Kirjoittaja Aihe: Kutsu  (Luettu 4170 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Benkku

  • Vieras
Kutsu
« : 09.07.13 - klo:16:48 »
Hyvä nimimerkki Jampe. Olen viime aikoina lukenut kirjoituksiasi körttifoorumilla. Myönnän, että olen todellakin lukenut tekstejäsi aiemmin puolihuolimattomasti, pahoittelut siitä. Palaa "äijä" kehiin takaisin. Pyrin jatkossa olemaan suvaitsevaisempi.



Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Kutsu
« Vastaus #1 : 09.07.13 - klo:16:57 »
Minulla on myös käynyt mielessä, mitähän Jampe kommentoisi nykyisiin keskusteluihin.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Benkku

  • Vieras
Vs: Kutsu
« Vastaus #2 : 10.07.13 - klo:22:16 »
Vaivattu sielu, arvon huru-ukko. Olisi mukava kuulla sinusta, vai onko niin kuten mainitsit viestiketjussa Mihin menet, Suomen kirkko?  (31.10.10 - klo:09:36):
”Olen kyllästynyt tähän paskan jauhamiseen”.

Myös minusta alkaa tämä touhu foorumilla / kirkossa olemaan todellakin paskan jauhamista.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22114
Vs: Kutsu
« Vastaus #3 : 13.07.13 - klo:10:50 »
Myös minusta alkaa tämä touhu foorumilla / kirkossa olemaan todellakin paskan jauhamista.

Kompostointia?

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Kutsu
« Vastaus #4 : 13.07.13 - klo:10:54 »
Minulla on se kokemus että kompostoinnin avulla saadaan aikaan uutta elämää ja kasvua :eusa_angel:
Siinä on vaan se juttu että vanhan pitää kuolla tai ainakin muuttua että uusi alkaa.
Vähän sama juttu kuin sinapinsiemenen kohdalla.

Benkku

  • Vieras
Vs: Kutsu
« Vastaus #5 : 13.07.13 - klo:14:34 »
Soitanpa  nimimerkille "vanha lihava mies" ja kutsun hänet körttifoorumille puhumaan sitä itteensä, niin saatte hieman pohdiskeltavaa missä mennään.  :icon_wink:

Siinä sitten voitte tehdä omia analyysejä, jos jonkinlaisia, vai mitä Pena ja seppos.

 :icon_cool:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kutsu
« Vastaus #6 : 13.07.13 - klo:14:42 »
Ei kiinnosta. Puutarhanhoito on ihan oman ketjun aihe
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Benkku

  • Vieras
Vs: Kutsu
« Vastaus #7 : 13.07.13 - klo:14:55 »
Ei kiinnosta. Puutarhanhoito on ihan oman ketjun aihe

Ei ehkä sinua,mutta kylläkin minua.
Diiba daaba duu. Kuinka monta d.kirjainta on sanassa Bonanza?  :icon_wink:

Benkku

  • Vieras
Vs: Kutsu
« Vastaus #8 : 13.07.13 - klo:16:39 »
Soitanpa  nimimerkille "vanha lihava mies" ja kutsun hänet körttifoorumille puhumaan sitä itteensä, niin saatte hieman pohdiskeltavaa missä mennään.  :icon_wink:

Siinä sitten voitte tehdä omia analyysejä, jos jonkinlaisia, vai mitä Pena ja seppos.

 :icon_cool:

Ei ehkä sinua,mutta kylläkin minua.
Diiba daaba duu. Kuinka monta d.kirjainta on sanassa Bonanza?  :icon_wink:

Kilautanpa myös veljeksille "Lainahöyhenissä" sekä myös "Santtu-62:lle", niin sittenhän on koossa kolme muskettisoturia ja minä.  :icon_wink:
Silloinhan on kiva ravistella "puuta".  :icon_wink:

 :icon_cool:  :icon_cool:  :icon_cool: 

ps.olenko vai enkö ole? :repee2:

Poissa jukkasakari

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 115
Vs: Kutsu
« Vastaus #9 : 13.07.13 - klo:16:48 »

Benkku,tää ei ihan oikeesti oo kivaa,jos et mitään muuta näe kuin osallisten kivittämisen!

kaikkihan me täälläkin pelataan omin ajatuksin,niillä uskomuksilla ja käsityksillä,mitä meillä itsekullakin on esim.herännäisyydestä.

rakentava keskustelu voi tuottaa satoa,joka käy siunaukseksi vuosikymmeniä eteenpäin!

Benkku

  • Vieras
Vs: Kutsu
« Vastaus #10 : 13.07.13 - klo:17:03 »
Benkku,tää ei ihan oikeesti oo kivaa,jos et mitään muuta näe kuin osallisten kivittämisen!

No enpä usko että minulla on tänään syytä kivittää ketään, toiseksi kun et tunne minua ja kun olen hieman eri planeetalta, niin äskeiset viestit voi ottaa huumorilla tai sitten ei. Sekin on hieman lukijan omalla vastuulla.

Muistelin vain näitä veijareita  :icon_wink: ja jos nyt katsoo hieman tämän hetkistä keskustelua körttifoorumilla on se aika kaukana niistä ensimmäisistä viesteistä mitä körttifoorumin alkuaikoina on ollut. Joten älä ole huolissasi, jukkasakari. Minä poika pureskelen raparperia ja kiusaan parempaa puoliskoani kotona.  :icon_wink:

Poissa jukkasakari

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 115
Vs: Kutsu
« Vastaus #11 : 13.07.13 - klo:17:24 »

 kyllä Benkku sä oot ihan hyvä ystävä,MUTTA kyllä sinut tunnetaan yli 600:n tekstin kautta ja nähtiinhän Haapajärvellä ja toivottavasti nähdään Lapualla ens kesänä!

  valo paljastaa kaiken,mikä pimeässä on syntynyt!!!  heh,heh.....

Benkku

  • Vieras
Vs: Kutsu
« Vastaus #12 : 13.07.13 - klo:17:36 »
kyllä Benkku sä oot ihan hyvä ystävä,MUTTA kyllä sinut tunnetaan yli 600:n tekstin kautta ja nähtiinhän Haapajärvellä ja toivottavasti nähdään Lapualla ens kesänä!

  valo paljastaa kaiken,mikä pimeässä on syntynyt!!!  heh,heh.....

Jottei tulisi väärinkäsitystä, ystävä. Niin pyyteettömän rehellisesti, minun viestien määrä on hieman kyllä yli 600, kysy vaikka körttifoorumin ylläpidolta.  :icon_wink:

ps. edellä mainitut nimimerkit ovat saman henkilön käyttämiä eli Benkun. ( hupsis, unohtui vielä yksi veijari B.H.S)  :icon_cool:

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Kutsu
« Vastaus #13 : 13.07.13 - klo:20:06 »
Minulla on se kokemus että kompostoinnin avulla saadaan aikaan uutta elämää ja kasvua :eusa_angel:
Siinä on vaan se juttu että vanhan pitää kuolla tai ainakin muuttua että uusi alkaa.
Vähän sama juttu kuin sinapinsiemenen kohdalla.


Kompostiinhan pannaan kaikenlaista lajittelematta ja ryhmittelemättä. Seosainetta joukkoon, ja välillä vähän pöyhitään ja sekoitetaan. Lämpö alkaa nousta.

"Näin on myös meidän ihmisten elämässä."

Mutta mikä olisi ihmisyhteisöissä se seosaine?

Mt

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Kutsu
« Vastaus #14 : 13.07.13 - klo:20:13 »
Miten olisi kriisi, pahimmassa tapauksessa sota ?  Hurjalta se tuntuu, muuta niinhän puhutaan että viime sotien aikaan kansasta muodostui lähes yksi .  Voima joka siitä kehittyi käytettiin uudisrakentamiseen, asuttamiseen ja sotakorvauksiin.

Onko meillä niin hyvät ajat että ne täytyy riitelemällä rikkoa ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)