Kirjoittaja Aihe: katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?  (Luettu 28075 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #45 : 05.04.08 - klo:06:47 »
Lainaus käyttäjältä: "Lars Mikael"
Jätän ainakin itse sen katsomisen väliin.


Mielenkiintoista tässä kaikessa on se, että Ojares erosi ev.lut kirkosta, koska se on hänelle liian liberaali ja maallistunut. Nyt Ojares tarjoaa jenkkien uskonnollisia roskaohjelmia. Mielestäni Ojares on tehnyt karhunpalveluksen ev.lut kirkolle antamalla vääristetelevän, teennäisen  ja valheellisen kuvan kristinuskosta.
Acta, non verba.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #46 : 05.04.08 - klo:15:48 »
kauhuohjelmia tulee TV7:lta. :evil:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa kalevix

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 29
katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #47 : 08.04.08 - klo:14:03 »
tv7 kalta tulee daavid pawson (kirjoitin nimen ehkä väärin) raamatun opetusohjelmia.yhdessä jaksossa hän moitti englantia siitä, kun kuolemantuomio poistettiin ko maan rikoslaista.ihminen joka kannattaa kuolemantuomiota(myrkkyruiske,hirttäminen,sähkötuoli,ampumalla teloittaminen tms)ei minusta ole uskossa jeesukseen.

Poissa hiljan herännyt

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 13
laadukasta kristillistä ohjelmaa
« Vastaus #48 : 09.04.08 - klo:19:59 »
Suurin ongelma lienee se, ettei telkkarista tule asiallista/laadukasta kristillistä ohjelmaa. Vai onko joku sellaista löytänyt?
TV7 menee kyllä mielestäni välillä "vouhotuksen" piiriin, mutta jotain kotimaisia ohjelmia olen saattanut katsoa, ne jenkki höpö-höpö ohjelmat saa jättää omaan arvoonsa.
Se, jolla on aina kiire- myöhästyy elämästä.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #49 : 09.04.08 - klo:20:59 »
Suola (Salt) on mielestäni hieno kristillinen ohjelma, keskusteleva, harras, avoin ja syvällinen. Musiikkikin samaa tasoa, mustavalkoinen kuvaus taidetta. Ruotsinkielenkin kanssa tulee toimeen, varsinkin suomeksi tekstitettynä. Lähetysaika vain on sellainen, että olen katsonut sitä lähinnä sattumalta. Mahtaako enää tulla lainkaan?

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #50 : 10.04.08 - klo:09:06 »
Lainaus käyttäjältä: "Pena"
Suola (Salt) on mielestäni hieno kristillinen ohjelma, keskusteleva, harras, avoin ja syvällinen. Musiikkikin samaa tasoa, mustavalkoinen kuvaus taidetta. Ruotsinkielenkin kanssa tulee toimeen, varsinkin suomeksi tekstitettynä. Lähetysaika vain on sellainen, että olen katsonut sitä lähinnä sattumalta. Mahtaako enää tulla lainkaan?


Ei taida enää tulla. Samaa mieltä ohjelmasta. Nykyään tulee elämänkatsomusohjelma Samtal med Melita. Ei mitenkään korvaa Saltia.
Acta, non verba.

Poissa kalevix

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 29
Re: laadukasta kristillistä ohjelmaa
« Vastaus #51 : 23.04.08 - klo:15:50 »
Lainaus käyttäjältä: "hiljan herännyt"
Suurin ongelma lienee se, ettei telkkarista tule asiallista/laadukasta kristillistä ohjelmaa. Vai onko joku sellaista löytänyt?
TV7 menee kyllä mielestäni välillä "vouhotuksen" piiriin, mutta jotain kotimaisia ohjelmia olen saattanut katsoa, ne jenkki höpö-höpö ohjelmat saa jättää omaan arvoonsa.
olen pitkälti samaa mieltä kanssasi.

Poissa kalevix

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 29
Vs: katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #52 : 19.11.09 - klo:16:35 »
tänään tuli katsottua kyllä 2h ko kanavan ohjelmaa.

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #53 : 19.11.09 - klo:16:46 »
FST:llä on jotain, jota voi katsoa ja kuunnella.... TV7 katson ehkä kerran kuussa jotain.. Taustalla ei soi mitään, kun selaan foorumeita..... :icon_rolleyes: ja voin ottaa kantaakin....

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #54 : 19.11.09 - klo:20:59 »
Suolaa kaipaan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #55 : 19.11.09 - klo:21:04 »
No kun se digiboxi on edelleen hajalla. Niin ja en katsonut kyllä silloinkaan, kun boxi oli ehjänä. Siihen olisi pitänyt tilata joku juttu ja kun tilasin sen, niin sähköposti luki sen roskapostiksi enkä uskaltanut avata sitä.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #56 : 19.11.09 - klo:21:13 »
Ihan satunnaisesti
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #57 : 19.11.09 - klo:23:21 »
Joskus jonkin ohjelman katson. Aika paljon sieltä tulee ihan täysin yli arkiymmärrykseni meneviä juttuja  :107:
Vaikka semmoiset että esirukoillaan ja sanotaan että jos uskot niin paranet. Jos et parane niin uskosi ei ole riittävä tai muuten oikea  :021:

Tai kun kaikki asiat (tai ainakin jotkut) on yhtäkkiä selviä jonkin uskon(nollisen) kokemuksen myötä. Varmaan helpottaa elämää ja oloa sellainen, mutta körttitallaaja minussa ei pysty tajuamaan tai kokemaan kanssailoa ja sielunveljeyttä/-sisaruutta noihin juttuihin.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #58 : 19.11.09 - klo:23:32 »
... olen yrittänyt, mutta kun ei tätä puupäätä saa liennytettyä... taivaskanava on subjektiivisesti nähtynä vanhan vihtahousun tekosia...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: katsotteko tv7 siis "taivas-kanavaa"?
« Vastaus #59 : 20.11.09 - klo:08:53 »
Vaikka semmoiset että esirukoillaan ja sanotaan että jos uskot niin paranet. Jos et parane niin uskosi ei ole riittävä tai muuten oikea  :021:

Tai kun kaikki asiat (tai ainakin jotkut) on yhtäkkiä selviä jonkin uskon(nollisen) kokemuksen myötä. Varmaan helpottaa elämää ja oloa sellainen, mutta körttitallaaja minussa ei pysty tajuamaan tai kokemaan kanssailoa ja sielunveljeyttä/-sisaruutta noihin juttuihin.

Näin koen minäkin
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)