Kirjoittaja Aihe: Suvaitsemattomuus  (Luettu 14810 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Suvaitsemattomuus
« Vastaus #45 : 16.01.16 - klo:12:29 »
Koulukiusaaminen on vakava paikka, liian läheinen ja tuttu asia, omakohtainenkin.
 :'( :'( :'(

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Suvaitsemattomuus
« Vastaus #46 : 17.01.16 - klo:03:16 »
Niin. En nyt tiedä mitä ajatella. Kirjoitin kuten ajattelen. Ja oikaisen nyt viimeisen kerran.

Jos edelleen  jokin on epäselvää:  Suuri osa turvapaikan hakijoista on lähtenyt pakoon sotaa. Osaa on uhannut pakkorekrytointi ääri-islamilaisiin ryhmittymiin. Tällaisen suuren pakolaisaallon mukana kulkee aina myös heitä, joilla ei minun supoean ajatteluni mukaan ole tänne mitään asiaa. Osa tarvitsee suojan itselleen ja lapsilleen.

Kyseessä ei siis  ole " tunne" tai " kokemus" vaan havainto. Sinä et edes pyynnöstä lue kirjoitettua tekstiä.

Ja jos joku täällä toteaisi minun lisäkseni, näin taisi nyt käydä, kirjoittaidit  arvatenkin että kimppuusi on käyty ryhmänä rökittäen, oikein  jyräten. Paras on, että jokainen on vain varovainen.

Välillä saat lusäinformaatiota ties kenen persoonasta yksityisviestein tai Israelin matkoilla. Edellämainitun uskon ilman muuta, akkaväki on niitä aina harrastanut. Vähiin on sitten nähtävyydetkin  menneet jos ulkomaillekaan ei pääse puhumatta Körttifoorumista.

Sovitaan sitten niin. Minä " koin" sitä ja tätä ja minä " tunnen" niin tai näin ja vaikka vielä noinkin. Kunhan lopetat, kuule. Minä en ainakaan enää vastaa koska se on ihan turhaa. Kuka kiusaa ketä, se tässä alkaa mietityttää, mutta  voi herttipoo.  Ihan yhdentekevää.

Suvaitsemattomuus on tympeää, mutta niin on vilppikin.

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.