Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet 8  (Luettu 45944 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #105 : 07.04.18 - klo:19:04 »
^Mitähän minä oikein olen sanonut, kun en itse yhtään muista  :017:
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #106 : 07.04.18 - klo:20:31 »
Hei, kun valittelin Kotilieden poistoista ostamaani Bluetoothia, jossa alkoi ollakin paljon vaivaa, sinä kuittasit että mielestäsi Bluetooth kuuluu läppäreiden mersuihin.

Ei sen kummempaa, mutta kun meillä on vanha mersukin, niin se jäi mieleeni.
Muutenkin minulla on jopa rasittavan hyvä muisti- N'in Matin mielestä ainakin.  :003:

Nykyinen ASUS on Moskvitsh ! :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #107 : 07.04.18 - klo:22:15 »
Minulla on 11 tuumainen yhdistetty matka- ja mökkikone merkiltään Asus eikä sen kanssa ole vielä ollut ongelmaa. Se on hankittu Tammikuussa 2015, kun edellinen varastettiin Australiassa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #108 : 22.06.18 - klo:11:57 »
Liekkö syynä tuuli, sade, ylikuorma, vai mokkulako se pätkii, mutta pätkiminen on todella runsasta. Raivostuttavaa. Kaikki ovat huonolla ilmalla älypuhelimillaan verkossa onneksi useimmat 4g kun mokkulani on 3g. Tosin jos älykänny ei saa vapata 4g yhteyttä se tulee kuormittamaan 3g:tä. Tämän tukiaseman peittoalueella on 500 mökkiä tai vastaavaa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #109 : 17.07.18 - klo:15:03 »
Digiboksini on kadottanut Ylen kanavat, eikä löydä niitä uudelleen, vaikka kanavahaun ajankin. Muiden firmojen kanavat näkyvät. Joskus kesän aikana tämä on tapahtunut. Kaapeliverkkoon se boksi on kytkettynä. Mistä mahtaa olla kysymys?  Pistin kyllä Ylellekin kysymyksen, mutta arvelin että täältä voi nopeammin tulla vastaus.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #110 : 17.07.18 - klo:16:17 »
Minä olen tehnyt tällaisessa tapauksessa uuden asetushaun. Sekään ei aina auta jos Tiirismaan mastossa on häikkää. Varsinkin HD-kanavat katoavat, mutta ilmestyvät sitten itsestään. Tästä päättelen että vika ei ole minussa. Meillä ei ole kaapeli-, vaan antenni-tv.

 :102:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #111 : 17.07.18 - klo:16:31 »
Digiboksini on kadottanut Ylen kanavat, eikä löydä niitä uudelleen, vaikka kanavahaun ajankin. Muiden firmojen kanavat näkyvät. Joskus kesän aikana tämä on tapahtunut. Kaapeliverkkoon se boksi on kytkettynä. Mistä mahtaa olla kysymys?  Pistin kyllä Ylellekin kysymyksen, mutta arvelin että täältä voi nopeammin tulla vastaus.

Sinun digiboxissasi on Ylen kanavat kahteen kertaan 1,2 ja 5 sekä 21, 22, ja 25. Toimiiko näistä joku? Jos ei toimi tee tehdasasetukset boxillesi, niin pitäisi alkaa workkia.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #112 : 19.07.18 - klo:15:57 »
Onko vika Googlen, vai jonkun trollin, kun tänään on YouTube -sivusto täyttynyt kaiken maailman roska-videoista. Niitä on  p a l j on ja poistaminen käy vaikeammin kuin ennen jolloin sai koko rivin kerralla painamalla x-ää.
 Nyt jokainen tallenne pitää yksitellen valita: En kiinnotunut riviä klikkaamalla.

Harmillista kun omat suosikit ovat siellä seassa !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #113 : 19.07.18 - klo:16:10 »
Ei minulla ole mitään ongelmaa. Veikkaan, että sinulla on joku puskuri täynnä, ja siihen yleensä auttaa koneen sulkeminen vähäksi aikaa ja sitten uudelleenkäynnistys. Tämä on vain veikkaus, kun minulla ei ole ongelmaa se viittaa koneeseesi. Onnea matkaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #114 : 19.07.18 - klo:16:44 »
Katsotaan uusiksi aamulla. Kumma ilmiö joka tapauksessa. :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #115 : 20.07.18 - klo:15:31 »
Ei ole tilanne muuttunut. Koko ajan lappaa uutta videota sisään. Huomaan
 nyt että ' joku' seuraa mitä kaikkea minä luen ja katson, sillä videot liittyvät niiden aihepiiriin.
Nyt paljastuu myös mitä Matti käy netissä katsomassa, sillä eräät lähetykset eivät mitenkään liity minun harrastuksiini. :003:

Voinko tehdä valituksen jonnekin ? 

Googlen ja YouTuben välisistä asioista olen uutisissa jotain kuullut. Google sai sakkoja . Liittyykö ilmiö siihen ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #116 : 20.07.18 - klo:16:02 »
Sinun digiboxissasi on Ylen kanavat kahteen kertaan 1,2 ja 5 sekä 21, 22, ja 25. Toimiiko näistä joku? Jos ei toimi tee tehdasasetukset boxillesi, niin pitäisi alkaa workkia.

Olin oikeassa, täältä saa vastauksen nopeammin kuin Yleltä (joka ei ole vielä vastannut mitään). Koskapa erehtyisinkään?

Mutta siis, aina kun rupean kokeilemaan tuota tehdasasetushommaa, sieltä tulee eteen se kysymys, johon en uskalla vastata myöntävästi. Eli se kysyy jotain "poistetaanko kaikki tiedot?", tms. Siis poistaako tehdasasetusten palautus myös kaiken mitä olen boksiin tallentanut? Sitä en tietenkään haluaisi.

Ja ei näy 21, 22, 25.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #117 : 20.07.18 - klo:16:44 »
Minä poistan. Sittenkään eivät aina HD kanavat 21,22,23,24,25 ja 26 ala näkyä, mutta ilmestyvät omia aikojaan kun koetan.
Vaikka ruutu ensin ilmoittaa ettei kanavaa näy odotan hetken ja sitten se näkyykin.

Tehdasasetusten jälkeen on sammutettava kone ja avattava uudestaan ennen kun voi tehdä kanavahaun. Siinä minullakin oli aluksi ' sormi suussa'.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #118 : 21.07.18 - klo:12:11 »
Olin oikeassa, täältä saa vastauksen nopeammin kuin Yleltä (joka ei ole vielä vastannut mitään). Koskapa erehtyisinkään?

Mutta siis, aina kun rupean kokeilemaan tuota tehdasasetushommaa, sieltä tulee eteen se kysymys, johon en uskalla vastata myöntävästi. Eli se kysyy jotain "poistetaanko kaikki tiedot?", tms. Siis poistaako tehdasasetusten palautus myös kaiken mitä olen boksiin tallentanut? Sitä en tietenkään haluaisi.

Ja ei näy 21, 22, 25.

Yleensä ei poista tallennettuja tiedostoja, mutta kaiken muun siivoaa. Jos sinulla on tärkeää, niin yritä saada muualle talteen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #119 : 21.07.18 - klo:14:54 »
Todella paljon tärkeää, vie iät ja ajat siirtää ulkoiselle kiintolevylle... mietin nyt miten tehdä.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.