Kirjoittaja Aihe: sommaren 2006  (Luettu 20370 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
sommaren 2006
« : 07.05.06 - klo:10:00 »
kesä suunnitelmia??
 töitä? isostelua? juhlia? lomaa ihan lomalla? kiireitä? ymymym...?

mulla ainakin on oikeesti kiire enkä ole kuin 2 ja 3 päivää itseasiassa kotona lomalla jasekin menee pakkauksiin ja läksiäisjuhliin -_-;;; kamlaaa.. sekä töitä että y-isistelua on mulla tiedossa^^ että mitäs te??
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
sommaren 2006
« Vastaus #1 : 07.05.06 - klo:10:35 »
Isonveljen lakkiaiset taitavat olla minun ainoat isommat juhlat ensi kesänä. Ellei sitten jotain oikein kummallista tapahdu :P
Kesäkuussa tieni (kuten kaikki tiet) vie Roomaan, siellä olen viikon verran. Sitten seuraa henkailua kotona, heinätallin ja konehallin maalaamista ennen herättäjäjuhlia. Herättäjäjuhlien jälkeen joskus tieni vie Pohjanmaalle töihin, siellä sitten koulun alkuun asti. Noin kai se menee.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
sommaren 2006
« Vastaus #2 : 07.05.06 - klo:14:07 »
Ensin pidän pikku valmistujaisjuhlat ja sitten lomailen kunnon kesäloman. Reissaan Kuopion kirkkomusiikijuhlien(taimikälie) kautta talkoolaiseksi saareen ja lintulaan (hope so) ja sitten laskeudun harrastamaan pyhää joutilaisuutta kotikonnuille (tai siis toivon niin, vaikka kesällähän täytyy tehdä kaikkea mitä ei muuten kerkiä)
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
sommaren 2006
« Vastaus #3 : 07.05.06 - klo:14:52 »
ohjelmassa on 3 häät ja yhdet lakkiaiset
muuten varmaan mökkeillään ja ollaan mummolassa, vietetään rentoa kesää.
muumimaassa pitää käydä ja Jazzeille mennään katsomaan kanye westiä.
ai niin ja tänä kesänä ajateltiin käydä valamossa ja lintulassa ja yöpyä tuolla valamossa
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa Ainou

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 15
sommaren 2006
« Vastaus #4 : 07.05.06 - klo:15:42 »
kesätöitä tulossa neljäksi viikoksi ja isostelua sitten loppukesästä ;> Sitten vielä enne koulujen alkua luvassa luultavasti muutto pois kotoa.
"Mä haluun olla vapaa ja uskaltaa
ihan omaan tahtiin askeltaa.
Sanoo muut mitä vaan,
ei haittaa siitä vaan,
ei kaikkia ei voi miellyttää kuitenkaan"
-Paarma

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
sommaren 2006
« Vastaus #5 : 07.05.06 - klo:22:29 »
Kesäkuun alusta Saksaan, Heinäkuussa tulee Steffi meille, Sitte heti sen jälkeen isoseksi ja sen jälkeen Katha tulee meille. Eli aika saksalais-körttiläinen kesä ko en tee yhtään mitään muuta.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Kesä
« Vastaus #6 : 08.05.06 - klo:04:29 »
Kesäkuu: töissä - mökkitalkoissa.
Heinäkuu: Herättäjäjuhlilla - mökillä - äidin luona - sukukokouksessa - Kansallispuistossa - aamu-uinneissa.
Elokuu: töissä - Kuntoremontissa - Kirjallisuusviikolla.

.........................................................................................................................    :lol:
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
sommaren 2006
« Vastaus #7 : 09.05.06 - klo:00:18 »
Kesatyo on suunnitelmissa taallakin, jahka kotia paasen. Kehitysvammaisten leireilla duunailen tana kesana. Odotan ilolla!
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
sommaren 2006
« Vastaus #8 : 09.05.06 - klo:09:41 »
10.7 valtion poikaleiri kutsuu...

Poissa Felix

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 145
sommaren 2006
« Vastaus #9 : 09.05.06 - klo:10:29 »
Kesäkuu= Töitä     :smt024

Heinäkuu= Töitä    :smt024

Anoin virkavapaata että olisinpääässyt Herättäjäjuhlille mutta ei tullut hyväksyttynä niin ei. :smt009 Mitäpä oikeastaan tuolta vanhalta kommari-hipiltä voi odottaa- ei mitään.  

Elokuussa= 13pv vapaata.  \:D/

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
sommaren 2006
« Vastaus #10 : 10.05.06 - klo:02:07 »
Kesäkuu - hirviöiden vahtimista
heinäkuu-hirviöiden vahtimista
elokuu-hirviöiden vahtimista
jne.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
sommaren 2006
« Vastaus #11 : 10.05.06 - klo:15:49 »
kesäkuussa jeejee heti ekana sunnuntaina kolme asiaa päällekäin. sit oisin periaatteessa niinku kakkosel isona mut yhyy pitää soittaa miksulle ja vinkua ku ongelma. yhyy. sit ainaski viikoks ennen juhannusta saareen talkoisiin kera <3. sit jossain välissä on ilosaari. sit kans herättäjäjuhlat, ja kaustisel olis kiva käydä. sit heinäkuun vikaviikonloppu on faces jeejee ja suurin ongelma on siinä kaiken suhteen että meiän pitäis soittaa siel tunnin setti mut meil on neljä biisiä eikä aikaa. sit joskus sit elokuussa äiti osti koko perheelle liput eric claptonia kuuntelee jeejee. ja sit alkaa taas koulu yhyy ja silleen. nii ja ne ehkä meinas kans porijazzeille. ainii ja sit unohin kans, et me mennään viikoks metsään hihii, jossain välissä.

nii ja jossain välissä ois työtä tarjolla isän lehden toimituksessa, ainaki keskiviikkosin ku se on pannukakkupäivä.
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
sommaren 2006
« Vastaus #12 : 10.05.06 - klo:21:50 »
jee, klaptonille
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
sommaren 2006
« Vastaus #13 : 11.05.06 - klo:10:21 »
kanye west! toppen! Pori Jazzeille siis ainakin.

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
sommaren 2006
« Vastaus #14 : 12.05.06 - klo:23:45 »
Vapautta.

Teksin mitä tahansa tai olisin tekemättä mitään (noin sen tulee olla) on se onnellisempaa kuin kevät intissä.

Juhlilla käynti? remonttia? reissailua? riippumattopäiväunia? Tyhjiä papereita vailla kuvia? Aikaa tyttöystävän kanssa? LEPOA! Joutilaisuutta ja miltein neuroottisia projekteja.

Jep. Kesää odotan ja sitten en varmaan kerkiä tekemään mitään kun teen koko ajan.

Niin siinä aina käy, mutta nautin siitä jo nyt.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari