Kirjoittaja Aihe: Keitä te ootta...?  (Luettu 67177 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa henccchuu

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 10
Keitä te ootta...?
« Vastaus #60 : 14.05.05 - klo:22:37 »
mää oon henriikka siis (henccu) :twisted:  eli jotkut tietävät/tuntevat Anna-Reetan  :shock: ja oon SIUROST joka on 9km nokialta ja 29km tampereelta siis moi vaan!!!
oon kuuluisa (jossain määrin) O_o

Poissa Ainou

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 15
Keitä te ootta...?
« Vastaus #61 : 31.05.05 - klo:18:54 »
Ainoksi kutsutaa.  :D Kakkosleirillä tänä kesänä häiriköin.  :wink:  Suomussalmelta ja täällä korvessa edellee. ;D että semmosia.
"Mä haluun olla vapaa ja uskaltaa
ihan omaan tahtiin askeltaa.
Sanoo muut mitä vaan,
ei haittaa siitä vaan,
ei kaikkia ei voi miellyttää kuitenkaan"
-Paarma

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Keitä te ootta...?
« Vastaus #62 : 31.05.05 - klo:19:27 »
Teemu ja Espoo. ;) Tuon tarkemmin ette saakkaan... tai no... Espoon länsireunalla.

Teme =)
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa iiris

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 3
Keitä te ootta...?
« Vastaus #63 : 22.06.05 - klo:21:04 »
Iiris täältä Vähästäkyröstä jostain päin pohjanmaata.    :) Olin ahistelemas tossa kakkosriparilla. Eipä muuta  8)

Poissa anatsu

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 4
Keitä te ootta...?
« Vastaus #64 : 22.06.05 - klo:22:04 »
Antti aurinkoisesta paikasta nimeltä Seinäjoki  8)  no ei nyt aurinkoisesta mutta mukavasta paikasta kuitenkin

Poissa elina

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
Keitä te ootta...?
« Vastaus #65 : 26.08.05 - klo:16:55 »
Elina olen juu ja Jyväskylän kaduilla tulee useimmiten tepasteltua. Minulla on aivan ylihuippu pikkusisko nimeltä Johanna (joka muuten ei istu juuri vierelläni). Pidän hänestä kovasti. Lisäksi tykkäilen myös aamukasteesta, auringosta ja jäätelöstä. Juup. Näin on.

Poissa Jollu

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 6
Keitä te ootta...?
« Vastaus #66 : 26.08.05 - klo:17:17 »
Hei, olen Elinan pikkusisko.
Saatan joskus hymyillä ehkä vähäisen jonkun verran kenties. Ja mulla on hyvät kulmakarvalihakset.
Ja nimi oli Johanna.

Poissa Maisa

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Keitä te ootta...?
« Vastaus #67 : 27.08.05 - klo:13:08 »
Jatketaanpas Jyväskylän edustusta. ELiikkäs Maisa Jyväskylästä, tunnetaan harvoin (oikealla) nimellä Maritta. ..  8)
Nuotin vieressä on aina tilaa!

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Keitä te ootta...?
« Vastaus #68 : 10.09.05 - klo:16:37 »
kuten nimestä jo selviää: eevi raakt froon keuruu the käpykylä
-tottelematon ja paha-

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Keitä te ootta...?
« Vastaus #69 : 11.11.05 - klo:15:03 »
Pihlajamäen Hanna täältä lakeuksilta akselilta Ilmajoki-Seinäjoki. Nimi ei ehkä kerro monellekaan, mut prolena olen pyörinyt ja viime kesänä olin kesäkuun kiskakissana Saaressa. Toivottavasti ei jääny kellekään kamalia traumoja, kun en kovin alennuksia jaellut, mut meniväthän eurosenne toki Saaren hyväksi...
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Keitä te ootta...?
« Vastaus #70 : 11.11.05 - klo:15:22 »
Lainaus käyttäjältä: "Hanna"
Pihlajamäen Hanna täältä lakeuksilta akselilta Ilmajoki-Seinäjoki. Nimi ei ehkä kerro monellekaan, mut prolena olen pyörinyt ja viime kesänä olin kesäkuun kiskakissana Saaressa. Toivottavasti ei jääny kellekään kamalia traumoja, kun en kovin alennuksia jaellut, mut meniväthän eurosenne toki Saaren hyväksi...


Taidanpa muistaa sut! En tosin kioskikissana, mutta muutaman vuoden takaa Ruskaretkeltä.

En muista olenko itse tässä ketjussa esittäytynyt. Ylläpidän ja kehittämään pyrin Herättäjän verkkopalveluja eli kaikki niitä koskevat moitteet ja toivomukset saa lähettää minulle.. Tämän työläisyyden lisäksi olen opiskelija ja IT-alan yrittäjä (piskuinen firma nimeltä IT-Copper). Kauppatieteiden maisterin tutkinto on kiikarissa, tietojärjestelmätiede pääaineena, käyttäjäystävällinen tietojenkäsittely erikoistumisalana. Valmistuminen ei ole ajankohtaista vielä huomenna. Myös kognitiotiede, markkinointi, multimedia, viestintä, teologian hippuset ja oppiaine nimeltä "johtaminen ja organisaatio" ovat opintolistalla. Tekniikasta vieroittaa körttitoiminnan lisäksi Joona-koira, monet herättäjäjuhlat ja Aholansaaren viikot viettänyt. Herättäjän ripareita olen viettänyt monta. Keski-Suomi on kotiseutuani, Jyväskylä on hyvä paikka.

Poissa riikka

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
Keitä te ootta...?
« Vastaus #71 : 13.11.05 - klo:20:29 »
Riikka Vähästäkyröstä iltaa. Olin riparilla -04 kakkosella :D

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Keitä te ootta...?
« Vastaus #72 : 13.11.05 - klo:23:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Hanna"
Pihlajamäen Hanna täältä lakeuksilta akselilta Ilmajoki-Seinäjoki. Nimi ei ehkä kerro monellekaan, mut prolena olen pyörinyt ja viime kesänä olin kesäkuun kiskakissana Saaressa. Toivottavasti ei jääny kellekään kamalia traumoja, kun en kovin alennuksia jaellut, mut meniväthän eurosenne toki Saaren hyväksi...


Välkom, Hannainen ja Earl Greytä kuppi!
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Keitä te ootta...?
« Vastaus #73 : 14.11.05 - klo:16:01 »
Kiitoksia Jaakkoopuukkoolle tervetulotoivotuksista. Vaikka epäilinkin että en mikään körttijulkimo olekaan, olisin ehkä ajatellut Saaren pehmentäneen pään jos ei työkaverit mua muista. Juu ja Liisakin lie muistaa aivan oikein sillä olen kyllä ruskaretkelläkin ollut muistaakseni vuonna -04
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Vompsu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
Keitä te ootta...?
« Vastaus #74 : 14.11.05 - klo:19:43 »
Joo, älä Hanna pelkää, kyllä sinut muistetaan. Minäkin, vaikken töissä siellä saaressa ole ollutkaan. Mutta viimekesäisellä (-04) proleviikolla minä, siis Simo :) , olin, kuten sinäkin.