Äänestys

Mistä aiheesta olen kirjuutellut eniten?

Körttiläisyydestä
3 (27.3%)
Homoudesta
0 (0%)
suvaitsuvuudesta
0 (0%)
Rönsyilystä
1 (9.1%)
jostain muusta?
7 (63.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 10

Kirjoittaja Aihe: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua  (Luettu 3381 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« : 06.09.11 - klo:19:41 »
Nyt voit osallistua itsetutkiskelu viikon kunniaksi äänestykseen.
Jos laitat vaihtoehdon jostain muusta, niin ilmoita se.
Ilmoita se itsellesi ja tutkiskele onko se sinulle joku aihe jossa sinulla on ongelma.
Ikävä, että äänestys aparaatissa ei ollut kuin 5 mahdollista vaihtoehto äänestykselle.
Terveisin ufologi viisveisuu.

Oletteko huomanneet, että ne jotka koviten puhuvat vastaan jotain syntiä, tai asiasta ovat useimmiten kyseisen synnin / asian kanssa ongelmissa itse.
Miettii

<tähän ei todeta kuin  Miettii ja  Miettii ja Miettii Miettii pooh, en saanu hymiöitä toimimaan.
« Viimeksi muokattu: 06.09.11 - klo:19:45 kirjoittanut Viisveisaaja »
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #1 : 06.09.11 - klo:19:51 »

   Körttiläisyys on ilma, jota hengitän.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

myyrä

  • Vieras
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #2 : 06.09.11 - klo:19:55 »
Jos laitat vaihtoehdon jostain muusta, niin ilmoita se.
Ilmoita se itsellesi ja tutkiskele onko se sinulle joku aihe jossa sinulla on ongelma.



Böödeistä, ei ole ongelma  :)

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #3 : 06.09.11 - klo:19:58 »
Väitän että eniten kirjoittelen aiheisiin tyyliin; tänään, eilen ja ruoka...joista jokainen on minulle hieman ongelmallinen...  :icon_wink: Ruoka lähinnä siksi, että söisin paljon mielummin kuin kokkaisin...menee välillä tuo kurmee karmeen puolelle...ja sitte jos tekee hyvää, ni tulee syötyä liikaa... Eilinen on ongelma, koska se oli ja meni ja niin monet jutut jäi tekemättä ja tämä päivä on ongelma, koska se on ja niin monet jutut jää tekemättä...  :icon_wink:

Ei nyt saa suuttua...

Mutta oikiasti...ainakin välillä tuntuu tosiaan siltä, että siitä puhe mistä puute...jos joku asia on itselle kovin arka tai ongelmallinen, niin sitä voi sitten suureen ääneen kauhistellakin, ehkä sillä tavalla hakee tietynlaista oikeutusta sille, että asia on itselle niin kipeä ja vaikea, ettei sitä halua edes käsitellä...kun löytää jonkun jonka kanssa yhdessä kauhistella, voi sitten tyytyväisesti ajatella, että oma suhtautuminen on vähintään normaalia jollei jopa kerrassaan hyväksi. Tuumii Tiiti..  :icon_biggrin:


Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #4 : 06.09.11 - klo:20:15 »
?
Böödeistä, ei ole ongelma  :)

Pahus kun meille ihmisten manipulaatio kurssilla. Siis oikeesti myynti tekniikan kurssilla opetettiin, että on aina vielä voi olla se todellinen syy ja kysykää aina. Eikö teillä vielä ilmoittamanne syyn takia ole muuta joka laittaa teidät epäröimään.
Sitten hiljaa ja mielessä ajatelkaa. kerro, kerro, kerro.

Tiitiäinen vihjaisi, että myös....

No joo,. koko äänestyskoe meni pieleen.
Kohde henkilöt ovat liian viisaita.

Onko böödit peippoja myyrä?
En usko golfiin liittyvän.

Hyvää yötä rakkaat. Riittää hulluttelu tältä yöltä.,.


Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22086
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #5 : 06.09.11 - klo:20:17 »
Menikö se jotenkin niin, että 'etsikää ensin Jumalan valtakuntaa niin kaikki muukin teille annetaan'? Siitä kaikesta muusta sitten kirjoittelen.

myyrä

  • Vieras
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #6 : 06.09.11 - klo:20:21 »

Onko böödit peippoja myyrä?
En usko golfiin liittyvän.






Tipusia

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #7 : 07.09.11 - klo:07:08 »
   Körttiläisyys on ilma, jota hengitän.

  Etkä ainakaan vielä ole tukehtunut, joten sen kun jatkat.... Eli kai mainitsemassasi asiassa jotain raikasta on?! :kahvi: :001:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #8 : 07.09.11 - klo:08:33 »
Ruksasin kohdan "jostain muusta" enkä osaa määritellä, mihin aiheeseen olisin kaikkein eniten ottanut osaa. Paljon viihdyn ihan hömppäaiheissa, kun minusta on mukavaa ihan höpöttää, kuten nämä rönsyilyt. Päivän teksti tulee laitettua aina, kun suinkin pääsen koneelle, vaikka muuten olisikin kiire.

Päivän teksti ei ainakaan ole aihe, jossa minulla olisi ongelma. En nyt kauheasti osaa ottaa kantaa tuohon ongelmaan kun tätä nykyä pahin ongelmani on se, että aika ei tahdo riittää kaikkeen, mitä haluaisin tehdä. Olisi niin paljon kaikkea mukavaa tekemistä kun vain löytyisi aikaa niiden toteuttamiseen.

Aiheethan vaihtelevat ja joskus on enemmän säpinää foorumilla.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #9 : 07.09.11 - klo:22:50 »
Mie ruksasin tuon rönsyilyn, kun ihan oikiasti luulen siihen osioon kirjoittaneeni useimmin kuin muihin.
Minusta on mukava heittää sellaista kevyttä läppää kuin: lintu vai kala...
Muihin keskusteluihin olen monesti niin hidas. Pohdin asiaa, mietin mitä vastaisi ja miten vastaisin. Sitten asia on jo kehittynyt ihan eri raiteille tai kone tekee stopin tai tulee nukkumatti....ja vastaaminen unohtuu.
Olenko sitten liian varovainen moneen keskusteluaiheeseen.  :102: Osa aiheista ei edes kiinnosta. Körttiläisyys kyllä kiinnostaa, mutta tiedän aiheesta niin vähän, etten voi ottaa kantaa mitä on oikea körttiläisyys. Siitähän tuntuu usein olevan kysymys.
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33819
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #10 : 08.09.11 - klo:07:55 »
Itsestäni, perheestäni, pikku-ukoista ja -akoista, Bassosta, mökistä, linnuista, kirjoista, TV-ohjelmista,

Yli 4400 kirjoitusta, eikä minulla ole minkäänlaista tilastointia. Kirjoitan inspiraationi mukaan. Seurapalstan puolelle olisi mukava kirjoittaa enemmän, niinkuin aluksi uutena teinkin. Asioiden arkuuden vuoksi en osallistu kiistakysymyksiin. Rakkaista Raamatunpaikoista haluaisin kirjoittaa enemmän.

Jos pitäisi hutkia, minä vaikenen mieluummin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Itsetutkiskelua ja hutkiskelua
« Vastaus #11 : 08.09.11 - klo:08:39 »
Sekoilen siellä täällä, en lopulta osannut laskeskella mikä olisi yleisin.  Kasvit, ehkä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.