Keskustelu > Seuratupa

Maa kutsuu kuuleeko kukaan

<< < (2/2)

Leena:
Kiitos kysymästä  Riitta-mummi.  Arvelen,  ettei minua ehkä ole niin vaikea ymmärtää kuin luulet. Välillä olet ymmärtänyt oikein ja välillä väärin ja taitaa päteä  tälle puolelle sama. 

Olen paljon ajatellut  vanhuutta,  eikä  se minua oikeastaan pelota,  ei edes yksinäinen.  Välistä  niin syvästi toivon,  ettei  se tulisi  kovin pitkäksi.  Minä en osaa enkä viitsi valittaa tautejani enkä vaivojani,  ehkä  siksi  että  elämäni päätehtävä  kuitenkin oli tauteihin ja vaivoihin syventyminen.  Mieleeni vaikuttaa sekin mitä  sinne päästän,  arvelen. 

En lainkaan kiellä,  ettei  minulla välistä  olisi  täällä  hyvin paha olla.  Mutta  syynä on ollut varmaan se että  olen päästänyt sisään sellaista jonka olisin ja olisi pitänyt jättää ulkopuolelle ---   tuo on ihmisen sana,  ei  Jumalan.  Pidä  ulkona  se, mikä  kuuluu ulos,  ihmisellä on velvollisuus niin luulen,  myös valvoa  itseään ja  toimia moderaattorina sille mitä  lukee tai  vaikka näkee.  Ei  opiskelu ollut syntiä,  eikä synnyinpitäjäänsä  saa valita,  Jumala kutsuu olemattomat oleviksi,  ja Hän tietää tarkoittiko niillä  mitään vai antoiko asioiden vain tapahtua.

Kerran minä saan sen tietää,  ja jokainen päivä  vie  lähemmäs sitä  hetkeä  jona saan toivoni mukaan nähdä Jumalan,  ja silloin olen ymmärtävä  kaiken,  sitä ennen  täytyy  ehkä  lukea enemmän Raamattua kuin tätä  foorumia.  Joka on toista mieltä,  on siihen täydellisen vapaa.

Leena:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 01.02.24 - klo:18:42 ---Leena. Jumala kuulee, kuuleko kukaan muu on asia erikseen.

Sinua on edelleenkin, minun yksinkertaisella mielelläni, vaikea ymmärtää. Jumala kyllä, mutta et voi pakottaa ketään päästä autuaaksi.

Sairasta Herralle !

--- Lainaus päättyy ---

"jja  kun et jaksa sitäkään --  sitten täytyy vain sairastaa".

Tai jos et ymmärtänyt hölkäsen pöläystä  tuosta rimpsusta,  muuta kuin että  kauniisti  sabottua, melkein kuin runo.   :kahvi:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta