään kahvimainoksen tunnussäveltä. Se oli kuulemma waretusta. Sain bannia kaksi viikkoa, jota lusin vieläkin. Missä oikeus, missä vääryys?

Täällä ei onneksi esiinny vielä isoille foorumeille tyypillistä natsimoderointia. Pieneen porukkaan ei mahdun niin paljon häirikköjä, että kaikki pitäisi kieltää. Mutta saa nähdä sitten, kun 10000. körtti rekisteröityy käyttäjäksi... :D

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #39 : 11.04.05 - klo:22:56 »
Tjaah. Joillakin isoilla foorumeilla kieltämättä aika tiukkaa tuon moderoinnin suhteen, mutta tarkkaa tuntuu täälläkin olevan, varsinkin tuon waretuksen suhteen. Ja hieman muutenkin... Eipä sinällään, eiköhän kaikesta löydy tietoa muualtakin. Itse kyllä toivoisin ehkä asteen verran rennompaa suhtautumista moniinkin asioihin, mutta toisaalta menee näinkin.

Itse vaan kun kohta sen 1000 viestiä naputellut OCF:lle niin jotenkin juurtunut siihen maailmaan ja niihin moderaattoreihin, ja joskus lipsahtaa tänne jotakin asiatonta... No, sitä sattuu sano sonni ku... Juuri tuollaisia. En jatka toiseksi viimeistä viestiä tässä vastauksessa enempää, ne jotka tietävät miten se jatkuu, tietävät myös miksi se ei jatku juuri tässä yhteydessä :D


E: Meinaan sillä provoamisella sitä, että provosoidaan oikein olan takaa joitakin ihmisiä. Kai se on samaa kuin trollaus, en siihen kiinnitä huomiota. Esim. Toyotapalstalla on kivaa haukkua japanilaisten autojen muotoilua, haukkua niitä muutenkin... Samaten politiikkapalstalle on ihan kivaa joskus kirjoittaa sellaista sontaa että en viitsi edes tunnustaa mitä sinnekin on tullut postattua. Eli siis kaikkea tällaista, sopivassa määrin ja VAIN suomi24 foorumeilla. Sen taso on muutenkin niin alhaalla että en osaa asiasta sivistyneesti kirjoittaa... Luuleekohan joku oikeasti että tuolla saisi vastauksia kysymyksiinsä???

Niin, ja ne seksinovellit. Nehän ne vasta hauskoja ovatkin, ehdottomasti vuosisadan naurut olen kyllä löytänyt juurikin tuolta...

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #40 : 12.04.05 - klo:08:42 »
Kiitokset myös foorumilaisille fiksusta käytöksestä. Ylläpitäjänä on vähän varuillaan ja varpaillaan välillä täytynyt näissä keskusteluissa olla mm. waretuskeskustelun ja muiden ihmisten herjaamisen suhteen, mutta tällaisissa jutuissa onkin parempi pelata varman päälle kuin joutua pohtimaan tuleeko kohta poliisi kolkuttelemaan ovelle tms. Ääriesimerkkinä.
Jatketaan nykyistä linjaa, niin eiköhän täällä hyvin suju.

Tomaatit leivällä on mainioita, ja siihen kun vielä ripaus suolaa päälle, niin johan maistuu. Salaatinlehtien päälle taas kuuluu sitruunapippuri. Ja ruisleipä paahdettuna on nam!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #41 : 12.04.05 - klo:16:30 »
Joo, me ollaan kiltisti :D

Sitruunapippuri on hyvää kalan päällä! Se on hyvää jos pistää salaatinlehden ja kananmunasuikuloita rouheleivän päälle :)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #42 : 12.04.05 - klo:16:30 »
Jostain syystä siskoni kummastelee mieltymyksiäni laittaa leipään ketsuppia ja sinappia ja juustoa ja sitten lämmittää mikrossa....
-JuuSo-

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #43 : 12.04.05 - klo:18:49 »
Liisa: Ei kai se ole laitonta kertoa, mitä mistäkin löytää? Muutenkin rohkenen vakavasti epäillä, että poliisit olisivat järin kiinnostuneita tästä touhusta, ja jos ovat niin konstit on muut kuin seurailla keskustelufoorumeita. Tämäpä tästä...

Poissa mari

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Näkkileipäfilosofiaa
« Vastaus #44 : 12.04.05 - klo:18:58 »
Lainaus käyttäjältä: "-JuuSo-P-"
Jostain syystä siskoni kummastelee mieltymyksiäni laittaa leipään ketsuppia ja sinappia ja juustoa ja sitten lämmittää mikrossa....


Ei kai sentään näkkileivälle?  :shock: