Kirjoittaja Aihe: Musiikkityylit <3  (Luettu 80254 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkityylit <3
« Vastaus #60 : 24.10.05 - klo:21:41 »
voi ei.. mikän inside ei ole hauskempaa kuin olla se mitä on.. ihaanaa!! te ette yajuu mut ei se mitään ei kukaan tajua... :?
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkityylit <3
« Vastaus #61 : 30.10.05 - klo:11:13 »
siitteen muuten dethmetalklassikrock on aika jees kanssa^^ hmmm...
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Anonymous

  • Vieras
Musiikkityylit <3
« Vastaus #62 : 02.11.05 - klo:22:06 »
hmmm. punk rock on aika jeezz...

Poissa Niandar

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 6
Musiikkityylit <3
« Vastaus #63 : 05.11.05 - klo:15:40 »
Rushia minä tässä nyt kuuntelen. Yleensä tulee kuunneltua musiikkia ihan laidasta laitaa. Jostain Mozartista Vornagariin. Yleensä tulee kyllä kuunneltua Kotiteollisuutta taikka Lauri Tähkää.
Tuleehan J-rockia kuunneltua, mutta se on päätäsärkevää, kun kitaristi kuulostaa siltä, että se aikoisi työntää tuuman paksun naulan korvasta sisään. Hyvä esimerkki tästä on Dir en Greyn - Dead tree. En sitten tiedä onko syy koneessa tai jossain muussa.
"We are the Dead. Short days ago
We lived, felt dawn, saw sunset glow,
Loved, and were loved, and now we lie
In Flanders Fields."
- John McCrae

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #64 : 05.11.05 - klo:16:35 »
>_< mielipiteitä on monenlaisia. hassu yhteensattuma että dead tree on yksi lempikappaleistani kyseiseltä levyltä.
Ja yhtenä syynä juuri kitaraT. muitakin syitä on^^
(ja mä lähetän ernien tappamaan jokaisen joka vetää herneen nenään tästä kommentista)
-tottelematon ja paha-

ahaa!

  • Vieras
Musiikkityylit <3
« Vastaus #65 : 06.11.05 - klo:11:29 »
itse soitan kitaraa sähköistä kauneutta on tullut soitettua jo 12-vuotta^^ (aloitettu silloin kun olin 8-vuotias^^). ja kaikki vanhat hitit on tullut käytyä läpi ja soolot ym. en näe j--rockin kitaroissa mitään vikaa. sanotaanko että he ovat PALJON taitavampia kuin minä, mutta sellainen sähköinen kauneus on ihan psykedeelistä! se on hienoa ja toivoisin itsekkin osaavani sen kitaran soittotaidon joskus vielä tulevaisuudessa.
kitara on elämä ja henki ja veri! <3

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #66 : 06.11.05 - klo:15:02 »
hyvin sanottu muuten paitsi ettei kitarat NOIN ihmeellisiä oo^^
-tottelematon ja paha-

ahaa!

  • Vieras
Musiikkityylit <3
« Vastaus #67 : 07.11.05 - klo:07:38 »
hmm. asiasta voi olla montaa mieltä. minulle kitara on elämää.. sinä kuuntelet vain kuinn joku soittaa sitä ja rakastat sitä! siinä on vissi ero! :D

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #68 : 07.11.05 - klo:14:26 »
no itse asiassa osaan kyllä soittaa kitaraa ihan itsekin enkä vaan kuunnella että siitä ei ainakaan ole kysymys.
-tottelematon ja paha-

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkityylit <3
« Vastaus #69 : 07.11.05 - klo:22:39 »
Ehkäpä ahaa! ei aivan sitä tarkoittanutkaan. Lienee esim leipähumppakitaristin ja Jimi Hendrixin välissä muutakin kuin aste-ero.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #70 : 08.11.05 - klo:14:06 »
tarkoitus oli vaan tehdä selväksi ettei kitara oo mun mielestäni henki ja elämä. ja ettei se johdu siitä ettenkö tietäisi mitä kitaran soittaminen on. se on hauskaa, myönnetään, mutta ei sentään noin ihmeellistä.
-tottelematon ja paha-

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #71 : 08.11.05 - klo:22:38 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
tarkoitus oli vaan tehdä selväksi ettei kitara oo mun mielestäni henki ja elämä. ja ettei se johdu siitä ettenkö tietäisi mitä kitaran soittaminen on. se on hauskaa, myönnetään, mutta ei sentään noin ihmeellistä.


Kaikkihan me koemme asiat eri tavalla. Yhdelle kitaransoitto on maaiman tärkein asia, toiselle japanilainen musiikki. Mulle on tosi tärkeää saada soittaa orkesterissa, ja se on mulle oikeasti tosi ihmeellinen ja hieno asia! Ei kande vähätellä toiselle tärkeää asiaa koskaan.

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Musiikkityylit <3
« Vastaus #72 : 08.11.05 - klo:23:04 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
. Mulle on tosi tärkeää saada soittaa orkesterissa, ja se on mulle oikeasti tosi ihmeellinen ja hieno asia!


Minä inhosin aikoinani orkesteria yli kaiken ja lopetin viulunsoiton lähinnä sen takia. Tietenkin olisi varmaan voinut mennä yksityiselle tai jotain, mutta tuli kyllä niin hylkimisreaktio silloin ettei tainnut tulla edes mieleen.
Ja kuinka onnellinen sitten olinkaan kun menin ("vain") kuoroon ja sain pitää hauskaa kavereiden kanssa ja laulaa.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkityylit <3
« Vastaus #73 : 08.11.05 - klo:23:50 »
Jännä juttu. Itse olen aina tykännyt ryhmässä musisoimisesta. Sellonsoitto alkoi maistua muinoin puulta lähinnä itseksensä soittamisen takia. Eihän sellaista pää kestä.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #74 : 09.11.05 - klo:00:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Pinni"
Minä inhosin aikoinani orkesteria yli kaiken ja lopetin viulunsoiton lähinnä sen takia. Tietenkin olisi varmaan voinut mennä yksityiselle tai jotain, mutta tuli kyllä niin hylkimisreaktio silloin ettei tainnut tulla edes mieleen. Ja kuinka onnellinen sitten olinkaan kun menin ("vain") kuoroon ja sain pitää hauskaa kavereiden kanssa ja laulaa.


No toisaalta kyllä ymmärrän sua. Emmäkään orkesterisoitosta diggaillut silloin musiikkiopistossa hirveän paljon (ehkä kamariorkesterissa joskus), ja opettajatkaan ei siihen aikaan ollu aivan ihanimpia.  :-? Mut nyt kun oon päässyt soittamaan oikeaan sinfoniaorkesteriin, missä on hyvä meininki, hyvä kapu, hyvät ystävät ja ennen kaikkea valtavan hyvää musiikkia, en missään tapauksessa haluaisi luopua siitä! Sikäli kuoro on verrattavissa oleva harrastus, että yhtä lailla se on sosiaalinen tapahtuma kuin orkesterikin, mutta vaatii yksilöltä ehkä hieman vähemmän kuin orkesterisoitto (ellei nyt puhuta maamme tasokkaimmista kuoroista, vaan ihan perusharrastuskuoroista). Itsekin tykkään kuorossa laulaa, ja osittain myös tämän takia. Ei tartte ottaa liikaa paineita omasta suorituksesta eikä se ole ihan niin haasteellista kuin soittaminen (siis nykyisessä kuorossa, joka sinänsä on kyllä tasoltaan todella mainio kuoro!).