Kirjoittaja Aihe: Puku miehen tekee ?  (Luettu 16826 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Puku miehen tekee ?
« Vastaus #60 : 02.06.12 - klo:21:24 »
En ymmärrä. Töissä on tapana käyttää haalaria ja yhden sortin haalari se pukukin on. Joillekin se on arkinen työasu ja toiset käyttävät sitä vain juhlissa ja siksi on kammoa sitä kohtaan vaikea ymmärtää. Kyllä mies puvun pitämisestä selviää, vaikkei se ole yhtä pehmeä ja löysä kuin väljät verkkarit. Siisti on aina siisti.

Se kravatti on kuulemma ahdistava.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Puku miehen tekee ?
« Vastaus #61 : 02.06.12 - klo:21:44 »
Olen kai hölmö, mutta minä pidän kravateista.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Puku miehen tekee ?
« Vastaus #62 : 02.06.12 - klo:21:50 »
Täytynee tunnustaa, että olen usein ollut miehille kateellinen, kun juhlapukeutuminen on heille niin helppoa: puku päälle, sopiva paita (sekin useimmiten valkoinen) ja kravatti, ja se on siinä. Kun hankkii hyvin istuvan puvun omilla mitoilla, on aina hyvin pukeutunut eikä palele kylmänäkään juhlapäivänä... 

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Puku miehen tekee ?
« Vastaus #63 : 02.06.12 - klo:22:01 »
Haluan johonkin missä minun ei ikinä tarvitse miettiä mitä on puettava päälle   :icon_eek:.
Kaiholla muistelen mummolaani tässä asiassa. Siellä sai kulkea missä rytkyissä tahansa, tai ei tarvinnut välttämättä olla mitään päällään. Isoisäni harrasti nudismia.

Tekstiilituotannon ympäristövaikutuksiin (eritoten puuvillan) kun perehtyy niin tuntuu että oikein olisi vain ommella paikkaa paikan päälle, sanovat muut mitä tahansa. En ole niin vahva että kykenisin tähän. Enkä niin rikas että voisin palkata jonkun työttömän artesaanihipin ompelemaan jätetekstiileistäni ylleni uniikkeja designluomuksia.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Puku miehen tekee ?
« Vastaus #64 : 02.06.12 - klo:22:03 »
Täytynee tunnustaa, että olen usein ollut miehille kateellinen, kun juhlapukeutuminen on heille niin helppoa: puku päälle, sopiva paita (sekin useimmiten valkoinen) ja kravatti, ja se on siinä. Kun hankkii hyvin istuvan puvun omilla mitoilla, on aina hyvin pukeutunut eikä palele kylmänäkään juhlapäivänä... 

Onhan se toisaalta noinkin, mutta luulenpa, että me naiset voisimme aika pian kyllästyä, jos aina olisi samanlainen puku päälle juhliin lähtiessä.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.