Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII  (Luettu 27765 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #15 : 07.01.15 - klo:18:14 »
Vakuutusyhtiöstäni tuli tänään päätös.
Suuntaviitat selviävät. Saan olla kiitollinen ja huojentunut.  :eusa_pray:

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #16 : 07.01.15 - klo:19:10 »
Vakuutusyhtiöstäni tuli tänään päätös.
Suuntaviitat selviävät. Saan olla kiitollinen ja huojentunut.  :eusa_pray:

 :023:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #17 : 07.01.15 - klo:22:33 »
Vakuutusyhtiöstäni tuli tänään päätös.
Suuntaviitat selviävät. Saan olla kiitollinen ja huojentunut.  :eusa_pray:

Niin saat!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #18 : 08.01.15 - klo:10:03 »
Mukava lääkäri-löytöni soitti siitä ennenjouluisesta ultrasta. Sen oli radiologi piilottanut johonkin, mutta muuten oli kaikki hyvin. Yksi pieni kysta näkyi. Kaikki muu vaiva johtui häntäluun vauriosta, ja sekin enää hyvin heikosti muittuttelee olemassaolostaan.
Yskän kanssakin on jo parempaa. Olen oikein pirtsakkana jo.
Kuinkahan malla voinee ? Joko Pyrtsillä on räähkä ohi ? Miten Leenan vointi ?                         :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #19 : 08.01.15 - klo:10:36 »
Hyvä, että olosi on parantunut, Riitta-mummi.  :eusa_angel:

Itselläni ei ole enää kurkku arkana, ei yskää, eikä nenä tukossa mutta korvat ovat ihan  tukossa.
Molemmat...ihan omituinen olo, kuin tynnyrissä ja ei kuule kunnolla.
Eilen apteekissa ja kaupassa käydessäni tuntui hassulle kun jutteli siellä...kun ei oikein saanut selvää.

Olen ottanut mustaherukan makuista Finrexinia ja nenään Nasolinia ja illalla laitoin Audisprayta korviinkin...ei auennut.
Vissiin kuuluu tämän talven lentsuun tuo korvien tukkoisuus.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #20 : 08.01.15 - klo:12:53 »
Paranemista siskoille edelleen  :eusa_pray:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #21 : 08.01.15 - klo:12:57 »
Kiitos kysymästä, flunssa menee ohi ja eilen vaivasi oletettu tartunta enää konettani. Tunnustan hieman kammovani sitä uhkaavaa influenssaa ne ovat olleet toisinaan aika heikottavia tapauksia jos taju karkaa.

Rokotin kyl itseni mutta se neula poksautti suonen halki enkä oikein tiedä minne se rokote päätyi. Unohin vetää takaisin nähdäkseni ettei ole suonessa.  :-\
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #22 : 08.01.15 - klo:13:01 »
Erityisesti synpaattiselta vaikuttava tentaattori jos hän vielä antaa hyvän numeron  :-\ kun valitin että yhteys takkusi hän vastasi että päällisin puolin on aivan siisti mikä jo hieman lohduttaa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #23 : 08.01.15 - klo:14:55 »
Tuota noin, ymmärsin ensin, että piikki on kropassasi kiinni, kerta et vetänyt pois. Mutta sitten ymmärsin asian oikein. Pistämistilanteessahan oltiin.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #24 : 08.01.15 - klo:17:02 »
Kiitos kysymästä. Miulla oli silloin syksyllä räähkä pyrkimässä, kun olin lähdössä äitiä, siskoa ja Tiitiä katsomaan. Sain sen silloin aisoihin, että uskalsin vierailla. Sen koomin en ole räähkää potenut. Ja toivottavasti en podekaan. Pitäisi reilun viikon päästä poiketa taas äidin luo. Hän täyttää jo 94.  :023:

Kaikkien mahdollisten kotikonstien lisäksi ostin syksyllä apteekista vahvan sinkki ja c-vitamiiniyhdistelmän. Sitä pureskelen, jos räähkän oireita tulee.
Terveellistä ja tervettä tätä vuotta kaikille.  :039:
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #25 : 08.01.15 - klo:19:33 »
Tuota noin, ymmärsin ensin, että piikki on kropassasi kiinni, kerta et vetänyt pois. Mutta sitten ymmärsin asian oikein. Pistämistilanteessahan oltiin.

Juuh, pistelen itse reisilihakseen nuo influpiikit ellei se ole jokin dramaattinen kuin oli se sikatauti johonka täytyi totistetusti mennä kun on tämmöinen ammatti joskin olivat todenneet että se jo sairastettiin. Eli kun iskee neulan siitä pummmmm! lihakseen pitäisi sitä mäntää nostaa eli pikkuisen imaista nähdäkseen ettei ole suonessa, ja oli muuta mielessäni eli unohdin, ja tärskäytin männän pohjaan ja sitten tuli oikein kelpo verisuihkaus kun oli vielä arteria ja helakkaa verta oli siinä ja tyylikkään mustelman sain.

Mutta totesivat ettei se takuuvarmasti auta kuitenkaan enkä kehdannu mennä apteekkiin että määräisin toisen tässä kun tuli vähän oltua pistäessäni muis mietteissä. Eihän niin saisi tehdä, siitä voi saada pahimmillaan semmoisen pahan allergiareaktion mutta kun en koskaan ole saanut ja satoi en viittiny lähteä mihkään jonoon.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #26 : 08.01.15 - klo:19:40 »
Saan jättää ne kirjat riviin hyllyyn kun tentin tentin on viidestä kolme tehtynä ja antavat hyviä numeroita  :109: :109: :109:  ja Docensiin ryhtymäni on.

Elämä on varsin mielenkiintoinen tapaussarja. En arvellut ikinä että tämmöiseen rupeisin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #27 : 09.01.15 - klo:17:17 »
Sain ostettua uudet pitkät housut, ja itseasiassa ostin kahdet samantien.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #28 : 09.01.15 - klo:20:40 »
Sain ostettua uudet pitkät housut, ja itseasiassa ostin kahdet samantien.

Näin toimiminen on suositeltavaa.  :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVII
« Vastaus #29 : 09.01.15 - klo:21:47 »
Mitäänsanomaton ja tyhjä ja saamaton olo....ei tarvinnut saada mitään aikaiseksi...
Tästä olotilasta saa olla kiitollinen.