Kirjoittaja Aihe: Elukat III  (Luettu 44495 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Elukat III
« Vastaus #135 : 01.02.11 - klo:15:44 »
Orava tuosta vilisti maata pitkin. Rusakoita on kesäisin pilvin pimein mutta talvella niitä ei näy. Pihapiirissä ei sitten muita villieläimiä taida ollakaan.

Poissa jossü

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 30
Vs: Elukat III
« Vastaus #136 : 01.02.11 - klo:18:49 »
Leppäkerttujen pisteiden määrä ei johdu iästä. Kyseessä on luultavasti 2-pistepirkko.

Mukava kyllä olisi ajatella, että lemmikkisi olisi vielä niin pieni että sillä ei sen takia ole enempää pilkkuja. :)


määkin oon aina luullu että leppäkertun ikä määräytyy sen mukaan paljon sillä on pilkkuja.  :003:
oishan se söpöä juu  :)
<3 vaikka joutuisin luopumaan,Sinuun tahdon vain luottaa, vaikka joutuisin muuttumaan,Sä annat siihenkin voimaa <3

Poissa jossü

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 30
Vs: Elukat III
« Vastaus #137 : 01.02.11 - klo:18:50 »
Olipa noilla kissoilla mukava rupattelutuokio. Meillä kun on vain yksi kissa, Jehki, niin se joskus rupattelee minun kanssani. Se vastailee, kun juttelen sille. Jehki osaa vähän englantiakin. Jos kysyn siltä ruokapurkki kädessäni: When would you like to eat? Niin se vastaa aina aina: Now.

hahahh  :003:
<3 vaikka joutuisin luopumaan,Sinuun tahdon vain luottaa, vaikka joutuisin muuttumaan,Sä annat siihenkin voimaa <3

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Elukat III
« Vastaus #138 : 01.02.11 - klo:20:51 »
Tänä talvena en luonnonvaraisina eläiminä lintujen lisäksi ole nähnyt muuta kuin myyriä. Tarkempi lajimääritys ei ole onnistunut, kun ne on yleensä yrittäneet ylittää tietä, kun olen ollut autolla tulossa samaan kohtaan. Ovat yleensä kääntyneet paniikissa takaisn. Ymmärtäähän tuon, nainen ratissa.
Näin kyllä kerran kävellessä myös myyrän ylittämässä tietä. Silloin oli niin hämärää, ettei siitäkään ole muuta määritettä kuin myyrä.
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Elukat III
« Vastaus #139 : 02.02.11 - klo:08:26 »
Tässäon mielestäni hauskin kuva lemmikeistä . Kuvia on kaikkiaan sata (Iltalehti) ja kannattaa katsoa muutkin jos kiinnostaa.
Koira-ikävässäni tulin näitäkin selailleiksi.

http://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/data/yleinen/1553/49.shtml
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Elukat III
« Vastaus #140 : 02.02.11 - klo:18:55 »
Mörtti! Minä olen levennellyt kaikille jo, mutta jokainen ymmärtää että körttikissakin on aikansa kantava!  Kissat syntyvät kun on niiden aika syntyä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1564
Vs: Elukat III
« Vastaus #141 : 02.02.11 - klo:23:39 »
Kattelin äsköön lastenelokuvan Myrsky, joka kertoi Kaukasianpaimenkoiran tarinaa DDR:stä Suamehen. Velien perheen väellä on näitä jättikoiria, mutta en oo varma onko rotu Kaukasianpaimenkoira.
Vasemman pualeenen jätti on viälä pentu!  :109:   http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs090.snc3/15747_101209026572650_100000506600032_32055_2421122_n.jpg
Itte en hualiisi tuallaasta petoa :eusa_hand:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Elukat III
« Vastaus #142 : 03.02.11 - klo:08:17 »


Nuo ovat ihania koiria, aika saman näköisiä kuin Leonbergin koirat. Bassolla oli sellainen painikaverina tuolla metsässä. Ne oli ystävyysotteluita.
Hector voitti aina lähes puolta painavampana, mutta aina Basso jaksoi yrittää.

Minä kyllä huolisin, mutta en enää jaksa kokopäiväkoiraa. Hoito-koirassa on meille kyllin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Elukat III
« Vastaus #143 : 05.02.11 - klo:17:33 »
Mietiskelen että minkäköhän luonnon elukan olen nähnyt viimeksi??

Tänä aamuna näin oravan; lintujen ruokintapaikalla.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Elukat III
« Vastaus #144 : 05.02.11 - klo:20:53 »
Luojalla on hyvä mielikuvitus erilaisten elukoitten suhteen!!
Miehetkin ovat sellaisia.. varsinkin.. naistenmiehet. :icon_wink:
Elämä on kemiaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Elukat III
« Vastaus #145 : 05.02.11 - klo:22:02 »
Tämä on hyvä hetki siirtyä osaan IV
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi