Kirjoittaja Aihe: Mitä kuuluu?  (Luettu 55265 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Mitä kuuluu?
« Vastaus #90 : 01.05.06 - klo:17:41 »
Olen aika tyyni, onnellinen. Tykkään perheestäni ja on kiva asua siinä.
On mukavaa olla yksin ja kiertää metsää.

Toivon etten koskaan vihaisi muita ihmisiä.
 Se on sydämellistä kun joku muistaa sellaisella hetkellä kun tuntee olevansa irti kaikesta muusta/kaikista muista ja katselee vain pilviin. Silloin muistaa että muut ihmiset ovat vastavuoroisestikin olemassa. Se on kivaa
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mitä kuuluu?
« Vastaus #91 : 01.05.06 - klo:18:37 »
Heha, mun serkut (3- ja 4-v) oli tänään meillä, käytiin Lehmilammen laavulla, kiivettiin laavun katolle ja haistaan nyt savulta mutta hauskaa oli, ainakin niillä :D Hemmetti etten mää kesällä pääse niitten kaa mummalle kerta oon koko kesäkuun saksassa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Mitä kuuluu?
« Vastaus #92 : 02.05.06 - klo:00:06 »
Tulihan Kansainvälinen laulettua. Kuntapaikkakunnallamme oli
ensin Vasemmiston yhteinen vappujuhla, myöhemmin iltapäivällä Työväen vappujuhla. Ehdinme edellisen loppuun juuri sopivasti.

Jääkärien viha oli voittamaton, kommunistien ei. Kaisa K. lauloi taas: Tämän päivän voittajat ovat huomispäivän voitetut. 'Voiman' haastattelussa hän raivoaa nykyistä oikeistolaista politiikkaa. Christoffer Taxell sanoi, että liikeyrityksen on kannatettava. Minä kirjoitan, että maapalloistuneessa toimintaympäristössä lokalismi ontuu.

Tanssikurssille tästä on taas mentävä. Ei siksi ettenkö osaisi tanssia, sillä kovin monesti on sanottu, että osaan (se on semmosta kannustusta). Itseni vuoksi. En viihdy lattialla, mutta haluaisin partnerini viihtyvän. Hän ei viihdy ellen minä viihdy. Se olisi hyvää liikuntaa. Musiikin ja liikkeen yhteys on antoisa.

........... :shock: ............. :P ............. :roll: .......... :-& ............. :( .............. :wink: ........... :mad: ............. :D ............ 8) ................. :lol: ......... :cry: ..............:smt064 ............. :smt015
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Mitä kuuluu?
« Vastaus #93 : 06.05.06 - klo:20:56 »
KEVÄT!
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Mitä kuuluu?
« Vastaus #94 : 07.05.06 - klo:09:37 »
koulut on loppumassa yayayayayyy!! enää n.4 viikkoa joista niistäkin 1 menee leiriin.. eli ihan jees kai Paitsi että mulla alkaa 3 viikon kolmen Viimeisen viikon matikan jakso... acccchh.. 2h päivässä matikkaaa arrgghh...
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mitä kuuluu?
« Vastaus #95 : 07.05.06 - klo:22:30 »
Lalalalalalalalaaa...

Minä olen isonen...

Lalalalalalalalaaa...

*niin leveä onnenhymy kasvoilla että korvat halakiaa* :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Mitä kuuluu?
« Vastaus #96 : 09.05.06 - klo:00:13 »
Kumman sekavaa kuuluu. Tulin tänään YS:n Ruotsin-Viron-kiertueelta (kesti 5 päivää), oli hurjan hauska reissu! Satamasta kiiruhdin kodin kautta suoraan kuoronjohdon tenttiin, josta sain ilokseni 5/5! Näistä johtuen on siis todella hyvä olo. Mutta toisaalta on ihan tosi haikea fiilis siitä kiertueesta, että nyt se on sitten ohi. Ja olotilaa kurjentaa tämä ihan kamala allergia, joka on edennyt keuhkoihin asti siten, että silmien ja nenänvuotamisen lisäksi yskin keuhkoni verenmaku suussa pihalle. Ah tätä kevään onnea  :shock:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Mitä kuuluu?
« Vastaus #97 : 20.05.06 - klo:18:57 »
Tavallinen, lataava viikonloppu. Kohta sauna. Sitä ennen American Idol. Katherine, Taylor, Chris ja Elliott ovat melkein kuin omia lapsia.

...........................................................................................................................    :o
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mitä kuuluu?
« Vastaus #98 : 21.05.06 - klo:17:45 »
Höh. Pitää olla vielä pari päivää täälä ja heti ko pääsen kotia nii alakaa koeviikko.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Mitä kuuluu?
« Vastaus #99 : 21.05.06 - klo:19:13 »
Ah ja voi, nyt on sitten alkanut jännittää! Huomenna on opinnäytetöiden esittelyt, mut sitten alkaakin tää koulu olla jo opinnollisesti ohi.
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #100 : 19.01.10 - klo:15:58 »
Onkohan nämä useimmat aiheet tutkijoille ja aikuisille tyhjänpäiväistä löpinää? Kalahtiko? - Ystäviltä voi sietää melkein mitä vaan - ko?
Porukan taso on sitä korkeampi, mitä paremmin se sietää erilaisuutta.

Hei hei mitä kuuluu
Sä kysyt ja kaikki on ok
No hyvä sun on puhuu
Kun sä et tiedä miltä musta tuntuu

Mä oon niin iloinen kun näin sut jossakin
Telkkarissa tai kadulla matkalla jonnekin
Onnelliset kulkee käsikkäin ja hymyillen
Moni paikka kutsuu
Minnekään mä kuulu en

http://www.apulanta.fi/Levyt/Singlet/Hajonnut_EP/Mita_kuuluu.html

 :icon_wink:





myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #101 : 19.01.10 - klo:18:58 »
Kiitos hyvää.

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #102 : 19.01.10 - klo:22:42 »
Täällä laiskottelen ja luen foorumia. Aika huono tulos tältä päivältä.
En ole menestysteologiakristitty.  :-\
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #103 : 20.01.10 - klo:08:02 »
Kuuntelin aamuhartauden pitkästä, pitkästä aikaa. Harjoittelin. Huomena puhuu J. Heinimäki.

Kirkkonummen pappi puhui hyvin näkemisestä, katsomisesta, kasvoista. Mainitsi Dostojevskin Karamazovin veljien Aljoshan sanoman: Ihmisen kasvot ovat usein todellisen näkemisen este. Sitten puhui siitä kuinka Jeesus katsoi.
Hyvältä kuului! Kiitos.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #104 : 20.01.10 - klo:11:54 »
Eismitä jos kivi kengäs, mutku sukas.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024