Äänestys

Mitä missä milloin jouluna

Yksin
4 (13.3%)
Perheen parissa (yksi sukupolvi)
1 (3.3%)
Perheen parissa (useampi sukupolvi)
11 (36.7%)
Sukulaisissa
1 (3.3%)
Kotona
11 (36.7%)
Matkoilla
0 (0%)
Kyläillen
2 (6.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 17

Äänestys päättynyt: 29.12.12 - klo:17:21

Kirjoittaja Aihe: Miten vietän mieluiten jouluni?  (Luettu 5226 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33821
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #15 : 16.12.12 - klo:08:04 »
No hei, ja Hyvää 3. adventtisunnuntaita.

Samaan suuntaan meilläkin on suunnitelmat, mutta ihan rauhaisaa ei voi odottaa kun on tuota vilkasta jäkikasvua.
Hyvää Joulua ja Rauhaa homperskamummolle !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #16 : 16.12.12 - klo:09:36 »

Haluaisin olla yksin ja vain olla,
ilman mitään velvotteita mihinkään,
mutta...ei jouluna kai voi.

Kylllä voi! :039:

Ja se on paras mahdollinen joulu  :eusa_pray:

Eikä mitenkään tarkoita sitä etten joulusta pitäisi, päinvastoin.


"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #17 : 16.12.12 - klo:11:11 »
Yksin tai lähisukulaisten kanssa, eli vanhemmat ja meitä sisaruksia perheineen, keillä on perhettä.
 
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #18 : 16.12.12 - klo:17:51 »
Sainkin tuttavilta kutsun lipeäkalalle ja katsastamaan heidän uuden kissansa. He tuntuvat uskovan, että tiedän kissoista kaiken  :icon_biggrin:. Tämä siis joskus joulunpyhinä olisi, passaa hyvin.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #19 : 16.12.12 - klo:19:32 »
Tämä kissi, jota oon palavellu jo neliättä joulua on mulle yhä täys mysteeri. Asusteli ensin yhyren talaven naapurin autiotaloon vajas, kunnes sain sen seuraavana kesänä kesyyntymähän. Oon pahkuloonu, että mistä ilmestyi ja mikä rotu mahtaas olla, kun sillä on töpselihäntä ja kauhian vahavat jalaat. Joku eherotti Japanin bobtailia, kun sillä töpöhäntä ja kolmivärinen turkki. Notta silloonhan tämä vois olla vaikka kuninkaallinen rotu ja Japanis onnen ja onnellisuuren symboli tai sitten se on vaan tavallinen maatiaaskissa, jonka häntä on pentuna jääny ovenvälihi.
Mulla ei kissistä mitään vaivaa, kun se tuloo ja menöö ulos omasta piänestä ovestaan, jonka tein ulkoseinähän.

http://dl.dropbox.com/u/94488535/IMG_0906.JPG

http://dl.dropbox.com/u/94488535/20120318_18.JPG

http://dl.dropbox.com/u/94488535/IMG_0776.JPG
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #20 : 16.12.12 - klo:19:49 »
^Onkohan kattimuksella ylimääräisiä varpaita?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #21 : 16.12.12 - klo:20:01 »
Etukäpäläs ainakin tuntuu olevan ylimäärääsiä kynsiä ja se osaa myäs niitä käyttää. :109: Aluuksi oli niin äksy, kun kyllästyi silittelyyn, että tusinan kertaa nostin niskasta äksyylyn takia pihalle. Viimeen oppi, että aina joutuu kylymähän pihalle, jos ei ole kiltisti.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #22 : 16.12.12 - klo:23:53 »
Vietän aina joulun kotona perheen parissa. Nyt saattaa olla että aatto vaimon kanssa kahdestaan
ensimmäistä kertaa.
Tapaninpäivänä olemme jo pitkään kokoontuneet vuorotellen toistemme luona, meitä on neljä sisarusta,
nyt jälkikasvua osittain jo kahdessa polvessa, koko porukka noin 25, harvoin enää kaikki kerralla mukana.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #23 : 20.12.12 - klo:20:44 »
Omituista... kummitätini oli saanut joulukortistani käsityksen, että olisin heille joulunviettoon tulossa. Soitti tuossa äsken. No, oli tuotettava pettymys, kun olen jo täällä lupautunut kyläilyyn. Vaan onhan hänellä omaa jälkikasvua paikkakunnalla sentään. Olenpa nyt suosittu.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #24 : 21.12.12 - klo:21:35 »
On ollut hyvin vaihtelevia jouluja mutta nyt kun lapset kohta tuosta kuitenkin lähtee ja vanhuksetkin eli jokainen yhteinen päivä on arvokas, menen aivan mielelläni Anttolanhoviin Mikkeliin. Siellä on vietetty perhejuhlat niin monesti ettei lapset edes tiedä muusta.

Mutta minulla oli aivan asiaakin. Minä teen vielä kun niin pitkälle etenen joulukortteja ja lähetän niitä kaikille ihmisille ja ne tulevat sitten joskus ja jos minulta ei tule korttia niin se on osoitesivistyksen puutteellisuutta, ja siksi minä nyt keskellä yleistä kaaosta toivotan mitä onnellisinta joulua jokaiselle näin muuten kuin korttiteitse. 

Teerenpelin koko Trio siis Tervehtii Jokaista.

Siunattua joulua ja kuka ei pidä ilmauksesta, hän saa valita onnellisen tai hauskan tai mitä nyt tahtoo, rauhaissan tai mitä heitä voi valikoida.  :P :026: :eusa_wall:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #25 : 21.12.12 - klo:22:36 »
Kiitos kovasti joulun toivotuksista.
Samoin minä haluan toivottaa hyvää joulua jo tässä ja nyt, ettei unohdu.
Kiva kun Leena tuli foorumille kirjoittamaan pitkästä aikaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #26 : 25.12.12 - klo:20:08 »
Kaverijoulunvietto oli hyvä idea ja ilmeisesti ilahdutti toistakin osapuolta. Nyt kuitenkin palasin kotiin, ollakseni vielä hetken nykyisessä kodissani kaikessa rauhassa ennen 27. päivä alkavaa muuttoruljanssia.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #27 : 28.12.12 - klo:19:42 »
Kävin nyt kurkistamassa, miten joulua vietetään.
Itse äänestin, kotona. En määritellyt enempää, sillä olen aina pitänyt joulusta, olinpa viettänyt sitä millaisella kokoonpanolla tahansa.
Kotona olen enimmäkseen joulun ollu. Joskus nuorena osan joulusta tädillä ja kerran poikakaverilla.
Sittemmin aina täällä kotona. Kokoonpanoon on välillä kuulunut joku yksinäinen sukulainen.

Yhtään en vieroksuisi sitäkään mahdollisuutta, että saisi olla ihan yksin joulun. Mutta nyt kun vielä on puoliso ja tuo Tiiti, niin en raatsi olla viettämättä joulua heidän kanssaan.
Nautin aattoiltana, kun istuin yksin autossa, hämärässä metsässä odottamassa joulupukkia ja Tiiti-tonttua siirtääkseni heidät seuraavaan osoitteeseen.
Pyryharakka

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Miten vietän mieluiten jouluni?
« Vastaus #28 : 30.12.12 - klo:18:08 »
Joulu meni. 

Minusta tuntuu kuin olisin ollut väärällä pysäkillä.


ja nyt on jo tämä päivä         
Herra armahda.