Kirjoittaja Aihe: Mitä kuuluu?  (Luettu 55300 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #105 : 22.01.10 - klo:09:09 »
Paleltaa. Alkaa kypsyttää tämä vähän. :017:
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #106 : 22.01.10 - klo:09:21 »
  Hyvin nukuttaa!

  Viime yönä vetelin unta 11 h. Johtuneeko uusista silmälaseista, unetkin oli selkeitä.
Vaiko että huonelämpö laskee väkisin pari astetta näillä keleillä, mutta peiton alla tarkenee hyvin.
Bassokin nukkuu nyt pidempään, sille viileys on hyvä, paitsi tassuille. Monilla koirilla on nyt näkynyt tossuja ulkoillessa.  :015:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #107 : 22.01.10 - klo:09:31 »
Amanda, mitä tarkoittaa, alkaa kypsyttää? Olen nimittäin itse ollut vilun kourissa viikkoja. Alkaa todella kypsyttää. Ei lämpöä, vaan mieluimmin alipuolella. Astmaa ja poskiontelotulehdusta poden. Kuureja on syöty.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #108 : 22.01.10 - klo:09:35 »
Yksinkö podet A.J ? Hoidatko ruokapuolen ja lämmittämisenkin kuumeisena?
Se on flunssaiselle astmaatikolle kova homma. Tiedän vointisi. Parane pian! :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #109 : 22.01.10 - klo:17:51 »
Ei oo muuten heleppua hengittää ulukona pakkasiliman saattelemana, kun hengityskapasiteetistä on pihalla 65%...ei oo...mutta ei välitetä... ei Villekään välittäny, kun tupa palo, niin muutti kamariin asumaan.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #110 : 22.01.10 - klo:18:44 »
...mutta ei välitetä... ei Villekään välittäny, kun tupa palo, niin muutti kamariin asumaan.


...ei Villekään välittäny, vaikka osti kuorman kukkopillejä ja yksikään ei soinut  :eusa_whistle:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #111 : 22.01.10 - klo:19:59 »
...ei Villekään välittäny, vaikka osti kuorman kukkopillejä ja yksikään ei soinut  :eusa_whistle:

Eikö sen Villen sormi, josta hän ei välittänyt jäänyt välitystoimiston välioven väliin?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #112 : 22.01.10 - klo:20:16 »
Minulla on tästä rallatuksesta koulu-aikainen muisto, mutta se on se tuhma versio.
Ei naurata enää samat sutkaukset, sellaiset seksiin viittaavat.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #113 : 22.01.10 - klo:21:01 »
Riitta-mummo, tein minä ystävälleni viikolla läskisoosin ja kuoriperunat. Kunnon kotiruokaa, miesten ruokaa pisteltiin poskeen. Kanankoipia uunissa myös. Pakastinta on kaiveltu. Hapankaalia joka päivä, siltään, ei haudutettuna. Mökkiä lämmitelty joka päivä ja hellaa, puut toimitettu valmiiksi sisälle. 

Poissa myöhänen

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 31
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #114 : 22.01.10 - klo:21:12 »
Kiitos kuuluu hyvää. Kaikki mallillaan, urheilusta välipäivä ja extra safkaa napaan
- tosin nappasin sellaista jota ei saisi syödä ja oireethan tiedät  :).
Huomenna palataan arkeen ja unohdetaan herkut, ehkäpä hiihtämäänkin ehtisi.
Mukavaa iltaa!
" nyt kiitän Herra, kaikesta tämänkin päivän armosta"

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #115 : 22.01.10 - klo:21:39 »
Eikö sen Villen sormi, josta hän ei välittänyt jäänyt välitystoimiston välioven väliin?

Meillä se ei Välinenkään välittänyt, vaikka Välisen välihousut jäi välitystoimiston välioven väliin.  :023: Ja näin pakkasella se ei ole kiva juttu se.
Pyryharakka

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #116 : 22.01.10 - klo:22:11 »
Amanda, mitä tarkoittaa, alkaa kypsyttää? Olen nimittäin itse ollut vilun kourissa viikkoja. Alkaa todella kypsyttää. Ei lämpöä, vaan mieluimmin alipuolella. Astmaa ja poskiontelotulehdusta poden. Kuureja on syöty.

Vastaankohan  nyt väärään kysymykseen? Jos kypsyttää, niin alkaa saada tarpeekseen, kyllästyä lopullisesti.
Joskus asiaan kypsyminen saa toimimaan: jos kypsyy asuntoon, etsii paremman ja muuttaa. Ja minua kypsyttää
nimenomaan se, että kotona paleltaa. Kotona pitää olla kodin lämpöä.

Kuulostaa kurjalta tuollainen viluttaminen! Toivottavasti sinun ei tarvitse enää syödä enempää kuureja.


 
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #117 : 22.01.10 - klo:22:49 »
Pojalta tuli juuri viesti Nicraguasta, siellä kello on kohta 15
ja lämmintä 35 astetta. Ei viluta siellä, ei.
Herra armahda.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #118 : 23.01.10 - klo:05:56 »
Hyvää kuuluu tänään Armon aamuna.  :kahvi:

Ihana Aamu :icon_sunny:
http://www.youtube.com/watch?v=LkeW1Dtzwf4

Lähdenpä ulos nauttimaan raikkaasta ilmasta…ja se nappi oli yläpalkissa…löyty :icon_wink:

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #119 : 23.01.10 - klo:11:01 »
Tänään jos saisin kirjoitettua 2-4 sivun mittaisen rippikoulukirja-arvostelun niin olisi kurssi jo vielä parin viikon tunneilla istumista vaille suoritettu! Olipa hauskaa saada oman oppitunnin pitäminen ekalle tunnille  :003:
Jos tänään tekis kirjavertailun ja huomenna alottelis kirjoittelemaan nuorista aikuisista. Sais senki ennen harjottelun alkamista tehtyä.
Niin juu, nyt on koko opiskeluajan harjoittelupaikat tiedossa kun pääsin touko-kesäkuuksi Seinäjoelle ja kaksi viimeistä harjoittelua menee sielä Unkarissa  :109:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna