Kirjoittaja Aihe: Körtti-Baari  (Luettu 49595 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #120 : 12.04.14 - klo:09:22 »
Tänään opin dartsia. Siinä otetaan ensin vähän pohjia ja sitten heitetään eräänlaista tikkaa.
Sitten mennään takaisin baariin ja otetaan valkoviiniä ilman kalaa, mutta shipseillä.

Sen jälkeen heitetään vielä pari kierrosta. Meidän tiimi voitti useimmat.
Helppoa kuin golf!

Tytär sai viran ministeriöstä! Juhlan paikka!

Nuo valkoviinin kanssa otettavat laivat eivät voi olla täysikokoisia. Helpommalla pääsee ottamalla chipsejä. Onnittelut tyttärelle.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #121 : 12.04.14 - klo:13:40 »
Nuo valkoviinin kanssa otettavat laivat eivät voi olla täysikokoisia. Helpommalla pääsee ottamalla chipsejä. Onnittelut tyttärelle.
iPadin näppäimistö taas tehnyt kepposen:-)

Koska useimmat meistä olivat vasta-alkajia, emme heittäneet lasi kädessä läikkymisen välttämiseksi.

Viikolla oli nimittäin erinäisiä jumppia joista oppi ainakin sen, että tuskin pystyy tekemään kahta asiaa yhtä aikaa ja jos kolmea yrittää, niin kaatuu!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6336
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #122 : 20.04.14 - klo:12:17 »
Kappas, pääsiäisaamuna oli kännykässä odottelemassa terassikaljakutsutekstiviesti. Vaihtoehdoksi tarjottiin elokuvaakin, mutta kun on näin hyvä sää niin ehdotin että katsotaan ensin, mahdutaanko jollekin terassille. Jos ei niin sinne leffateatteriin varmaan mahdutaan.

Vaatetus on vähän ongelma, välikausitakki on edelleen hankkimatta.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6336
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #123 : 06.05.14 - klo:21:57 »
Goose Island India Pale Ale, viisujen kunniaksi (vaikka jenkkiolut onkin). Mutta kun on hyvää!
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #124 : 21.05.14 - klo:08:23 »
tykkään saksalaisesta...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22064
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #125 : 21.05.14 - klo:08:48 »
Minä pidän tummista tsekkioluista. Joskus sai Eräjärven Salestakin sellaista kuin Purkmistr, mutta sitä ei ole vuosiin näkynyt missään. http://www.purkmistr.cz/

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #126 : 21.05.14 - klo:12:29 »
...tykkään belgialaisistakin ja tsekkiläisistä...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #127 : 22.05.14 - klo:08:28 »
...tykkään ... tsekkiläisistä...

kryptoherrnhutilainen
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #128 : 22.05.14 - klo:18:26 »
Jonkun on pakko olla tolkuissaan. En ole koskaan oppinut juomaan olutta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #129 : 22.05.14 - klo:18:57 »
 :-\  :-\  :-\
Vaan tohon seppoksen juttuun yllä.

Oikeasti ne harvat kerrat kun oon juonut,,öö 360 x 60 no aika useasti, mut siis nuorempana, ni iihan kokeilumielessä joskus kaadoin kuppia ja tiestysti maassa maan tavalla.

Tanskassa tuli tutuksi ekana Pernod, vaikka taitanee olla ranskalainen anis viina.
Sitten Akvavit ja vasta sitten kesällä 76 tai jotain ne oluet.
Suomessa pikkasen aikaa musta ryssä ja valkonen ja jokunen muu drinkki. Muuten tais olla enempi sauhuttelun puolella noi asiat, mut sitten kaikki loppu. Loppu rukoukseen, vähän ku kirkossa.
No ei ihan totaalisesti kuitenkaan,.
Yksi entinen ortodoksi pappi opetti juomaan ihan hirveesti yhen kesän.
Giniä, mistä en tienny mitään ja muuta sotkuu mistä en ollu ees kuullu, mut pidettiin kauppoja tehtäessä illat pikkasen kosteina ja juteltiin filosofisia.
Ortodoksipapeista hirmusen moni on alkoholisteja ikävää kyllä.

Siis asiaan palatakseni, niin Latviassa oli olutta joka oli 12 % voimakasta.
Ostelin silloin maalauksia sieltä ja hotellissa, kun avasin oluen ja kattelin maalauksia jokusen tuntia, niin ei montaa tarvinu avata. :)

Noh sitten rakentavimpiin aiheisiin. :)

Jokusen vitsin kyllä seuraavaksi kehitän..
Saa tää baari pikkasen baaritunnelmaa, siis naurun remahduksia.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22064
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #130 : 22.05.14 - klo:19:35 »
Englantilaisten tapa luoda real ale -pintahiivaolut lämpimänä on tuottanut Lucky Lukeen klassisen repliikin. Saluunassa alkaa joukkotappelu ja länteen eksynyt brittiherrasmies sanoo sen tapaista, että "tunnelma alkaa lämmetä ja olutkin on kohta kelvollista juotavaksi."
« Viimeksi muokattu: 22.05.14 - klo:21:23 kirjoittanut Pena »

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #131 : 22.05.14 - klo:20:02 »
Englantilaisten tapa luoda real ale -pintahiivaolut lämpimänä on tuottanut Lucky Lukeen klassisen repliikin. Saluunassa alkaa joukkotappelu ja länteen eksynyt brittiherramies sanoo sen tapaista, että "tunnelma alkaa lämmetä ja olutkin on kohta kelvollista juotavaksi."

Oispa mulla ollu yhtä fiksu ja tietävä ope, kun pena,., vaikka tiedä vaikka ois ollutki, mut ku siihen maailman aikaan opejen kanssa ei voinu olla ku vihamies.
Nykyään opet on kai aika toverillisiakin joita voi lähestyä ja jutskaa?

Brittiläisten lämmin olut ja suomalaisten taskulämmin kossu taitavat kansan syvissä riveissä jo aika kuuluisia.
Naiset kuumina ja oluet kylminä. Niin kai on joku sananlaskukin?
Naiset kylminä onkin sitten mulle enempi tuttua, tai naiset kylmästi.

Koulusta yhen kaverin kanssa harrastettiin oisko ollu 13 tai 14 kesäsenä pontikan keittoa.
Oli hyvät harrastukset jo silloin.
Oli kiva testailla jääkaapista jäitä kulhoon jossa meni kiemuraletku ja pannulla kahvinkeittimestä tuli kiljuhöyryt,, ei muistu enään.
Sen muistan, et ne höyryt kävi päähän ku häkä,.

Kaverini mutsi tais saada hepulin, kun tehtiin niiden ammeeseen kiljua ja hän ei päässy suihkuun ja oli aika meteliä sillon yksiössä.

Juu juu Make lopeta se avautuminen taas.

Siis äh ei kehtaa laittaa vitsiä, kun mieleen ei tuu, kun painokelvottomia.

Valomerkkikin tuli mun osalle tälle iltaa tähän baariin :)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #132 : 23.05.14 - klo:13:03 »
Olen jo unohtanut kaikki isoisäni baarivitsit. Täytyy turvautua uusiin. Kaksi miestä käveli baarin ohi koiriensa kanssa. Toinen oli saksanpaimenkoira ja toinen oli pikkuinen chihuahua. Paimenkoiran omistaja ehdotti poiketa olueelle. Toinen epäröi, mitä tehdä koirien kanssa. Toinen otti auringonlasit esille ja sanoi "Juksataan, että ne on opaskoiria." Kun chihuahuan omistaja huomasi, että se meni ihan täydestä, hänkin kokeili. Heti baarimikko käski ulos. "Mutta se on opaskoira." Baarimikko siihen: "Chihuahuako on opaskoira?" Mies: "Chihuahuanko ne minulle antoi?"
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #133 : 23.05.14 - klo:14:30 »
Minä opettelin tekemään kolmisenkymmentä vuotta sitten kaljaa. Me ostettiin talo kaljan keittotaidon ansiosta.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körtti-Baari
« Vastaus #134 : 23.05.14 - klo:18:50 »
Minä opettelin tekemään kolmisenkymmentä vuotta sitten kaljaa. Me ostettiin talo kaljan keittotaidon ansiosta.

Vanhoillisbaptistit Länsi-Virginiassa, joka on kotipaikkani, joskus elivät saarnamalla ja sahdin keittämisellä. Isoisoisäni ei saarnannut, mutta kun möi tekemänsä litkua aina varoitteli: "Tämä on pelkästään hampaitten puhdistamiseen."
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.