Kirjoittaja Aihe: Tulisiko sallia  (Luettu 26492 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #15 : 27.10.10 - klo:15:14 »
... tuonne henkimaailman... Uskotko enkeleihin, Seppos? Mihinkäs ne kuolleet...? :kahvi:

Toki, miten olisin selvinnyt ilman? Minulla on vaimona yksi sellainen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #16 : 27.10.10 - klo:15:15 »
Kuka kertoo  :026: Leenalle mikä on tämä keskusteltu kristalli ja mihin sitä tulisi käyttää?  Myös kotikummitus toivoo tietoa kyseisestä kristallista, se kuulostaa esteettiseltä. Hänen maisemansa olivat perin ankeita, koko viimeiset maanpäällisen vaelluksen vuodet. Leena voi ripustaa sen kirjahyllyyn...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #17 : 27.10.10 - klo:15:26 »
 Uskokoon ken haluaa.  Enkelit on myös valjastettu tähän huuhaa-rajatietoon.

Tässä aluksi:

http://www.rakkaudentahti.net/Kristallikurssi.html
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #18 : 27.10.10 - klo:17:29 »
Ei Leena tarvi... Leenalla on jo esoteerista filosofiaa yli aikavyöhykkeiden, ynnä kaikkea muuta. Kuka ostaa. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Kummajainen

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 139
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #19 : 27.10.10 - klo:17:48 »
Sellaisesta kristallihommelista reikihommiin ja taikavarpuihin perehtynyt kaverini puheli, että on kristallikäsikoru (antoi minullekin yhden) ja se kastellaan jossakin vedessä. Hanavesi ei käy. Järvi, joki tai meri. Kuralätäkkö... en tiedä. Lähde kai oli paras vaihtoehto. Ja sitten kun sen kastellaan, sille sanotaan, että mitä minä haluan minusta tulevan. Kun kannan (jos kantaisin) korua mukana, se voimaannuttaisi minut joka päivä ja lopulta saavuttaisin sen mitä olen halunnut saavuttaaa.

Sitten siihen liittyy voimaelämiä (esim.jos näkisin karhusta usein unta, se olisi voimaeläimeni), enkeleitä ja kaikenlaisia "apujoukkoja".

Rehellisesti sanottuna, minulla on välillä vaikeuksia pitää pokkani näitä juttuja kuunnellessani. Ja välillä kummastuttaa, joskus melkein pelottaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #20 : 27.10.10 - klo:21:36 »
Kävin kurkistamassa kyseistä sivustoa ja aloin miettiä, olisiko tulotasoni korkeampi, jos vaihtaisin alaa. Aikoinaan tuli perehdytyksi kansanparantajiin, eritoten verenseisottajiin, joten kotimainen perinne on hallinnassa. Siihen vähän tavaraa mummovainaan tarinoista, opintomatka Lontooseen, jossa on alan asiantuntemusta sekä erikoiskirjakauppoja, ja jokin oma konsepti siihen päälle. Verkostoituminen on päivän sana. "Ugrilaista healing-parannusta netissä pilvipalveluna" - tällä pääsi varmaan Kauppalehteenkin, sinne juttupuolelle, myöhemmin ehkä listaosastoon. Kohderyhmä pitäisi tietysti valita, liike-elämässähän sitä on stressaantunutta väkeä. Kaukoparannusta ja ennustuksia Skypellä, nyt myös mobiiliratkaisu! Osta Potifar-älypuhelin, saat vuoden videoseancet puoleen hintaan! Musta Raamattu e-kirjana, mustapohjainen näyttö tarjoushintaan.

Pitäisiköhän lähteä kunnan yritysneuvojan pakeille. "Hei, sopisko sulle kello kakstoista yöllä, vaikka tuolla hautuumaalla?"

Mt

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #21 : 27.10.10 - klo:22:46 »
Toki, miten olisin selvinnyt ilman? Minulla on vaimona yksi sellainen.

 Noin olet, Seppos, vaimosi kokenut ja ymmärrän tuon hyvin. Silti kysyn: väistitkö jotain? Tai sitten olet vain perin käytännöllinen kristitty, ultrarealisti ehkä?!

  Mutta eikös kristityn tule vaivattomasti joskaan ei vaivatta vaeltaa henkimaailmassa?! :kahvi:

  Kai sielun silmin voi kokea siipien hipaisun.

  Onhan sitä nyt toki muutakin kuin materiaa. Ja eikös se ole kaikkinensa perin lyhyt aika kun me nahkapuvussa liikumme? Eli että...?


Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #22 : 27.10.10 - klo:23:05 »
En väistänyt mitään kun ei ollut syytä. Henkimaailma ei ole lajini. Tapani Kuningas (vainaja) ja Ultralehti ovat 700metriä meidän mökiltä. En sekaannu niihin hommiin, vaikka rouva pitikin kylällä pyhäkoulua.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #23 : 27.10.10 - klo:23:42 »
En väistänyt mitään kun ei ollut syytä. Henkimaailma ei ole lajini. Tapani Kuningas (vainaja) ja Ultralehti ovat 700metriä meidän mökiltä. En sekaannu niihin hommiin, vaikka rouva pitikin kylällä pyhäkoulua.

  Ultra-lehti on minulle tuttu, joissakin sen numeroissa on ollut useitakin mukaansa tempaavia ja mielenkiintoisia juttuja. Sitten on ollut - ja ilmeisesti myös tulee - Ultra-lehtiä, joissa... hmm... ei ole ollut mihin tarttua. Tapani Kuninkaan kanssa ehdin pitkällisesti keskustella kaiken maailman ja vähän henkimaailmankin asioista Forssassa ja Kuortaneella. Tunnen tarkoin useita ihmisiä, jotka tunsivat Kuninkaan, tuon monotonisella äänellä puhuneen rajatiedon moniottelijan...

Mutta seppos, mitäs jos kumminkin irtaantuisit ruumiistasi muutamaksi kymmeneksi sekunniksi. Vai onko ruumiista irtaantuminen mielestäsi aivoharhaa?! :kahvi:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #24 : 28.10.10 - klo:08:44 »
Minä käytän usein illalla ennen unen tuloa muinoisilta joogatunneiltani ( yli 35 vuotta sitten) oppimaani täydellistä kokovartalon rentoutusta.

Siinä kehoitan varpaat, nilkat, sormet, reidet, vatsan, hartiat, niskan, ym. ym. ruuminosat rennoiksi. Lopuksi myös aivot. Sen hetken kokeminen
kun olen kokonaan rento on sellainen hiukan ilmaan nostava tunne. Nirvanaksi sitä kai kutsutaan.
 En ole sen syvemmällä asiassa, mutta hyvää tekee
jännitystiloille etenkin hartioissa ja niskassa. Ja uni tulee helpommin.               :015:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #25 : 28.10.10 - klo:14:13 »
Minä käytän usein illalla ennen unen tuloa muinoisilta joogatunneiltani ( yli 35 vuotta sitten) oppimaani täydellistä kokovartalon rentoutusta.

Siinä kehoitan varpaat, nilkat, sormet, reidet, vatsan, hartiat, niskan, ym. ym. ruuminosat rennoiksi. Lopuksi myös aivot.

Hui, onko tuo joogaamista? :103: Mää oon keksiny sen ihan itte ja monesti käytän jos ei meinaa uni tulla.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #26 : 28.10.10 - klo:14:53 »
Hienoa että sinäkin...
Kutsutaan sitä sitten Sannelin uniterapiaksi. Ei se mitään joogaa yksistään ole. Tosi hyvä rentoutusjuttu vain. Siinä voi lopuksi meditoida vaikka
armon ajatuksella.    :rukous:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #27 : 28.10.10 - klo:16:17 »
Minä yritin kerran ihan tosissani hypnotisoida itseni saadakseni tietää miltä se tuntuu. En onnistunut eikä nyt enää ole koommin kiinnostanutkaan.
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #28 : 28.10.10 - klo:18:07 »
Minä yritin kerran ihan tosissani hypnotisoida itseni saadakseni tietää miltä se tuntuu. En onnistunut eikä nyt enää ole koommin kiinnostanutkaan.
Meillä oli näistä psykiatriassa vapaaehtoinen lisäkurssi uteliaille, ja niitähän riitti.  Eihän se nyt tunnu muulta kuin nukahtaminen. Eipä sillä juuri käyttöarvoakaan ole mutta turha sitä on niputtaa suin päinm sen kummemmin syntien kuin taikavarpujenkaan kanssa samaan pinkkaan. Itsesuggestio on vähän vaikeaa jos kaiken aikaa on valppaana ja kyttää, että suggeroidunks mä, hei suggeroidunks mä. Toisille se on taas turhankin yksinkertaista. Yleensä näitä rentoutustekniikoita käytetään etenkin meillä hoidollisina apukeinoina sillä ahdistuneille ja masentuneillekin rentoutuminen on opetettava ikäänkuin uudestaan, jos ovat joskus osanneetkin.  Hyvä korvike ikuisille lääkevaihtoehdoille. Ei joka jännitykseen Diapamia tarvita, siksi lähinnä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Tulisiko sallia
« Vastaus #29 : 28.10.10 - klo:18:29 »
Itse asiassa Leena otin aika paljon selvää koska aihe kiinnosti minua ja juuri noin kuin kuvaat hypnoosia, sen käsitin itsekin lukemani perusteella. Sinä olet tietenkin ammattilainen ja sen takia vähän odotinkin kommenttiasi. Ymmärsin että hypnoosi ei ole loppujen lopuksi mitään ihmeellistä vaan alentunut tietoisuuden/tarkkaavaisuuden tila eli aivan sama kuin vaikkapa autolla ajaessa joskus vaipuu omiin ajatuksiinsa ja "herää" kauhistuen että mitenkähän mahtoikaan mennä viimeiset 2 kilometriä kun niistä ei muista paljon mitään...  Totta on sekin että varmaan meni vikaan sillä kun sitähän tosiaan koko ajan tulee kytänneeksi/tarkkailleeksi että "suggeroidunks mä, suggeroidunks mä..."  :icon_lol:

Ihan mielenkiintoinen asia sinänsä.  Kysymys: Pystytkö sinä hypnotisoimaan kenet tahansa?
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-