Kirjoittaja Aihe: Körtti-Baari  (Luettu 49426 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #45 : 06.01.14 - klo:14:09 »
Mikä on juopon lempi-virsi?
Kirkasta oi Jeesus minulle!
Elämä on kemiaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #46 : 06.01.14 - klo:16:51 »

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #47 : 06.01.14 - klo:18:04 »
Carl Michael Bellman viisu nro 61, Pullolle. Vesa-Matti Loiri.

http://www.youtube.com/watch?v=wrYzkxiHSfo
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #48 : 08.01.14 - klo:18:43 »

Osaa sanoa, mutta kiva aihe.

Toivottavasti mussa ei oo juopon vikaa, kun aina selitän miksi juon, vaikkakaan en useasti juo.

Mut niinku nyt. ulkona on kylmä ja pikkusen vilua, niin siis jegermestern joka on siis niiinku yskänlääkettä.
Kalareissuilla joskus väkevämpiä ja selitys on se kalastajan ryyppy. Metsästäjillä kait se on kaatoryyppy.

Sit masiksessa joskus harvoin vinkkuu ja selitys, ku tekee iloiseksi.

Sit työssä kun teen siis kaupparatsu hommaa, niin kun kaupat on tehty, ni muut tarjoo ja ei kehtaa olla ottamatta.

Sit joskus uintimatkalla lämmikseeksi.

Kaikki huonoja selityksiä juomiselle ja olen syyllinen kaikkeen.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #49 : 08.01.14 - klo:20:22 »
Tulin juuri hyvän ruoan ravintolasta. Vanhat pankkirouvat käyvät kerran vuodessa pistämässä elämän risaiseksi. Ruokajuomani oli Seven Upia, mutta kahvin kanssa otin yhden Amaretton. Mantelilikööri on makoisaa, ja siihen liittyy tiettyjä muistoja.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #50 : 17.01.14 - klo:21:37 »
Ostin perjantaipullon. Sitten ostin toisenkin. Se toinen on nyt menossa, joten kippis vaan. Harviestounin Mr Sno'balls ale nimensä puolesta sopisi talveen, mutta maku on aika kesäinen. Etiketin porkkananokkaisella lumiukolla on kumman apea ilme, mistähän syystä? Se ensimmäinen pullo oli pikkupullo punkkua.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #51 : 21.01.14 - klo:20:15 »
Nyt kun on paheksuttu sitä, että oletettavasti jotkut ovat kirjoitelleet palstalle kupiteltuaan, ja vaikka varsinaista näyttöä ei olekaan esitetty, niin ajattelin, että voisi perusta tänne takapihalle oman pilttuun etanolissa kirjoittelua varten.

Voitaisiin kai sopia, että Körtti-Baarissa on joka perjantai klo 18:00 - 19:00 happy hour?

Salut!


Ai on paheksuttu :)

Jos tarvii syytellä, niin mua saa syytellä ja paheksua. Osuu ihan varmasti oikeaan osoitteeseen ja varmasti olen syyllinen kaikkeen.

Mut noin,- eiks täällä ole ylläpitäjä joka poistaa tokkuraisten kirjoitukset?
Musta tyhmien päämiesten huutoa kuulee liikaakin ja ois ihan kiva jos joku avautuisi vaikka pikkasen päissään jos ei muuten pysty :)

Yleensä ei kauaa kestä kun saan porttiksen baariin, saas näkee kauanko tänne :)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #52 : 22.01.14 - klo:11:29 »
Saako tänne kirjoittaa seuraavan aamun kohmelossa?

"Kun juo illalla hilpeänä kaljaa,
on aamulla kalpeana hiljaa."

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #53 : 22.01.14 - klo:11:50 »
Tai pakkasen kohmelossa...kun sormet ja aivosolut on hyytyneet kylmyydestä..tai jostain muusta syystä.

Benkku

  • Vieras
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #54 : 22.01.14 - klo:13:05 »
Yleensä ei kauaa kestä kun saan porttiksen baariin, saas näkee kauanko tänne

No jos Kantsun räkälöissä saa porttarin niin siitä ei voi kyllä muuta kuin syyttää itseään, niin myös on varmaan Körttifoorumilla, sen verran suopea on tämän keskustelualueen "poke".

Saako tänne kirjoittaa seuraavan aamun kohmelossa?


Kohmelossa....minä en voi eikä minulla ole edes oikeutta kieltää kirjoittamasta, mutta jos minulla olisi oikeus, niin tänne ei kirjoittelisi kukaan muu kuin minä.

ps. Mutta olisi kiva tietää, milloin eräillä nimimerkeillä "kohmelo" loppuu vai loppuuko se koskaan.  :icon_wink:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #55 : 24.01.14 - klo:20:39 »
No jos Kantsun räkälöissä saa porttarin niin siitä ei voi kyllä muuta kuin syyttää itseään, niin myös on varmaan Körttifoorumilla, sen verran suopea on tämän keskustelualueen "poke".
 

Kohmelossa....minä en voi eikä minulla ole edes oikeutta kieltää kirjoittamasta, mutta jos minulla olisi oikeus, niin tänne ei kirjoittelisi kukaan muu kuin minä.

ps. Mutta olisi kiva tietää, milloin eräillä nimimerkeillä "kohmelo" loppuu vai loppuuko se koskaan.  :icon_wink:


No johan on, kun täällä on kaveri kun sanoo mitä ja millaiset kaverit kirjoittaa.

Mikä paksua beetä vaivaa, miksi pitää kiusata=?
Haukkuu muakin kun sain britanniaan Kantsussa porttikiellon kun ne alko näyttää lätkää, vaikka fourmulakisa oli lopuillaan ja protestoin, siksi porttis,.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #56 : 24.01.14 - klo:22:42 »
No mun sormet on onneksi vain kohmeessa eikä kohmelossa  :023:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #57 : 24.01.14 - klo:23:26 »
No mun sormet on onneksi vain kohmeessa eikä kohmelossa  :023:


En tiedä vn:stä, mutta sydän tuntuu herralla olevan lämmin ja kohdallaan, vaikka oppien kanssa niinku mulakin jossain. :)

Hyvä kun miehiä kun tekeekin jotain kuten vn, vaikkakin armon alla emme tekemisien ollaan, mut vn tuntuu sydämmelliseltä tyypiltä jota rakkaus kuitenkin kaiken takaa ohjaa <3
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #58 : 31.01.14 - klo:20:12 »
Voitaisiin kai sopia, että Körtti-Baarissa on joka perjantai klo 18:00 - 19:00 happy hour?

Jaah, myöhästyin... Lipitänpä öölin sitten itsekseni.

Tuli komennus yllättävään työtehtävään, kaksi viikkoa sitten olisi ollut oivasti aikaa sen suorittamiseen, mutta nyt meni vähän yliajalle.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #59 : 31.01.14 - klo:20:29 »
Taas ollaan yhtä viikkoa lähempänä eläkettä, noin niin kuin tilastollisesti ainakin.

Työviikon jälkeen voikin nauttia vaimon kanssa yhden tumman oluen takkatulen lämmössä.
Samalla katselemme Pressiklubia, jossa on usein mielenkiintoisia aiheita.

Eiköhän boikotoida Sotsin ja Valko-Venäjän kisoja?

Jos kuitenkin menette kisoihin, niin meinaatteko ottaa paljon Raamattuja mukaan?