Kirjoittaja Aihe: Tänään 73  (Luettu 15215 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 73
« Vastaus #30 : 29.11.20 - klo:14:44 »
Riitalle ja Matille hyvät jatkot ja jälkikasvuillenne ihan samaa. :039:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Tänään 73
« Vastaus #31 : 29.11.20 - klo:18:37 »
Marraskuu on ehtoo puolella.

Alkaa joulu kiireet pandemiasta huolimatta ja se mitä on ollut sanottavaa körttifoorumilla niin ne on nyt sanottu, toistaiseksi.

Täytyy vähän priorisoida omaa ajankäyttöä ja siihen valitettavasti ei oikein taida olla aikaa osallistumalla teidän kanssa keskustelemaan.



 

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Tänään 73
« Vastaus #32 : 29.11.20 - klo:18:44 »
Riitalle ja Matille hyvät jatkot ja jälkikasvuillenne ihan samaa. :039:

Ja täältä sinne Veneheiton väelle Siunattua Adventti-aikaa ! 
                                                                       
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tänään 73
« Vastaus #33 : 30.11.20 - klo:03:35 »
Ja täältä sinne Veneheiton väelle Siunattua Adventti-aikaa ! 
                                                                       

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tänään 73
« Vastaus #34 : 30.11.20 - klo:06:13 »
Marraskuu on ehtoo puolella.

Alkaa joulu kiireet pandemiasta huolimatta ja se mitä on ollut sanottavaa körttifoorumilla niin ne on nyt sanottu, toistaiseksi.

Täytyy vähän priorisoida omaa ajankäyttöä ja siihen valitettavasti ei oikein taida olla aikaa osallistumalla teidän kanssa keskustelemaan.

Niin, sanomasi on tainnyt mennä hyvin perille. Hevimetalli englanninkielisellä kiroilullaan ja saatananpalvonnan ihailullaan on yes. Thomas McElwain Siioninvirsien käännöksillään on no. Good going!
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Tänään 73
« Vastaus #35 : 08.12.20 - klo:07:57 »
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 73
« Vastaus #36 : 08.12.20 - klo:09:02 »
Mea culpa, tämä osio on jäänyt lukematta. Nöyrä kiitos!

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 73
« Vastaus #37 : 08.12.20 - klo:14:39 »
Jaaha, näyttäisi olevan ns mykkäkouluvaihe menossa. Kyllä minulle sopii, että jään pois. Olen sitä yrittänyt jo monta kertaa.

Säännöissä on , että vain lopetetaan kirjoittelu, niin on eronnut.

Ei ole enää annettavaa foorumille, vain riitaa, mea culpa.

Olen erilainen todistuksen mukaan. Kyllä minulla kaikki geenit ovat, kuten muillakin. Kylähullun paikka ei ole täällä.

Säännöissä on, että ei saa uhata erollaan. En halua sellaista tehdä. Tämä on kunnollinen yritys.

Säännöissä voisi olla, että jos kirjoittaja pyytää nettitoimikunnalta eroa, niin se tehtäisiin "viran puolesta".

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Tänään 73
« Vastaus #38 : 08.12.20 - klo:14:59 »
Jaaha, näyttäisi olevan ns mykkäkouluvaihe menossa. Kyllä minulle sopii, että jään pois. Olen sitä yrittänyt jo monta kertaa.

Säännöissä on , että vain lopetetaan kirjoittelu, niin on eronnut.

Ei ole enää annettavaa foorumille, vain riitaa, mea culpa.

Olen erilainen todistuksen mukaan. Kyllä minulla kaikki geenit ovat, kuten muillakin. Kylähullun paikka ei ole täällä.

Säännöissä on, että ei saa uhata erollaan. En halua sellaista tehdä. Tämä on kunnollinen yritys.

Säännöissä voisi olla, että jos kirjoittaja pyytää nettitoimikunnalta eroa, niin se tehtäisiin "viran puolesta".

Hei, ethän Sinä nyt tosissasi tuota sanonut....kirjoittele vaan ihan niinkuin aina.  :icon_wink:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Tänään 73
« Vastaus #39 : 08.12.20 - klo:15:26 »
Minä olen tänään ollut aamusta asti heikossa hapessa. Huimailee, mutta kauppareissu oli tehtävä. Kun pääsin kotiin oli kaikki voima muutenkin heikosta ruumiista mennyt.

Maski teki osuutensa, ja hypoglygemia loput. Aamulla ei mikään maistunut, söin vain muutaman lusikallisen viiliä ja ohuen paahtoleivän.  Niillä eväillä ei kunto kestänyt joululahjoja ostella isossa kaupassa.

Äsken koetin soittaa Sepolle. Vastaaja oli päällä. Liekö fysioterapia tehnyt mitä ?

Näin meitä tämä pimeä aika koettelee, miten kutakin. Turhan ärtyneenä ei pitäisi kirjoittaa.  Anteeksi omalta osaltani !   :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Tänään 73
« Vastaus #40 : 08.12.20 - klo:17:13 »
Tervehdys tänne!

Haluaisin olla jotenkin omaltakin osaltani tukemassa ja rohkaisemassa.
Olen vaan kovin tyhjä ja sanaton näinä pimeinä päivinä.
Saakoon valo ja elämän sisältö tulla sieltä missä sitä on!

 :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Tänään 73
« Vastaus #41 : 08.12.20 - klo:18:29 »

Kyllä tämä vuodenaika itsessään on monille vaikeaa aikaa. Eräs edesmennyt ystäväni tarvitsi kirkasvalohoitoa aina näin joulun alla. Lisäksi on koronan vitsaus, joka koettelee lähes kaikkia.

Matti ja minä olemme kyllä kahdestaan selvinneet melko hyvin, eniten ajattelen  yksineläivä.  Kurjaa on kun eivät tytöt ( ent. tylleröt ) voi tulla puurolle ja juttelemaan.

Eilen näimme Lotan pyöräilevän koulusta kotiin kun palasimme kolmannelta hukkareussulta laboratoriosta.

Haikeaa on, ja samoin kuin vn sanoi, kirjoittaminenkaan ei suju.    :'(

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Tänään 73
« Vastaus #42 : 08.12.20 - klo:19:32 »
Ai, teillä ei ole enää tylleröitä    :eusa_angel:

Meillä on vielä ainakin yksi...vanhin on jo toisella luokalla koulussa ja keskimmäinen
esikoulussa...nuorin ihana tyllerö 3-vuotias....jaksaa jo kuunnella kun pappa laulaa
tuu tuu tupakkarulla...aikaisemmin aina hermostui ku yritin.    :003:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Tänään 73
« Vastaus #43 : 10.12.20 - klo:19:46 »
Juu, ei enää.  Pian Lotta 11 v ja Martta 10 v. Toinen ennen Joulua ja toinen jälkeen.
...

Tänään on asiat ottaneet takutakseen 'oikein olan takaa' ! Aamulla menimme jo puoli kahdeksaksi silmäpolille Matin kaihileikkaukseen .  Ne peruuttivat sen kun mies oli jo saliin menossa. Henkilökuntapula. Uusi aika annettiin ensi viikolle.

Minun tulostimeni on tilttaillut jo monesti. Nyt se pani topin tykkänään. On hankinnassa uusi.

Hankalinta ilmeni eilen kun säästöpankki on siirtynyt kahteen tekstarina tulevaan turvalukuun.
Tähän asti on pelittänyt hyvin kun oli vais se yksi tehdyn maksun jälkeen annettava. Nyt ei tapahdu sitä että puhelin kilahtaisi myös toiseen kertaan jotta maksu lähtisi. Ei sitten niin millään.
Eileniltaiset yritykset saivat puhelimen pörisemään taskussani  t ä n ä  aamuna !

Eivät osanneet tietää johtuuko uudesta ohjelmasta vai puh.operaattorista, joka minulla on DNA.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tänään 73
« Vastaus #44 : 11.12.20 - klo:03:35 »
Pian Lotta 11 v ja Martta 10 v. Toinen ennen Joulua ja toinen jälkeen.
...

Lotat ja Martat! Ompa hienot nimet! Minäkin täytän ennen joulua.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.