Kirjoittaja Aihe: Silloin minä uskon...! (M. Koivisto)  (Luettu 5226 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Silloin minä uskon...! (M. Koivisto)
« : 29.11.06 - klo:22:07 »
Silloin minä uskon, että Nokian puhemies Markku Koivisto on aidosti asialla ja tiukasti tosissaan, kun hän jättää ylistyskuoronsa kuukaudeksi ja lähtee sosiaalialan ihmisten mukana lähiöihin ja kaikkialle sinne, jossa on hyljeksittyjä, jossa on unohdettuja vanhuksia, lapsia ja myös aikuisia. Silloin minä uskon Koiviston olevan oikealla asialla kun hänen nettisivustoltaan häviää kuukauden ajkasi luottokorttien kuvat. Kun Koivisto sulkee suuren hallinsa oven kuukaudeksi, ja lähtee sinne missä apu on enemmän kuin tarpeen. Silloin minä uskon Koivistoon, kun yhtään hänen puhettaan ei pistetä nauhalle tuon avustuskuukauden aikana.

Kun kuukausi on ohi, Koivisto voi palata siihen missä nyt on.

Miten te koette Koiviston, Körttifoorumin väki!?

HeinoM

  • Vieras
Silloin minä uskon...! (M. Koivisto)
« Vastaus #1 : 29.11.06 - klo:22:18 »
Väyrystä äänestin hölmöyttäni aikoinaan pressanvaaleissa, vaikka Mauno Koivistoa olisi pitänyt kuitenkin äänestää :wink: Markku Koivistoa en äänestäisi missään vaaleissa :lol:

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Silloin minä uskon...! (M. Koivisto)
« Vastaus #2 : 29.11.06 - klo:23:06 »
En ole perehtynyt asiaan, niin vaikea sanoa, mutta jos se on sitä, minkä kuvan tällä foorumilla olen siitä yhdestä ketjusta pikavilkuilulla saanut, niin taitaa olla aika kunniankipeä henkilö kyseessä, kaikella kunnioituksella vain.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Silloin minä uskon...! (M. Koivisto)
« Vastaus #3 : 30.11.06 - klo:07:49 »
Koivisto on päässyt komeasti näkyviin törmättyään kunniankipeään piispaansa.

Poissa hupa

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Silloin minä uskon...! (M. Koivisto)
« Vastaus #4 : 30.11.06 - klo:08:27 »
Lieneeköhän ketjun innoittajana ollut eilinen 45 minuuttia -ohjelman juttu? Meno oli kyllä sangen erikoisen näköistä. Olen Kalistajan linjoilla.

Erityisen oudolta se näytti, kun jonkun linkin kautta päädyin tuonne karismaattisista liikkeistä irtautuneiden keskusteluja lukemaan, että mitkä ovat olleet älyttömimpiä kokemuksia. Niitä luettuani Koiviston touhu näytti entistä omituisemmalta.

Poissa Riku

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 60
Silloin minä uskon...! (M. Koivisto)
« Vastaus #5 : 30.11.06 - klo:12:12 »
Toivon että Koiviston hengenheimolaisilla riittää uskoa mutta inhottaa niitten puolesta jotka eivät ole vielä löytäneet Jumalaansa, Koiviston touhut on mainiota mainosta ateisteille.  Koiviston  ja muitten tapa uskoa ja elää hengellistä elämää on minulle ahdistavaa ja itse koen sen epäaitona.  Toivottavasti se on niille ihmisille aitoa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Silloin minä uskon...!
« Vastaus #6 : 30.11.06 - klo:14:04 »
Jättäkää se Kuivasto nyt rauhaan! Tuohuaa mitä touhuaa. Vapaassa maassa seuraa, kuka seuraa mikä minkäkinlaista paimenenkuvaa. Mitä noista, paree ku itsellä on hyvin asiat. Ei se meiltä ole pois, tai jos on, ei paljon menetetä. Kaikenlaisia uskossaan jumittuneita tulee aina olemaan, heistä kannata hernettä ottaa.
Me veisataan siikkareita niin että tanner tutisee. Kylä kansa huomaa, mikä on kestävää, mikä pettävää.
Antaa saapassuutareiden meuhkata. Aikansa tömistelee, pian väsyy omaan mahdottomuuteensa. Tai jos on mahdollisuuksia, parempi niin.
Kestävä pysyy, tuuli vie roskat - ainakin kasaa johkin nurkkaan. Roska-auto kärrää kompostiin, tulee uutta multaa.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024