Kirjoittaja Aihe: Tänään 5d  (Luettu 31413 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6340
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #120 : 16.01.12 - klo:16:29 »
Kynnet ovat lyhyet ja rakenteettomat, mutta raasteenteon jäljiltä sormiin jymähtänyt punajuuri ehkä pitäisi saada kuurattua pois.

Ominaisuuksista uskon, että melkein ominaisuus kuin ominaisuus voi olla joko hyvä tai huono, sillä riippuu ihan ympäristöstä ja tehtävästä, millaiset ominaisuudet ovat tarpeen.

Se harmittaa, että tuo haastattelija ei ole työnantaja itse vaan rekrytointifirman edustaja. Niinpä hän tuskin pystyy vastaamaan niihin itse työtä koskeviin kysymyksiin, joista haluaisin keskustella. Tilannehan ei ole se että minä konstilla millä hyvänsä yrittäisin ujuttautua firmaan, vaan haluan, että työnantaja ja potentiaalinen uusi työntekijä tasavertaisina pohtisimme, sopisiko työntekijä firmaan ja firma työntekijälle niin että kumpikin osapuoli olisi tyytyväinen. Siinä voidaan ihan ystävällisesti ja hyvässä yhteisymmärryksessä päätyä siihenkin, että meitä ei ole toisillemme tarkoitettu.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Läheltä piti
« Vastaus #121 : 16.01.12 - klo:18:52 »
Meinasi tulla uusi valvoja tälle foorumille, kun auto tuli läpi punaisista valoista hipaisten autoni kylkeä kuskin oven puolelta. Ratissa oli nuori nainen ja mitä lie miettinyt kun täysin hiljentämättä läpi punaisten. Pikkuisen toisin niin siinä olisi ollut lähtö.

Ei ollut aikasi lähteä  :kahvi:  Kuppi kuumaa pakkasen keskellä!
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6340
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #122 : 17.01.12 - klo:00:38 »
Sliipatut ja rakennekyntiset raakattiin heti.
Kelpaisiko sinulle töihin, jos olisi tämmöiset rakennekynnet?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #123 : 17.01.12 - klo:11:41 »
Luulin saavani viettää lomaviikkoa, mutta äsken soitettiin ja kutsuttiin työhaastatteluun, joka olisi torstaina Espoossa vaikka työ olisi Tampereella. Olisikohan varmempaa mennä bussilla, jos aikoo ajoissa perille? Ja eihän minulla ole vaatteitakaan! Salkkukin ihan kulahtanut. Ehkä menen alastomana, salkulla strategiset paikat suojaten, niin se salkun kuluneisuus ei kiinnitä huomiota kun on tärkeämpää ihmeteltävää. Kaikkea se rahanahneus teettääkin (tai oikeammin tunnustuksenahneus; mitäs minä rahalla mutta haluaisin että tähänastista työkokemustani arvostettaisiin ja hyödynnettäisiin).

Piti valmistautua huolella miettien keskiviikkoiseen keskusteluun seurakuntani pastorin kanssa, mutta se nyt menee ihan plörinäksi taas.

Oi, se olisi ollut kiinnostavaa!  Kuinka maltoit jättää tuon toteuttamatta? On vähän viileää, tietysti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6340
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #124 : 17.01.12 - klo:20:05 »
^Siis itse tapahtuma on vasta torstaina, mutta ostin tänään vaatteita joten ehkä jätän salkkuviuhahdusperformanssin toiseen hetkeen. Alennusmyynti osoittautuikin satoisaksi. Viettänen loppuillan peilin edessä pähkäillen, mihin asuyhdistelmään päädyn. (Tai sitten houkutun taas heittämään pois kaikki maalliset murheet ja viettämään loppuillan Seuratuvan vanhojen ketjujen parissa - no, onhan se salkku sitten.)
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #125 : 17.01.12 - klo:21:09 »
Lue sinä vain Seuratuvan ketjuja ja anna intuition valaista tietäsi, kun on se salkku joka tapauksessa.

Me etenemme   :026:   Dosentin kanssa, ja mietiskelemme onko isäintrojekti ollut kausaalisuhteessa hänen masennuskausiinsa, kenties. Toteamme, ettei hän kovin hyvin itseään tuntenut aikuistuessaan.  Olisi ollut helpompaa jos olisi tajunnut miksi ei tajua ja miksi on niin levoton siitä ettei tajua...    :icon_confused: Jos joku olisi lohduttanut, ettei se nerolle niin helppoa olekaan.

Ja minä arvelen, että kirjoittaminen ei olekaan the juttu, vaan Dosentti, sillä me etenemme kohti hänen uskontulkintaansa. Sitten hän taas opettaa minua.

Kyllä kannatti eilen jonottaa pääkuvaukseen se viitisen tuntia. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #126 : 18.01.12 - klo:14:41 »
Nyt syömään!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6340
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #127 : 18.01.12 - klo:14:58 »
Körö körö kirkkoon, pappi-muorin penkkiin (oikeammin sohvalle).
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #128 : 19.01.12 - klo:11:36 »
Olen miettinyt lumitöiden energiankulutusta. Arvelen, että lumilingon polttoainekulut olisivat pienemmät kuin lihasvoimalla tehdyn lumensiirron aiheuttamat lisäravintokustannukset. Tein tuossa päivän ensimmäisen rupeaman, hommassa tuli nälkä, ja sen tyydytettyäni totesin, että jos lunta tulee ennusteiden mukaan koko päivän, illan suussa täytyy käydä kaupassa hakemassa lisää ruokaa, ja sinnehän on mentävä autolla.

Voisin ruveta tekemään ravinto-opillista vertailutestiä:
a) karppausruokaa lumityöpäivänä
b) hiilariruokaa lumityöpäivänä

Pistäkääs karpparit eväsehdotuksia, jotka ovat yksinkertaisia ja helppoja ja vaativat mahdollisimman vähän valmistusaikaa, sillä tässä ei ole aikaa askarrella kauhanvarressa, eikä puolisoa uskalla ruveta käskyttämään... Leipälinjan hallitsen itsekin.

Ja sitten rukkaset kolan aisaan!

Mt


Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #129 : 19.01.12 - klo:11:36 »
Pitkä, äärimmäisen kiinnostava kertomukseni katosi. Uutisia:  Martin Niemöller on pidätetty juuri 1.7.1935.   Arvostelin väärin ekumeenikkojen Oxfordin kokousta sentään.
Mutta myös väliin pudonneessa kirkollistoimikunnassa tapahtuu. Aletaan lyödä hanskoja tiskiin;  raja kristinuskollakin.

Tanskan rintamamme rakoilee.

Alanko seota  ??   :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33800
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #130 : 19.01.12 - klo:12:22 »
Tänään on velivainaan nimi- ja syntymäpäivä. Jos hän olisi jaksanut elää tämän  2001 tapahtuneen kuoleman sijasta hän täyttäisi 67 vuotta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6340
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #131 : 19.01.12 - klo:18:22 »
Työhaastattelun eka rundi klaarattu, rekrytointikonsultti aikoo suositella minua itse työnantajalle haastateltavaksi, vaikkei ole vielä edes tavannut kaikkia muita haastateltavia. On kuulemma tehnyt vuoden ajan yhteistyötä ko. fiman kanssa ja piti minua sinne sopivana tyyppinä. Katsoo nyt sitten mitä mieltä firmassa ovat. Pelkään olevani liian vanha.

Tiukalle meni Tampereen päässä ehtiä junaan kun pyry oli sekoittanut bussien aikatauluja. Ihan juoksuksi täytyi lopulta pistää. Toivon että kannatti.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #132 : 19.01.12 - klo:18:27 »
Tänään on velivainaan nimi- ja syntymäpäivä. Jos hän olisi jaksanut elää tämän  2001 tapahtuneen kuoleman sijasta hän täyttäisi 67 vuotta.

Heikinpäivänä talven selkä taittuu.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #133 : 19.01.12 - klo:21:42 »
..........
Tanskan rintamamme rakoilee.

Alanko seota  ??   :003:

Alat. Konkretiaa kehiin. Se on käsillä tekemistä, tekemisen tuloksen näkemistä siinä edessään, käsin kosketeltavana tuotoksena.  :icon_idea:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Tänään 5d
« Vastaus #134 : 19.01.12 - klo:22:39 »
Työhaastattelun eka rundi klaarattu, rekrytointikonsultti aikoo suositella minua itse työnantajalle haastateltavaksi, vaikkei ole vielä edes tavannut kaikkia muita haastateltavia. On kuulemma tehnyt vuoden ajan yhteistyötä ko. fiman kanssa ja piti minua sinne sopivana tyyppinä. Katsoo nyt sitten mitä mieltä firmassa ovat. Pelkään olevani liian vanha.


Viisas työnantaja arvostaa kokemusta ja näkemystä. Onnea jatkoon!