Keskustelu > Seuratupa
Maa kutsuu kuuleeko kukaan
Leena:
Kiitos kysymästä Riitta-mummi. Arvelen, ettei minua ehkä ole niin vaikea ymmärtää kuin luulet. Välillä olet ymmärtänyt oikein ja välillä väärin ja taitaa päteä tälle puolelle sama.
Olen paljon ajatellut vanhuutta, eikä se minua oikeastaan pelota, ei edes yksinäinen. Välistä niin syvästi toivon, ettei se tulisi kovin pitkäksi. Minä en osaa enkä viitsi valittaa tautejani enkä vaivojani, ehkä siksi että elämäni päätehtävä kuitenkin oli tauteihin ja vaivoihin syventyminen. Mieleeni vaikuttaa sekin mitä sinne päästän, arvelen.
En lainkaan kiellä, ettei minulla välistä olisi täällä hyvin paha olla. Mutta syynä on ollut varmaan se että olen päästänyt sisään sellaista jonka olisin ja olisi pitänyt jättää ulkopuolelle --- tuo on ihmisen sana, ei Jumalan. Pidä ulkona se, mikä kuuluu ulos, ihmisellä on velvollisuus niin luulen, myös valvoa itseään ja toimia moderaattorina sille mitä lukee tai vaikka näkee. Ei opiskelu ollut syntiä, eikä synnyinpitäjäänsä saa valita, Jumala kutsuu olemattomat oleviksi, ja Hän tietää tarkoittiko niillä mitään vai antoiko asioiden vain tapahtua.
Kerran minä saan sen tietää, ja jokainen päivä vie lähemmäs sitä hetkeä jona saan toivoni mukaan nähdä Jumalan, ja silloin olen ymmärtävä kaiken, sitä ennen täytyy ehkä lukea enemmän Raamattua kuin tätä foorumia. Joka on toista mieltä, on siihen täydellisen vapaa.
Leena:
--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 01.02.24 - klo:18:42 ---Leena. Jumala kuulee, kuuleko kukaan muu on asia erikseen.
Sinua on edelleenkin, minun yksinkertaisella mielelläni, vaikea ymmärtää. Jumala kyllä, mutta et voi pakottaa ketään päästä autuaaksi.
Sairasta Herralle !
--- Lainaus päättyy ---
"jja kun et jaksa sitäkään -- sitten täytyy vain sairastaa".
Tai jos et ymmärtänyt hölkäsen pöläystä tuosta rimpsusta, muuta kuin että kauniisti sabottua, melkein kuin runo. :kahvi:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta