Äänestys

Tittelit on...

jees
41 (89.1%)
poistettava
5 (10.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 43

Äänestys päättynyt: 08.09.05 - klo:17:50

Kirjoittaja Aihe: Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla  (Luettu 6598 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Siltä varalta, että joku tahtoo ottaa kantaa tällaiseen pienoiseen juttuun, annettakoon siihen mahdollisuus tässä.
Foorumilla on nyt käytössä ns. tittelit eli kunkin käyttäjän kohdalla viestimäärän kasvaessa muuttuva teksti, alla olevan listan mukaisesti. Mutta. Ärsyttävätkö ne, ovatko ihan jees-juttu vai mitäs tuumaatte? Ja mikäli haluatte tittelit yhä säilyttää, olisko ideoita uusista titteleistä? Saa purkaa mielikuvitustaan titteli-ideoinnin muodossa vaikka tähän ketjuun.

Körttiläisyyden jäljillä
Saapunut Aholansaaren rantaan
Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
Kuulee veisuun Pirtistä
Istahtaa penkin päähän veisaamaan
Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
...Valoa vaikk' en näekään...
Rykäisee alkaakseen seurapuheen
Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
"Silmäisi eteen, Jeesus..."
Pistää körttipastillin suuhun
Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
Puheen mittainen pastilli on huvennut
Kuulee ehdotuksen "Viimeisen laulun..."
Plärää SV-lisävihkosta oikeaa virttä
veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
Jatkaa kamarikeskusteluihin
Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
Ostaa kotiin viemisiksi hjuhlaoppaan
Kotimatkalla
Koukkaa Jyväskylän pajan kautta
Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
...sinulta puuttuu, ja sen mukana kaikki
Fiilistelee h-juhlien jälkimainingeissa

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #1 : 08.09.05 - klo:22:16 »
Ehkä ainakin vähemmän noita titteleitä, vaikkapa joku 5 vois olla aika passeli määrä. Lisäksi noissa nykyisissä suuressa osassa melkoista teennäisyyttä, josta kyllä pääsee eroon kun karsii määrää ja miettii tarkkaan mitä niihin muutamaan laittaa.

En oikeastaan tiedä, onko tämän kaltaisella foorumilla mitään tarvetta mitata viestien määrää, ja antaa titteleitä sitä mukaa kun viestien määrä kasvaa. Toisaalta, onhan se itsetuntoa kohottavaa kun on saavuttanut tuon viimeisimmän tittelin, voi sitten kokea olevansa suurikin guru, vaikkei oikeastaan mistään mitään tiedäkään. Kunhan aikaani täällä tapan, viestien määrästä päätellen aikalailla paljon...

Minusta siis saavat olla, ei haittaa. Ei kyllä haittaa vaikka poistuvatkin. Mutta, jos ne jäävät, niin ehkäpä voisi ihan oikeasti karsia tuota titteleiden määrää rankallakin kädellä...

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #2 : 09.09.05 - klo:13:38 »
Aika tavalla samaa mieltä mk:n kanssa. Lisäksi huomauttaisin, että korkein titteli on nähtävästi saavutettavissa kohtuullisen vähäisellä viestimisen määrällä, mikä toki pitemmän päälle vähentää mielenkiintoa touhusta. Esim. Punk In Finlandin foorumilla näkyy titteli vaihtuvan vielä useampia tuhansia viestejä veistelleillä.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #3 : 09.09.05 - klo:15:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Aika tavalla samaa mieltä mk:n kanssa. Lisäksi huomauttaisin, että korkein titteli on nähtävästi saavutettavissa kohtuullisen vähäisellä viestimisen määrällä, mikä toki pitemmän päälle vähentää mielenkiintoa touhusta. Esim. Punk In Finlandin foorumilla näkyy titteli vaihtuvan vielä useampia tuhansia viestejä veistelleillä.
Sitähän voi toki nostaa. Niin hirmuisen aktiivinen tämäkään foorumi ei kuitenkaan ole, ja onko se sitten itsetarkoitus että postaillaan kaikkea turhaa että saadaan sitten se 5000 postausta täyteen?

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #4 : 10.09.05 - klo:15:22 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
onko se sitten itsetarkoitus että postaillaan kaikkea turhaa että saadaan sitten se 5000 postausta täyteen?

Samaa mieltä että onko sillä jotain väliä kuinka monta viestiä on lähetellyt? Mutta nuo tittelit on hauskaa luettavaa :D  mua ihan harmittaa kun on jo niin paljon noita viestejä niin joutuu tuota yhtä ja samaa tuijottamaan.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #5 : 12.09.05 - klo:14:08 »
Mittarit pois turhustelemasta.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #6 : 13.09.05 - klo:10:23 »
Ahaa sillä on siis jotin tekemistä postausmärien kanssa! Aina opii jotain uutta :) tittelit on hauskoja. Pidetään ne vaan, luovat hieman persoonallisuutta tänne.
Wombaaaaa!

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #7 : 05.10.05 - klo:19:35 »
mä oon jo vaikka kuinka kauan miettiny mitä ne on ja miksi ihmisillä on erilaisia. :D nytpä sain vastauksen.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #8 : 12.03.08 - klo:23:49 »
Lainaus käyttäjältä: "Annuu"
mä oon jo vaikka kuinka kauan miettiny mitä ne on ja miksi ihmisillä on erilaisia. :D nytpä sain vastauksen.

minö ihmettelin vielä pidempään  :D  :D

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #9 : 20.11.08 - klo:10:24 »
Kiitos tiedoista, tämähän oli mielenkiintoista!

ensin olin siis körttiläisyyden jäljillä ja nyt olen saapunut Aholansaarenrantaan
ja tästä jatkan sitten kohti evoluution huippua eli herättäjuhlien jälkimaininkeihin...

Hauska idea.
Herra armahda.

hm

  • Vieras
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #10 : 20.11.08 - klo:10:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Atanasia"
Kiitos tiedoista, tämähän oli mielenkiintoista!

ensin olin siis körttiläisyyden jäljillä ja nyt olen saapunut Aholansaarenrantaan
ja tästä jatkan sitten kohti evoluution huippua eli herättäjuhlien jälkimaininkeihin...

Hauska idea.


 :lol:

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #11 : 20.11.08 - klo:10:36 »
Tittelit tuovat tutun, oman ja mukavan sävyn tälle foorumille. Ne passaavat tänne mainiosti kuin voi puuroon. :lol:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #12 : 20.11.08 - klo:11:01 »
Jos vaihtelua halutaan, P. Ruotsalaisen käyttämiä ilmauksia on varmaan vielä varastossa. Tulee mieleen joku petäjävapriikki ja oravalta opin hakeminen.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Tittelit ("Kulku käy kohti P. Pirttiä") foorumilla
« Vastaus #13 : 11.12.08 - klo:12:20 »
kannatettava asia.Ensin en huomannutkaan kun on niin paljon ihnettelemistä tässä nettimaailmassa,tämä on uuden nopean yhteyden myötä niin kiinnostavaa.Luonnehdinnan otin ihan omalle kohdalle sopivaksi.
Ja jatkoa saa seurata.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)