Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII  (Luettu 18724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #120 : 10.07.13 - klo:14:05 »
 :039: Onnellinen olen kun Veli-Mies tuli yllättäen kylään ja toi Pienen Pojan mukanaan siinä me kahvikupposen ääressä juteltiin, minä niin tykkään yllätys vieraista kun tiedän Heidän tulleen minua tapaamaan, minun ei tarvi leipoa sitä seitsemää sorttia. Tähän sanonta tule sellaisena kuin olet, otan vieraan vastaan sellaisena kun olen..

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #121 : 10.07.13 - klo:17:40 »
Kakkosautomme (Ford Ka) on saatu kuntoon ja meni katsastuksesta läpi :icon_biggrin:

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #122 : 10.07.13 - klo:19:45 »
Että työkkärissä asioidessa ei mennyt kauaa. Pääsin heti seuraavana sisään ja asiat hoitui sukkelaan ja ilman ongelmia!  :023: Nyt ei enää tarviikaan työkkärissä opintojen takia sitten juosta. Vielä syksyn saan opiskella työllistymisetuudella ja loput 1,5 vuotta mennään opintotuella.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #123 : 10.07.13 - klo:20:58 »
Nuorimmainen tulee.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #124 : 11.07.13 - klo:22:23 »
Tiiti  :109:

Sitt tuo kasvimaa tän päivän kitkennän jälkeen.
Pyryharakka

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #125 : 12.07.13 - klo:00:30 »
Mustikkametsä ja sen päälle sauna.  :)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #126 : 12.07.13 - klo:11:39 »
Sain maalatuksi vähäsen pirtin eteläpäätyä, se niin perstuu nopeammin kuin muut seinät. Onkohan syynä isommat lämpötilaerot kuin muissa seinissä. Panin Zetorin puikkoihin ja kiinnitin siihen sellaisen kuljettimen, minkä päältä maalaaminen korkeuden puolesta onnistui. Lisäksi on hyvä sää.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #127 : 12.07.13 - klo:12:07 »
En ole satavarma, kuuluuko tänne vai urputustopiciin, mutta todella halvasta myivät poistokappaleen - viimeisen- pöytäkonetta joka asuu lattialla, ja näytön jolla voi katsella kaikkea televisiosta. Siis sain myös telkun, joka minulta puuttui. Siotten sen ystävällinern sielu sääsi, eli poisti muutaman minun johtoideani, ja sanoi ettei koneessa mitään, kyllä ne totta puhui että hyvä on.   Edellinen nimiuttäin veti viime henkäyksensä eilen.    Tässä vaan ei vieläkään pyöri mac, vaan pahamaineinen Windows 9. Minä vakuutan mainetta osittain liioitelluksi mutta vain osoittain, eli kiitän koneesta ja näytöstä ja koska joka tilassa tulee kiittää, niin kai sitte lopustakin.    :-\
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #128 : 12.07.13 - klo:12:08 »
Sain maalatuksi vähäsen pirtin eteläpäätyä, se niin perstuu nopeammin kuin muut seinät. Onkohan syynä isommat lämpötilaerot kuin muissa seinissä. Panin Zetorin puikkoihin ja kiinnitin siihen sellaisen kuljettimen, minkä päältä maalaaminen korkeuden puolesta onnistui. Lisäksi on hyvä sää.

Puurakennuksen eteläpääty imee aina puolet enmmän maalia kuin pohjoispääty. Kiitos auringon.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #129 : 12.07.13 - klo:20:19 »
Nyt alkuillasta käytiin taas mustikkametsässä, alkujaan hyväksi todetussa paikassa.
Saatiin muutamia litroja jälleen kasaan.

Iltapäivällä tuli sovittua autokaupat. Hankitaan uusi Volkswagen Polo. Se on meillä seitsemäs auto ja
mahdollisesti myös viimeinen. Onhan Polo kooltaan pienempi kuin palveluksensa päässä oleva farmari Astra,
330 tkm mittarissa...siihen kun päästään Pololla, niin ikä ja aika on toinen kuin nyt....

Poissa Mirjami

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #130 : 12.07.13 - klo:23:39 »
Sain parilta palstalaiselta yksityisviestin. Minut tai kirjoitukseni on siis ehkäpä peräti joku ottanut vakavasti. Tuntuu hirveän hyvältä sellainen aito kontakti. Joo kyllähän tässä päivässä on ollut monia muitakin onnellisuutta tuottavia asioita. Ystäväni puhelu, puolison vaivautuminen hakemaan mun lempipiirakoita marketista kiireen keskellä, tyttären kanssa keskustelutuokio...

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #131 : 13.07.13 - klo:12:06 »
Pian olen onnellinen kun aloitan ruokailun, kuhafileitä ja perunaa sekä salaattia. :eusa_angel:

Kiitos Jumala että meillä on ruokaa ja saamme vatsamme täyteen.
Kaikilla ihmisillä ei näin hyvin ole.

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #132 : 13.07.13 - klo:12:44 »

 Minäpäs sain hotellin  ja autot  ensi kesän juhlille varatuksi.. Lapualle vain porukkaa kasaan ja menoksi... On se hieno tunne kun saa kaiken "valmiiksi" jos nyt jotain valmiiksi saa... Siellä sitte taas ystäviä, tuttuja, kavereita ja mukavia talkoolaisia tavataan ja jutellaan :039: :039:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #133 : 13.07.13 - klo:18:59 »
Mustikat, mansikat ja herneet. :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VII
« Vastaus #134 : 13.07.13 - klo:19:17 »
Varsin tyhjä, tyhmä ja lösähtänyt olo...ei kiirettä minnekään...kisojen katselua...hommia koneella.