Kirjoittaja Aihe: Puuta heinää 2  (Luettu 65427 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #15 : 08.01.14 - klo:18:36 »
Tervaleppä, viihtyy veden äärellä.  :icon_wink:

Make viihtyy kulmabaarissa tuopin äärellä, mut ei useesti..
Tik toc.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #16 : 19.01.14 - klo:09:24 »
Rohkeasti kasvokuvat mukaan :eusa_angel:
Nähdään miten kauniita ihmisiä olemme.
Antaa ytyä kirjoittamiseen kun kuva katselee vieressä...velvoittaa...
pistää miettimään kaksi kertaa mitä kirjoittaa...kun aikaisemmin vain yksi kerta tai ei ollenkaan...
Noh...en lupaa että tekstini tästä paremmiksi muuttuisi...en ole puskien takana piilossa kuitenkaan  :039:

Benkku

  • Vieras
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #17 : 20.01.14 - klo:07:18 »
Rohkeasti kasvokuvat mukaan

Vai vielä pitäisi naamakuva väsätä foorumille, johan kaikki "etsintäkuulutetut" jäisivät kiinni. Kuinka varmaa on muuten, että kasvot ovat nimimerkin omat, eikä Batmänin.

Lainaus
Antaa ytyä kirjoittamiseen kun kuva katselee vieressä...velvoittaa...

Oli kuva tai ei, vellihousut erottaa aina tekstistä  :icon_wink:

ps. Olen sen verran tunnettu meidän kylällä ettei minun tarvitse tehostaa itseäni kuvalla, tyylini on sen verran tunnettu  :icon_cool:

Lainaus
pistää miettimään kaksi kertaa mitä kirjoittaa...kun aikaisemmin vain yksi kerta tai ei ollenkaan...

Höpö, höpö, helppo on myötäillä ja mielistellä, puhua säästä ja niin edelleen.

Tätäkään viestiä ei tarvinnut kauan pohtia.  :icon_wink:





 

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #18 : 20.01.14 - klo:07:30 »
Vai vielä pitäisi naamakuva väsätä foorumille, johan kaikki "etsintäkuulutetut" jäisivät kiinni. Kuinka varmaa on muuten, että kasvot ovat nimimerkin omat, eikä Batmänin.

Jotkut taitavat tietää, että minun kommenttejani valvova pippurisilmä on vaarini.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #19 : 20.01.14 - klo:09:56 »
Minulla on oma kuva, joka on leikattu pala Oulun juhlilla otetusta kuvasta. Olen yleensä kameran takana en edessä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #20 : 20.01.14 - klo:10:09 »
Olen vilauttanut omaakuvaani vuosia sitten. Lotan kastekuva oli sittemmin symboolini nyt pikku-Martan kiukkukuva joka sekin on alter-egoni.
Ne jotka olen Juhlilla tavannut, ovat aina kuvana sieluni silmissä. Kesällä taas saatetaan tavata Lapualla. Monta halattavaa toivon näkeväni. :taistelu:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #21 : 20.01.14 - klo:20:14 »
Aloin tässä yhtenä päivänä sen verran kapitalistiksi, että rupesin pankin rahastosijoittajaksi. Pienellä summalla vain, eihän sitä köyhän kannata suuria riskejä ottaa. Sijoitusprofiilini on toisessa kohtaa papereissa "varovainen" ja toisessa "maltillinen". Nyt täytyy toivoa, että pörssikurssit nousevat  :002:

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #22 : 24.01.14 - klo:22:40 »
Minä sijoitin taiteeseen, tosin makuni saattaa olla sen verran naiivi, ettei taulun arvo nouse. Todenäköisesti siis pörssikurssien nousun odottelu on varmempi tapa vaurastua kuin odotella taulun arvon lisääntymistä.

myyrä

  • Vieras
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #23 : 20.02.14 - klo:09:14 »
Malla on ihan Päivi Räsäsen, Kate Bushin ja jonkun kolmannen näköinen. Sitä kolmatta en nyt muista.

 :eusa_angel:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #24 : 20.02.14 - klo:16:23 »
Niinkö meinaat myyrä ? :icon_cool:

Mene ja tiedä jos olen jotain kautta sukua heille ? :040: :eusa_boohoo: :eusa_dance:

Kiva kun myyrä käynyt jättämässä jälkiä foorumille. :eusa_angel:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #25 : 19.03.14 - klo:19:08 »
                                 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #26 : 17.06.14 - klo:18:18 »
Ei tämä eilen tänne avattu kevyen liikenteen silta kyllä kovin kaunis ole. Saattaa kyllä olla paremman näköinen pimeällä valaistuna. En ole itse vielä koekävellyt siltaa. Nyt kyllä olisi Joensuun kirkkoon lyhyempi matka kuin Pielisensuun kirkkoon.

Tässä kuvia ja videon pätkä avajaisista:

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutisalueet/maakunta/item/51337-ylisoutajan-silta-vihittiin-kayttoon-kuvagalleria

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #27 : 17.06.14 - klo:21:31 »
Ylisoutajan sillan avajaisissa - mitkä ihmeen ryysyt noilla ihmisillä oli päällään? Kansallispukua, japanilaiskirjoitusmerkkejä hihoissa, ja värilliset smurffipipot? Nuo nähtyäni en taida kehdata tunnustaa syntyneeni PKKS:ssa.

Toivottavasti silta kuitenkin on toimiva ja hyvässä paikassa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #28 : 17.06.14 - klo:23:04 »
Ylisoutajan sillan avajaisissa - mitkä ihmeen ryysyt noilla ihmisillä oli päällään? Kansallispukua, japanilaiskirjoitusmerkkejä hihoissa, ja värilliset smurffipipot? Nuo nähtyäni en taida kehdata tunnustaa syntyneeni PKKS:ssa.

Toivottavasti silta kuitenkin on toimiva ja hyvässä paikassa.

Ryysyihin en pysty ottamaan kantaa kun en tiedä, miksi ne on tuollaisia kuin ovat? Toimiva silta varmaan on, mutta paikkaa ihmettelen. Ei ihmiset tuolta kulje yli kun keskustaan pääsee muita siltoja pitkin. Hotelli Kimmelin rannasta vanhan kirjastotalon luokse valmistuu myös uusi silta autoliikenteelle? Sitten keskustassa on jo kuusi siltaa ja rautatiesilta seitsemäs  :icon_eek:

Sillan nimestä: minusta ja varmaan monesta muustakin se on outo eikä onnistunut, mutta nimellä on historiansa. Noilla paikkeilla sijaitsi pari vuosikymmentä sitten palanut Penttilän saha, jossa on todella ollut "ylisoutaja", joka kuljetti soutamalla sahalaisia ja muitakin kaupunkilaisia joen yli.


Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Puuta heinää 2
« Vastaus #29 : 18.06.14 - klo:19:20 »
Eikö se Kimmelin rannasta lähtevä silta ole vielä valmis? Siellä oli niin isot rakennustyöt menossa jo viime kesänä, kun ohikulkumatkalla yritimme Astoriaan syömään. Ravinteli oli kiinni, vaikka sekä netissä että ovella olevan tiedon mukaan olisi pitänyt olla auki.