Kirjoittaja Aihe: Harrastuksia ?  (Luettu 5582 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33753
Vs: Harrastuksia ?
« Vastaus #15 : 10.12.14 - klo:14:21 »
Harrastan myös kuvataiteen katselemista. Näyttelyissä käyn enää harvoin. Onneksi netti palvelee tässäkin.
Kiinnostuin Friedrich von Amerlingin kuvasta joka oli Händelin aarian videolla. Näitä kyllä kelpaa katsella.
Kauniiden naisten kuvaajana taitava. Väreistä lemmikiksi havaitsin oranssi-terrakotta sävyt. Useimmiten hän kuvaa mallin pää kääntyneenä oikealle.

Monia tauluja saa katsottua Wikipediasta, mutta tämä Youtube-löytö oli minulle uutta.

https://www.youtube.com/watch?v=0tbquSZFvlA
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Harrastuksia ?
« Vastaus #17 : 15.12.14 - klo:13:36 »
^Kaverilla oli aikoinaan palapeli, joka mainosti olevansa maailman vaikein. Siinä oli sekä etu- että takapuolella sama kuva, toinen 90 asteen kulmassa toiseen nähden. Sain sen kuitenkin aika pian valmiiksi. Eiköhän tuokin sujuisi? Jollei tule kissa paloille makailemaan.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Paikalla Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22056
Vs: Harrastuksia ?
« Vastaus #18 : 15.12.14 - klo:17:13 »
Entinen mies kehui tehneensä palapelin, jonka laatikossa luki 'ei alle 7 vuotta' peräti kahdessa viikossa.  :icon_lol:

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Harrastuksia ?
« Vastaus #19 : 15.12.14 - klo:22:34 »
Montakos litraa nelitahtibensiiniä saa säilyttää lumilingon vieressä navetan päätyyn rakennetussa pienessä betonilattiaisessa pyörävajassa?

Onneksi en ole kampaaja. Sain harrastaa työntekoa itsenäisyyspäivänä vapaasti anomatta 200 euron hintaista lupalappua. Tosin kyseinen asiakas on kalju, joten kysymyksenasettelu on pelkästään retorinen. On kyllä sinänsä mielenkiintoista, että jos annan konsultointiapua itsenäisyyspäivänä asiakkaalle, se on luvallista elinkeinotoimintaa, mutta jos leikkaan samalla hänen hiuksensa, lupa tarvitaan. Haluaisin oppia näiden sääntöjen sisältämän ajattelutavan, mutta en tiedä, onko kyseessä filosofia, oikeustiede, valtio-oppi, sosiaalipolitiikka, kauppatiede vai... mitäs tieteitä niitä vielä onkaan?

Mt

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Harrastuksia ?
« Vastaus #20 : 15.12.14 - klo:23:00 »
Mt kysyy oikeasti vaikeita ja viisaasti.

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Harrastuksia ?
« Vastaus #21 : 15.12.14 - klo:23:07 »
Minä kuljen elämän läpitte kiviä käännellen ja ninun täytyy aina saada kääntää vielä yksi kivi. Minä harrastan tahi minun kuluu elämäni oppimisessa enkä minä ole oikein onnellinen muulloin. Se on merkillinen seikka sillä siinä joutuu rääkkäytymään paljon.

Sen takana on hirmuinen uteliaisuus minä tiedän. Ja sitten kun olen opiskellut kirjoitan jotakin siitä kaikesta jotta saan pääni tyhjennettyä ja jatkan opiskelemista jollakin toisella taholla.

Tai täytyy käydä eräopaskurssi. Tai nähdä miten suurkeittiössä tehdään ruokaa joten voi mennä talkoolaiseksi Kiilopäälle mitä minä en enää jaksa kuten en muutakaan talkooruokahuoltoa.

Tärkeintä elämässä on että aina näkee uusia seikkoja tai saa uuden ikkunan auki johkin.

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Harrastuksia ?
« Vastaus #22 : 16.12.14 - klo:06:52 »
Montakos litraa nelitahtibensiiniä saa säilyttää lumilingon vieressä navetan päätyyn rakennetussa pienessä betonilattiaisessa pyörävajassa?

Onneksi en ole kampaaja. Sain harrastaa työntekoa itsenäisyyspäivänä vapaasti anomatta 200 euron hintaista lupalappua. Tosin kyseinen asiakas on kalju, joten kysymyksenasettelu on pelkästään retorinen. On kyllä sinänsä mielenkiintoista, että jos annan konsultointiapua itsenäisyyspäivänä asiakkaalle, se on luvallista elinkeinotoimintaa, mutta jos leikkaan samalla hänen hiuksensa, lupa tarvitaan. Haluaisin oppia näiden sääntöjen sisältämän ajattelutavan, mutta en tiedä, onko kyseessä filosofia, oikeustiede, valtio-oppi, sosiaalipolitiikka, kauppatiede vai... mitäs tieteitä niitä vielä onkaan?

Mt
... teologia?
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Harrastuksia ?
« Vastaus #23 : 16.12.14 - klo:07:09 »
Montakos litraa nelitahtibensiiniä saa säilyttää lumilingon vieressä navetan päätyyn rakennetussa pienessä betonilattiaisessa pyörävajassa?

Onneksi en ole kampaaja. Sain harrastaa työntekoa itsenäisyyspäivänä vapaasti anomatta 200 euron hintaista lupalappua. Tosin kyseinen asiakas on kalju, joten kysymyksenasettelu on pelkästään retorinen. On kyllä sinänsä mielenkiintoista, että jos annan konsultointiapua itsenäisyyspäivänä asiakkaalle, se on luvallista elinkeinotoimintaa, mutta jos leikkaan samalla hänen hiuksensa, lupa tarvitaan. Haluaisin oppia näiden sääntöjen sisältämän ajattelutavan, mutta en tiedä, onko kyseessä filosofia, oikeustiede, valtio-oppi, sosiaalipolitiikka, kauppatiede vai... mitäs tieteitä niitä vielä onkaan?

Mt

Hei minä kans keksin lääketiede jos hän tiede on.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.