Kirjoittaja Aihe: Mietteitä körttifoorumista  (Luettu 34370 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #60 : 18.06.10 - klo:20:10 »
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.

Naulan kantaan. (Aku Räty)
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #61 : 20.06.10 - klo:22:12 »
.

Satmanilta sangen tyhjentävä vastaus.  :icon_biggrin:
Pyryharakka

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #62 : 21.06.10 - klo:22:24 »
No nyt ei tarvitse olla yksin foorumilla, "pyrtsi". :icon_cool:
ps. huom.kirjautuneena .
No nyt täytyy lopettaa foorumin osalta , ainakin noin 45min , sillä ottelu jatkuu.
« Viimeksi muokattu: 21.06.10 - klo:22:35 kirjoittanut Benkku »

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #63 : 21.06.10 - klo:22:32 »
Joo, ei ensinkään yksin. Olo on tosi turvallinen.  :icon_lol:
Pyryharakka

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista /Ylläpito
« Vastaus #64 : 22.06.10 - klo:11:17 »
No näin hän se on kai, että on tiettyjä asiota mitä "arvoton" on syytä olla kommentoimatta.
Hierarkia on valitettavasti käsite mikä ilmenee silloin tällöin, asiassa kuin asiassa.
Mutta tulihan pohdittua ja niin kuin sanoi minua sydäntäni ei Siionin virsien kokonaisuudistus särje.
Mutta hieman voisi ...no jospa jätän sanomatta.

Toivoisin yläpidon korjaavan ”vaivatun sielun” viestiä :
Siionin virsien kokonaisuudistus  . Vastaus 60 : tänään kello 08:32

Koska viestistä saa selvästi käsityksen että minä,nimerkki ”Benkku” esiintyisin myös toisella nimimerkillä tai että alkuperäisen viestin on kirjoittanut eräs toinen nimimerkki. Kommentoisin itse viestiketjuun vastauksella, mutta koska minulla on tiettyjä rajoiteita tällä foorumilla. Niin en voi korjata itse ”vaivatun sielun ” viestiä.

ps.Hieman tarkaivaisuutta keskustelualueella, koskien myös itseäni.
« Viimeksi muokattu: 22.06.10 - klo:11:22 kirjoittanut Benkku »

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Vs: Mietteitä körttifoorumista /Ylläpito
« Vastaus #65 : 22.06.10 - klo:11:50 »
Toivoisin yläpidon korjaavan ”vaivatun sielun” viestiä :
Siionin virsien kokonaisuudistus  . Vastaus 60 : tänään kello 08:32

Koska viestistä saa selvästi käsityksen että minä,nimerkki ”Benkku” esiintyisin myös toisella nimimerkillä tai että alkuperäisen viestin on kirjoittanut eräs toinen nimimerkki. Kommentoisin itse viestiketjuun vastauksella, mutta koska minulla on tiettyjä rajoiteita tällä foorumilla. Niin en voi korjata itse ”vaivatun sielun ” viestiä.

ps.Hieman tarkaivaisuutta keskustelualueella, koskien myös itseäni.

Olen pihalla. Selittäisikö joku? Johtunee kai varmasti siitä, että en jaksa lukea enää tarkkaan pitkiä kirjoituksia.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista /Ylläpito
« Vastaus #66 : 22.06.10 - klo:11:59 »
Olen pihalla. Selittäisikö joku? Johtunee kai varmasti siitä, että en jaksa lukea enää tarkkaan pitkiä kirjoituksia.
Jos yhdistää kahden nimimerkin viestit niin olisi hyvä erottaa nämä eikä niin että yhdistää nämä viestit ja näin toinen näistä viestin kirjoittajasta ottaa vastuun kahdesta viestistä. Tämä aiheutta sitten hämmennystä keskustelualueella, minun mielestäni ja myös varmasti ulkopuolisen lukijan ymmärryksessä.

ps. toiseksi viesti ei tainut olla niitä pitempiä viestejä, kuten eräillä "paljon sanoja...."

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Mietteitä körttifoorumista /Ylläpito
« Vastaus #67 : 22.06.10 - klo:14:11 »
Olen pihalla. Selittäisikö joku? Johtunee kai varmasti siitä, että en jaksa lukea enää tarkkaan pitkiä kirjoituksia.

Et ole yksin, täällä pihalla olen minäkin ja luulen, että monta muutakin on.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista.
« Vastaus #68 : 22.06.10 - klo:14:56 »
Et ole yksin, täällä pihalla olen minäkin ja luulen, että monta muutakin on.
Luulo ei ole ... :icon_wink:

ps. "pihalla" ..sitä on välillä itse kukin(pronomini)...kun on keskustelualueella.
« Viimeksi muokattu: 22.06.10 - klo:15:03 kirjoittanut Benkku »

Poissa anonyymivalvoja

  • Nettitoimikunta
  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 20
Vs: Mietteitä körttifoorumista /Ylläpito
« Vastaus #69 : 22.06.10 - klo:15:27 »
Toivoisin yläpidon korjaavan ”vaivatun sielun” viestiä :
Siionin virsien kokonaisuudistus  . Vastaus 60 : tänään kello 08:32

Koska viestistä saa selvästi käsityksen että minä,nimerkki ”Benkku” esiintyisin myös toisella nimimerkillä tai että alkuperäisen viestin on kirjoittanut eräs toinen nimimerkki. Kommentoisin itse viestiketjuun vastauksella, mutta koska minulla on tiettyjä rajoiteita tällä foorumilla. Niin en voi korjata itse ”vaivatun sielun ” viestiä.

:opettaa: Anonyymivalvoja suoritti pikaisen eksegeesin ja jakoi lainatun jakson kahdeksi sitaatiksi, joista toinen on nimim. Benkun tekstiä, toinen nimim. Leenan tekstiä. Reklamaatiot Anonyymivalvojan toimenpiteestä kannattaa laittaa vastaukseksi tähän ketjuun.


santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #70 : 22.06.10 - klo:15:30 »
Kiitos korjauksesta.

Terv. Benkku.

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Vs: Mietteitä körttifoorumista /Ylläpito
« Vastaus #71 : 23.06.10 - klo:10:16 »
Olen pihalla. Selittäisikö joku? Johtunee kai varmasti siitä, että en jaksa lukea enää tarkkaan pitkiä kirjoituksia.

Minäkin kiitän anonyytivalvojaa ekseketeesistä.

Nyt mietityäni tapahtunuta olen tullut sihen tulokseen, etä olin sekoitanutta kiroitusta laatiessani kuuden kupin kumarassa. Sihen kun vielä lisää ikälisän 0.73226 porsenttia (päivämmärä lukien), soppa oli avalmis.

Kun annoin Lenalle ruusuja, haluan ojentaa myös Bgenkulle kukkia  Ole hyvä!

Kuitenkin kaikitenkin olen pihalle.

Lauri Mikael Nivala, lars mikael, pinkokörde ja huru-ukko
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #72 : 29.06.10 - klo:01:01 »

- "Sääntöjä sinänsä ei tarvitse muuttaa, siitähän ei ole kysymys, vaan se, että sääntöjen tulkinta ja niiden oikeudenmukaisuuttahan tässä penätään. ”
http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkihiki/2010/06/quotsunnuntain_tapahtumat_keikauttavat_jo_fifan_venettakinquot_1790657.html?origin=rss

ps. säännöistä puheen olen, edellä lainattu tekstiä olisi hyvä pohtia ... jopa ”keskustelualueen” suhteen. 

ps. nyt tuli lainaukset selväksi, olisi muuten hyvä noudattaa kaikkien kun lainaa tekstiä  :icon_wink: mutta eipä tuo minua haittaa jos ne lainaukset unohtuu, kun en ole "pikku-sieluinen immeinen", tällä kertaa. :icon_cool:

Eli toivottavasti lainausten säädökset koskevat kaikkia, vai koskevatko sittenkään…ylläpito :icon_wink:

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #73 : 29.06.10 - klo:09:36 »
Eli toivottavasti lainausten säädökset koskevat kaikkia, vai koskevatko sittenkään…ylläpito :icon_wink:

Mitä ihmettä Sinä sitä ylläpitoa vaivaat. Ylläpito puuttuu silloin, kun se katsoo tarpeelliseksiPISTE
Acta, non verba.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #74 : 29.06.10 - klo:10:23 »
Ylläpito puuttuu silloin, kun se katsoo tarpeelliseksiPISTE
Aivan, ja jos minä saan viestin lainaus virheistä ja eräät nimimerkit taas tekevät lainaus virheitä jatkuvasti.
Niin aivan varmasti annan palautetta ylläpidolle, en Sinulle Salis. Vai oletko "ylläpitäjä"... mahdollisesti voit ollakin...
Mistäs minä sen tiedän, koska en ole täydellinen ihminen :icon_wink:

ps. toiseksi , älä viitsi huutaa. :icon_cool: