Kirjoittaja Aihe: Tulisiko sallia  (Luettu 26679 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #60 : 30.10.10 - klo:20:02 »
Joka tapauksessa ja kaikesta huolimatta, eikö asialla ole se hyvä puolensa, että kaivonpaikka löytyi ja ihmiset olivat tyytyväisiä sen katsojiin? Puhdas ja kirkas vesi on elämälle elinehto. Vedestä on puute tänä päivänä monin paikoin maapallolla kaikesta asiaan kuuluvasta tietämyksestä huolimatta.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #61 : 30.10.10 - klo:20:18 »
Tarkennan sen verran taikavarpukirjoitustani, että tuossa tapauksessa ei ole kyse veden etsimisestä vaan enkeleiden, voimaeläinten ja muiden voimahahmojen kutsumisesta. Sillä varvulla tehdään jotain temppuja ja sitten tapahtuu jotain. Anteeksi, jos joku loukkaantuu tästä, mutta mielestäni se on vähintään kummallista. Enkä haluaisi tällaista tapahtuvan seurakunnassani (viittaan aloitukseen).

---

Mutta jatkaakseni vielä alkuperäiseen kysymykseen liittyen: Mitä nämä ovat nämä reikihoidot ja muut? Huuhaata? Onko niitä syytä vierastaa?



Minä ainakin vierastan reikihoitoja ja enkeleiden, voimaeläinten ja voimahahmojen kutsumista. Vierastan myös energiahoitoja ja sen semmoisia. Jos olen sairas, menen oikealle lääkärille ja jos lihakset ovat kipeinä, voin mennä hierjoalle tai fysikaaliseen hoitoon. Korvakynttilähoitajat ja homeopaatit joutavat minun puolestani työkkäriin.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Aallotar

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 42
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #62 : 30.10.10 - klo:22:48 »
Korvakynttilä ei tuntunut miltään. Homeopatia ei ole omalla kohdalla toiminut, mutta olen nähnyt itse miten yksi lapsi sai apua homeopatiasta kun antibioottikierteet oli kokeiltu toimimattomina. Suojelusenkeleihin uskon. Ylipäätään, jos ihminen itse johonkin uskoo, niin se yleensä toimii.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #63 : 31.10.10 - klo:17:49 »
Lutteerus ja Paavo Ruotsalainen uskoivat enkeleihin.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #64 : 31.10.10 - klo:17:57 »
Kyllä minäkin uskon enkeleihin, onhan niistä paljon mainintaaa Raamatussakin.

Tarkoitin enkelten kutsumisella enkeliterapiaa, jota näkee lehdissäkin mainostettavan.

http://www.energiahoito.webs.com/

"Lempeiden energiahoitojen avulla voidaan saada helpotusta niin henkisiin kuin fyysisiinkin ongelmiin. Tutustu Reikihoitoon, Enkelihoitoon ja Magneettihoitoon..."

Tuommoisten kohdalla minulla alkavat hälytyskellot soida enkä luota tuommoisiin yhtään.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #65 : 31.10.10 - klo:18:04 »
Tuommoisten kohdalla minulla alkavat hälytyskellot soida enkä luota tuommoisiin yhtään.

Pirska hei, oikeesti. Luottaisit nyt edes hiukan, ihan pikkuisen vaan, silleen snadisti.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #66 : 31.10.10 - klo:18:55 »
Pirska hei, oikeesti. Luottaisit nyt edes hiukan, ihan pikkuisen vaan, silleen snadisti.

Antaisitko itse tietoisesti pahalle pikkusormen?
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #67 : 31.10.10 - klo:18:56 »
Sitä en ymmärrä, miks tuommosia selkeesti itämaisiin uskomushoitoihin liittyviä henkiolentoja pitää sanoa enkeleiksi, vähän niinku sanois kaikkia uskonnostaan paljon tietäviä vanhoja herroja apostoleiksi...  :017:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #68 : 31.10.10 - klo:20:00 »
Antaisitko itse tietoisesti pahalle pikkusormen?

En, mutta magneettihoito...
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #69 : 31.10.10 - klo:20:46 »
En, mutta magneettihoito...

En luota mihinkään, mikä on energiahoidon otsikon alla.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #70 : 31.10.10 - klo:21:13 »
En luota mihinkään, mikä on energiahoidon otsikon alla.

Ei hoito ehkä, mutta siinä se energia?!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #71 : 31.10.10 - klo:21:19 »
Ei hoito ehkä, mutta siinä se energia?!

Anteeksi mikä?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #72 : 31.10.10 - klo:21:28 »
Ei hoito ehkä, mutta siinä se energia?!

Minä olen niin nössö, että en uskalla kokeilla mitään, minkä epäilen olevan hyvin vahingollista ihmiselle. Koulussa kaverit kertoivat pelanneensa spiritismiä. Kysyin kotona veljeltäni, mitä se spiritismi on. Hän vastasi, että jos pelaat, niin sitten on jo liian myöhäistä tietää, mitä se on. Se riitti minulle, ja pysyin siitä kaukana. En ole koskaan halunnut tietoisesti ottaa riskejä eikä minulla ole tarvetta kokeilla rajojani. Pelkään, että energiahoidossa veljeillään itse pirun kanssa ja semmoiseen en halua sekaantua.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #73 : 31.10.10 - klo:21:35 »
Se mitä olen reikistä kuullut, ja pakostahan kaikkea kuulee, on ettei sillä olisi henkimaailman kanssa mitään tekoa muttei muunkaan. Tosin en kyllä ottanut selkoa kuin pinnallisesti, joten jos joku siihen on henkivaltojakin sekoittanut niin en ihmettele. Se versio jonkla kuulin edusti muutoin vain perusteetonta ja uskomuspohjaista käsitystä ruumiintoiminnoista ja siihen vaikuttavista asioista.   Spiritismi on toinen juttu, siihen en rupeaisi ja syy on jokseenkin tuo Pirskan veljen mainitsema.  Tiedän jo kokeilemattakin riittävästi.  Ei toivoakseni tule koskaan aika niin pitkäksi että huvittaisikaan kokeilla.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #74 : 31.10.10 - klo:21:36 »
Minä olen niin nössö, että en uskalla kokeilla mitään, minkä epäilen olevan hyvin vahingollista ihmiselle. Koulussa kaverit kertoivat pelanneensa spiritismiä. Kysyin kotona veljeltäni, mitä se spiritismi on. Hän vastasi, että jos pelaat, niin sitten on jo liian myöhäistä tietää, mitä se on. Se riitti minulle, ja pysyin siitä kaukana. En ole koskaan halunnut tietoisesti ottaa riskejä eikä minulla ole tarvetta kokeilla rajojani. Pelkään, että energiahoidossa veljeillään itse pirun kanssa ja semmoiseen en halua sekaantua.

Turha on pelkosi. Energiahoidossa veljeillään tyhjän kanssa. Ainoa todettava tapahtuma siinä on se kun sinut rahasteteaan. Muu on mielikuvituksen varassa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi