Kirjoittaja Aihe: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4  (Luettu 33074 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22102

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #122 : 21.10.14 - klo:16:21 »
Jep, Jep !   [bLaura Rädyltä, mihin toimiin hallitus aikoo ryhtyä, etteivät veronmaksajat joudu rahoittamaan sosiaalitukien muodossa niiden henkilöiden toimintaa, jotka ovat liittyneet terroristiryhmiin Syyriassa tai muualla ja jotka ovat viranomaisten tiedossa.

Suomalaiset rahoittavat

Ministerin vastaus oli Raatikaisen mielestä pöyristyttävä.

- Räty vastasi, että terroristijärjestöön kuuluminen Syyriassa tai muualla ei ole peruste lakkauttaa Kelan myöntämien sosiaalietuuksien maksamista tällaiseen toimintaan osallistuvalta, tai hänen mukanaan ulkomailla oleskelevilta perheenjäseniltä.

- Näin suomalaiset veronmaksajat joutuvat rahoittamaan terroristista toimintaa. Ei tämä mene minun oikeustajuuni ainakaan, Raatikainen ihmettelee.   :kahvi: 

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8427
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #123 : 21.10.14 - klo:16:27 »
Pooh, Stubbi rukkaa käy nyt pikkaisen sääliksi.

Kannatus on tippunut pohjalukemiin kait, no voi vieläkin tippua.

Sen mitä mistä tunnen ja osaa analysoida, niin minusta hän ei vaan osaa kohdata ja kommunikoida erilailla ajattelevien ja näkevien kanssa.

Kenenkään en telkun kyselytunnin aikana ole kuullut saavan niin kovaäänistä palautetta, kuin hänen. Ja muistaakseni hänen Euroopassa antamissaan Suomen NATO suuntauksista.

Itte näin vanhuksena kun tapaa esimerkiksi nuoria varmoine mielipiteineen ja muita fundamentalisteja, niin on jotenkin tullut tärkeemmäksi kohdata ihminen ensin ja sitten ehkä ottaa kantaa hänen ehdottomiin väitteisiin.
Tämä pikkaisen Stubilta minusta puuttuu . :)

Kaveri kun on tiukka polkupyöräilijä ja ottaa itestään kaiken irti, niin hänen pitäisi tajuta, että kaikki eivät tee niin ja kaikkea samaa mitä itseltä ei vaan voi muilta vaatia.

Anteeksi kun hyppäsin perussuomalais asioista tähän Stubiin..
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8427
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #124 : 21.10.14 - klo:16:31 »
Jep, Jep !   [bLaura Rädyltä, mihin toimiin hallitus aikoo ryhtyä, etteivät veronmaksajat joudu rahoittamaan sosiaalitukien muodossa niiden henkilöiden toimintaa, jotka ovat liittyneet terroristiryhmiin Syyriassa tai muualla ja jotka ovat viranomaisten tiedossa.

Suomalaiset rahoittavat

Ministerin vastaus oli Raatikaisen mielestä pöyristyttävä.

- Räty vastasi, että terroristijärjestöön kuuluminen Syyriassa tai muualla ei ole peruste lakkauttaa Kelan myöntämien sosiaalietuuksien maksamista tällaiseen toimintaan osallistuvalta, tai hänen mukanaan ulkomailla oleskelevilta perheenjäseniltä.

- Näin suomalaiset veronmaksajat joutuvat rahoittamaan terroristista toimintaa. Ei tämä mene minun oikeustajuuni ainakaan, Raatikainen ihmettelee.   :kahvi:

Joo annettaisiin kuolla nälkään..

No anteeksi ironia, mutta sosiaalituki nyt on niin pieni, että tuskin siitä paljoa voi terroristijärjestöä tukea, ehkä muutaman luodin verran ja tietystihän se on väärin.
Mutta sos tuki tulisi kyllä olla kaikille olemassa.

Rangaistus tietysti tukemisesta tulisi antaa ja sellainen toiminta saada lopetettavaksi rangaistuslailla.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22102
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #125 : 21.10.14 - klo:19:30 »
Saavathan supisuomalaiset vankilakunditkin lapsilisänsä ja asumistuksensa perheilleen. Perusteet tukien saamiselle ja niiden lakkauttamiselle on kirjattu asetuksiin. Ne ovat ne mitkä ovat. Muutokset tehdään oman prosessinsa kautta.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #126 : 21.10.14 - klo:20:24 »

Itte näin vanhuksena kun tapaa esimerkiksi nuoria varmoine mielipiteineen ja muita fundamentalisteja, niin on jotenkin tullut tärkeemmäksi kohdata ihminen ensin ja sitten ehkä ottaa kantaa hänen ehdottomiin väitteisiin.
Tämä pikkaisen Stubilta minusta puuttuu . :)



Politiikasta en ymmärrä mitään, mutta tuon väittämän kolme ensimmäistä sanaa on ilmiselvää liiottelua. Se voi kuulua poliitikkojen puhetyyliin, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että Viisveisaaja on mies parhaassa iässä.
Pyryharakka

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8427
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #127 : 21.10.14 - klo:20:29 »
Politiikasta en ymmärrä mitään, mutta tuon väittämän kolme ensimmäistä sanaa on ilmiselvää liiottelua. Se voi kuulua poliitikkojen puhetyyliin, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että Viisveisaaja on mies parhaassa iässä.

:) Oi kiitos.
Missä mun tekarit on, entäs dementia lääkkeet, öö rollaattori alle ja baanalle :)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #128 : 23.10.14 - klo:14:41 »
Jos kantasuomalainen murhaa tai raiskaa on tuomi tulossa.  Jos se tehdään porukalla, on tuomion koventamisperuste. Mutta kuningaskansalaisille ei mitään, päätä silitetään ja terapeutti kyssyy, Onko sinulla millainen olo ?  Suomi aloittaa näiden Isiksen riveistä suomeen palanneiden hyysäämisen, eli tukemisen, niin rahallisesti, kuin henkisestikin.

Perusteluna terapialle kerrotaan, että he ovat kokeneet siellä traumaattisia tapahtumia ? Totta, mutta omasta halustaan ja itse aiheuttaen !

Kuinka valtio voi tuolla perusteella tukea raakoja terroristeja, koska, eikö nyt pitäisi miettiä sitä, että kuinka traumaattisia tilanteita he ovat aiheuttaneet niille, joita vastaan ovat ampuneet, taistelleet, tappaneet, tai suoraan sanottuna raaasti kiduttaneet ja jopa päät katkoneet !

Uskoisin, että näillä hengissä selvinneillä ja tapettujen perheenjäsenillä niitä traumoja on, eikä näillä murhaajilla !

En hyväksy laisinkaan apua näille Isiksen joukoissa taistelleille, pois maasta ja piste !

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6345
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #129 : 23.10.14 - klo:19:57 »
En hyväksy laisinkaan apua näille Isiksen joukoissa taistelleille, pois maasta ja piste !

Entä jos ovat maassa syntyneitä? Ei kai millään muulla valtiolla silloin ole velvollisuutta ottaa heitä vastaan.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #130 : 24.10.14 - klo:01:38 »
Entä jos ovat maassa syntyneitä? Ei kai millään muulla valtiolla silloin ole velvollisuutta ottaa heitä vastaan.

Siinäpä se. Karkoittaisit a)  kantasuomalaiset?  b) maassa toista tai kolmatta polvea edustavat muuttajat? c) joitakin muita täältä lähteneitä? d) edellämainittujen ryhmien perheet?

Mihin? Siihen kiihkoislamistien ihannevaltioon? Vai mihin? Onko se ylipäätään mikään valtio? Kuka on tunnustanut  sen?

Toinen asia taas onkin kenet koetetaan kiskoa kuiville jostakin joka on ylittänyt lähtijän kyvyn kantaa mielessään koettua. No, lääkärillehän jokainen avuntarvitsija on oikeutettu sitä saamaan.
Mutta kas, ennen kuin muistin että jestas minähän olen leguri eli on ratkaistu minun ouolestani yli valtakunnan jne rajojen minä ajattelin millä todennäköisyydellä meidän herramme kieltäisi apunsa ja minut valtasi väkevä epäilys että hän rupeaisi avuksi kiskoisi kauhunäkyjen keskeltä, jaksaisi kuunnella mitä joutui itse tekemään ja kokemaan, auttaisi jälleen palaamaan arkeen, eli asia oli sitä myöten selvä. Ikävöin Jumalaa millisekunnin tai jotain lähemmäksi ja hivuttautuessaan kun seuraa vaikka kiskomalla kuiville etenee puolitoista ja uskoo sen kaipauksensa mitan verran.
« Viimeksi muokattu: 24.10.14 - klo:01:45 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #131 : 24.10.14 - klo:09:36 »
Miten suhtaudutaan muukalaislegioonassa palvelleisiin, jos sellainen palaa kotimaahan pahasti siipeensä saaneena?

Mt

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #132 : 24.10.14 - klo:11:03 »
amesgonzo.wordpress.com/2014/10/24/tervetuloa-takaisin-kotiin-rakkaat-isis-terroristit-taalla-teille-halinalleja-ja-paapomista/   :kahvi:

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #133 : 24.10.14 - klo:11:11 »
Ei suomalaiset vangit saa korvausta vankilaan. Saavat vankilassa " palkkaa"  jos osallistuvat töihin.  Suomi maksaa näille sotureilleen palkkaa kun murhaavat ja raiskaavat maailmalla.    Onko tämä siis oikein ?   Saanko minäkin rahaa jos murhaan ja raiskaan ?  Ei tuomita ollenkaan vaan sanotaan jotta terapiaa saat pari tuntia viikossa ja siitäkin maksetaan erikseen ?     :kahvi:

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa osa 4
« Vastaus #134 : 24.10.14 - klo:11:17 »
Legionalaisesta pitää huolta ranska ja hyvin pitääkin.  Kun kantasuomalaisia oli kroattien puolella ja palasivat suomeen, niin pidättivät heti.  Silkkaa rasismia !     :kahvi: