Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII  (Luettu 20712 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #45 : 25.07.13 - klo:21:41 »
Hattulan vanhassa kirkossa virsilauluilta, eipä meitä ollut paikalla kuin kymmenkunta,
mutta näinhän se on että kun väki vähenee niin pidot paranee.
Näytin Rauno-kuorokaverille uutta poloista, olisi ihan väkisin halunnut vaihtaa omaan puntoonsa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #46 : 25.07.13 - klo:21:42 »
Hattulan vanhassa kirkossa virsilauluilta, eipä meitä ollut paikalla kuin kymmenkunta,
mutta näinhän se on että kun väki vähenee niin pidot paranee.
Näytin Rauno-kuorokaverille uutta poloista, olisi ihan väkisin halunnut vaihtaa omaan puntoonsa.


Ymmärrän hyvin
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #47 : 26.07.13 - klo:11:33 »
Sain auton pestyksi ja pakastimen sulatetuksi. Eivät ole isoja hommia, mutta jostain syystä niitä en tahdo saada tehdyksi.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #48 : 26.07.13 - klo:12:24 »
Pakastin alkaa hiljalleen täyttyä kesän antimista. Urakoimme eilen ja toissapäivänä vattupuskissa, tänään poimimme osan punherukoista. Matti ja Themis ovat löytäneet muutamia herkkutatteja. Ne olen pakastanut tytärtä varten. Toivottavasti saamme lisää.

Todella onnellinen olen ettei nyt ole kosteaa ja hiostavaa. Lämpö kuivana on hyvä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #49 : 26.07.13 - klo:12:49 »
Koko kesäni on ollut erityistä mietintäaikaa, ja raskaansorttinen siinä, mutta toisina aamuina herään mieli täynnä turvallisuutta, ja missäs ne mun siikkarit on, ja minun pitäis oikeastansa saada Sepposille soitettua tässä.  Missä minulla on puhelinnumero?  Sepposiltahan minä kysynkin yhtä neuvoa.   :kahvi: :kahvi: :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #50 : 26.07.13 - klo:15:59 »
Olipa ihanaa käydä taas uimassa. 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #51 : 26.07.13 - klo:22:05 »
Tuli käytyä pitkästä aikaa pyöräilemässä, noin tunti ilman taukoa (20 km).
Jaksoin ihan hyvin, kyllä hiki virtasi helteellä. Oli muitakin lenkkeilijöitä liikkeellä pyöräillen ja rullaluistimilla.
Vadelmiakin näyttäisi löytyvän, niiden poiminta on minulle vaan aika hankalaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #52 : 26.07.13 - klo:22:55 »

Oikeesti tän viikon ja jokusen päivää taaksepäin.
Mulla ollut kavereina maalaisia, siis työkavereina ja ihan ookoo menny heidän kanssaan, vaikka stadilaiseen tyyliin, aina pikkasen teen hauskaa jutuista, ku miks toi ei liiku ja sellasista.. Ilman mitään henkilökohtaisia. ne tykkää onneksi musta, kun hesalaisten huumoria voi joku pitää ihan kiusantekona.

Siis kaverit Kuusamosta, lapista ja Raahesta, enkä todellakaan tiedä paikoista muuta kuin suunnilleen ilman suunnan missäpäin.
Mut lähimäisiin kun suhtautuu ihan hyväksyen sen kumemmitta, niin hekin suhtautuvat ihan ok sinuun, vaikka me jutellaan erilailla ja huumori ehkä erilaista, niin toimeen tullaan, kun on niinku hyvä tyyppi meininki.
Ihmettelin aluksi, et miten ne suhtautuu muhun kun en puhu maalaiskieltä.
Oikeestihan ihan Tanskassahan mun nuoruus meni, et tiiä sit kielistä, mut suhtaudun ihan okey jokaiseen tiettyyn mittaan.

Siis kiitos ukot, että ei olla kyräillen, vaan ihan kamuja. :)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #53 : 29.07.13 - klo:04:22 »

   Mökki


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #54 : 29.07.13 - klo:14:07 »
Sain tehdyksi vähän hommiani ja vaimo löysi mustikkamarikon, kuusi-seitsemän ämpärillistä on jo pakkasessa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #55 : 29.07.13 - klo:14:34 »
Sain tehdyksi vähän hommiani ja vaimo löysi mustikkamarikon, kuusi-seitsemän ämpärillistä on jo pakkasessa.

Taas löytyi uusi sana marikko. Enpä ollut ennen kuullut ja oli antoisa marikko kun noin paljon siitä saitte.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #56 : 29.07.13 - klo:14:39 »

   "Marikko" on meille nilsiäläisille tuttu.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #57 : 29.07.13 - klo:14:44 »
Rahallisestikin ansaitsette. Kysyin mustikan hintaa torimyyjältä. Kuusi euroa litra. Laskepa siitä !
Minulle marikko on tuttu sana vaikka ei kai sitä meillä kotona käytetty. Se oli marjamaa tai marjapaikka. Kirjoissa puhutaan joskus marikoista.

Itse tulin melkein onnelliseksi kun sain tukan lyhyemmäksi kampaajalla. Inhoan karvoja pitkin hikisiä poskiani. Nyt näkyy taas korvan nipukat muutaman viikon ajan.

Olen etukäteen jo onnellinen kun Urho on viime yönä palannut jalkapalloleiriltä Walesista. Huomena tulevat kertomaan tarkemmin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #58 : 29.07.13 - klo:19:04 »
Pololla ajaminen alkaa tulla tutummaksi, on sillä vaan kiva körötellä.
Taitaa olla vaarana että tarkkaavaisuus voi herpaantua.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi? VIII
« Vastaus #59 : 29.07.13 - klo:20:00 »
Pololla ajaminen alkaa tulla tutummaksi, on sillä vaan kiva körötellä.
Taitaa olla vaarana että tarkkaavaisuus voi herpaantua.

Enpä usko, että Sinunlaisella miehellä tarkkaavaisuus herpaantuisi. No, jos kovin korkealta alat veisataniekutella, niin sellaisessa tilanteessa aataminomenasikin nousisi liikaa, etkä näkisi tietä.