Kirjoittaja Aihe: Tarve kuulua joukkoon  (Luettu 15653 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #45 : 20.01.14 - klo:10:56 »
Totisena torvensoittajana sihtailen tästä sivusta. :icon_wink:

myyrä

  • Vieras
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #46 : 20.01.14 - klo:20:09 »
Ei ole tarvetta kuulua joukkoon, mutta mukavahan tänne on välillä kirjoitella. Ajantappohommia silloin kun ei tähdellisempää ole.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #47 : 21.01.14 - klo:19:47 »
 :) Tarve kuulua joukkoon on aika tärkeä osa ihmisen psyykkistäkin hyvin vointia.

Että joukkoon kannattaa kuulua :)

Muistan nuoruudessani, kun aina muutettiin ties mistä kaupungista mihin ja maasta maahan, niin oli kurjaa olla yksin ja varsinkin nuorilla on niitä klikkejä ja jos ei pääse mukaan ja joutuu olla orpona, niin se on tosi kurja tunne.

Nykyään vanhuksena ei nyt niin oo väliä, mutta tiettyä sosiaalista kanssa käymistä ihmisellä pittee olla.

Yks mikä kanssa on toisaalta ikävää toisaalta ookoo, on että katkerat ihmiset löytää toisensa.
Siitä on jenkkilässä tehty tutkimuksia on laitettu ns, ongelma ihmisiä johonkin isoon konserttiin ja katsottu, noilla on samanlaisia ongelmia ja tuotu ne konserttiin eri kaupungeista ja muutamassa minuutissa tuhansien joukosta ne ovat löytäneet toisensa.

Yleensä ne joiden toivoisin olevan tukena ja apuna, eli tasapainoiset ihmiset jos sellaisia nyt on, niin eivät oikein koskaan ole sellaisten seurassa joilla on ongelmia ja muuta, kuin ehkä sitten mielisairaalassa hoitajina muille. >:(
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #48 : 21.01.14 - klo:20:53 »
VV, mielenkiintoista juttua kerrot

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #49 : 22.01.14 - klo:11:31 »
Mikä yhteinen tekijä on saattanut meidät 'elämän konsertista' yhteen? Ei se katkeruus kuitenkaan ole. Onko?

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #50 : 22.01.14 - klo:12:13 »
Mikä yhteinen tekijä on saattanut meidät 'elämän konsertista' yhteen? Ei se katkeruus kuitenkaan ole. Onko?
Tätä jäin miettimään...
Ei ole katkeruus, pikemminkin ilo ja kiitollisuus.
Kokemus siitä että asioiden jakaminen kirjoittamalla on ihan mukavaa...yksilönä yhteisössä...
ja näen myös että on kiinnostus ihmetellä minne tie vie Jumalan johdatuksessa

Benkku

  • Vieras
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #51 : 22.01.14 - klo:13:09 »
.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #52 : 24.09.20 - klo:15:40 »
Tarve kuulua joukkoon näyttää jatkuvan, himputti.  :icon_wink:

Jäsenmaksu 30e, ei paha.

En ole vuosiin maksanut H - Y jäsenmaksua. Mutta nyt voisi harkita...

PS. Juhlien talkoisiinkin voisi osalistua, jos Luoja suo.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #53 : 25.09.20 - klo:09:22 »
 :023:
Pyryharakka

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #54 : 26.09.20 - klo:17:44 »
Tarve kuulua joukkoon näyttää jatkuvan, himputti.  :icon_wink:
Jäsenmaksu 30e, ei paha.
En ole vuosiin maksanut H - Y jäsenmaksua. Mutta nyt voisi harkita...
PS. Juhlien talkoisiinkin voisi osallistua, jos Luoja suo.
:023:

Niin Pyryharakka minä harkitsen liittymistä H – Y jäseneksi.

Näin voisin tukea pienellä osuudellani Herättäjä – Yhdistystä.

Paikkakuntani alueella tapahtumien määrä ei ole kovin suuri koronatilanteen vuoksi., näin ainakin minä koen ja lähi tulevaisuus näyttää vielä synkemmältä.

Mutta mitä tulee ”körttifoorumiin” omalta osaltani. Harkitsen myös foorumin käytön lopettamista, koska koen että en kuulu joukkoon ja eikä foorumi anna minulla mitään, toiseksi minulla ei ole myöskään mitään sanottavaa.

Minua harmittaa aivan suunnattomasti että olen pyrkinyt eroon foorumista vuodesta toiseen. Minun olisi pitänyt lopettaa foorumin käyttö kun tuli ensimmäisen kerran vastakkain asettelua foorumin ylläpidon kanssa.

Kunpa ymmärtäisin että foorumin jäsenenä oleminen ei ole vaatimus körttiläisyyteen. 

6. Foorumilta erotaan lopettamalla foorumin käyttö. Ylläpito ei poista vanhoja viestejä eikä nimimerkkiä. Ylläpito poistaa pyynnöstä sähköpostiosoitteen postituslistalta. Käyttäjä vastaa itse käyttäjätietoihin lisäämiensä tietojen (sähköpostiosoite, asuinpaikka, ikä ym.)  poistamisesta. Eroamisella uhkailu on kiristämistä ja kyseinen kirjoitus poistetaan.
http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=74.0

Tänään näin ja huomenna…

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #55 : 26.09.20 - klo:19:35 »
Ei välitetä. Minulla on ollut sama ongelma ts en itse pääse irti foorumilta. Joten ollaan maailman tappiin asti sitten - mitähän sanonta merkinnee, ei ole omasta päästä.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #56 : 27.09.20 - klo:18:03 »
Mieki olin jonkin aikaa täältä hissuksiin. Sitten joku minua tänne houkutteli. Nyt olen jotensakin tympääntynyt tähän.
En ole koskaan pitänyt riitelystä, kiistelystä, väittelystä. Olen joskus johonkin ketjuun kirjoittanutkin, että okieassa oleminen ei pelasta.
Voipi olla, että minunkin käynnit täällä harvenee. Kaipaisin sitä, että voisimme tavata ihan nenätysten. Jutella ja tulla vähän tutummiksi. Silloin tietäisi vähän paremmin, miksi joku kirjoittaa niin kuin kirjoittaa. Onko hän lainkaan tosissaan. Heittääkö läppää. Vai härnääkö. Mutta mitenkäs tapaat, kun ei koronan vuoksi näyt mitään varmuutta tulevankaan kesän juhlista, talviveisuista puhumattakaan.  :-\
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #57 : 27.09.20 - klo:18:23 »
Niihä miekii meinasin, mut ko nää kaks on ottaneet asiaksee piilomainonnan Päivi Räsäsen ja Perussuomalaisuuden piikkii, nii mie rupesin antamaa ommiin ajatuksiin tulla essiin.
 :071:

Eli olin kyllästynyt, mutta provosoidun. Antakaa anteeks kaikki foorumin körtti-ystävät !

On sanottu. Älkää tehkö pahalle vastarintaa. Ja se loppu nyt tähän ! :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #58 : 27.09.20 - klo:19:14 »
Joo, mullakin vähän on vaihdellut ajatukset ja tuntemukset....ja ajankäyttökin kyllä.

Olen täällä jo monia vuosia aika paljon lueskellut ja kirjoitellut.
Aika paljon foorumin ilmapiiri on vaihdellut vuosien varrella, se on tietysti johtunut
meistä kirjoittajista, meidän mielialoista, tahtotiloista, elämän ympyröistä, inspiksistä ym.
Olen täällä valoisampia ja toiveikkaimpiakin aikoja kokenut kuin nämä ajat.
Valitettavasti itselläni on pallo sen verran hukassa etten oikein osaa ja tiedä mitä kirjoittaisin.
Tällä hetkellä olen sen verran alamaissa etten pysty ottamaan tilannetta haltuun ja
luomaan kirjoittamalla iloa, lohtua, rohkaisua, toivoa ympäristöön.
Mutta katsotaan Jeesukseen...ei itseemme.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Vs: Tarve kuulua joukkoon
« Vastaus #59 : 09.10.20 - klo:09:56 »
Vaikka olen suurimman ajan yksinäni kulkenut, niin minullakin on ollut aina kaipuuta kuulua joukkoon, jossa voin nähdä ja kulkea pimeässäkin pelkäämättä.
Oman äidin opetukset ja kertomukset Raamatusta ja Jumalasta oli siemen kuulua joukkoon. Lapsena oppaana uskolle, toivolle ja rakkaudelle oli myös helluntailainen pyhäkoulunopettaja, joka opetti Hyvää sanomaa meille.
Murrosiän iltarippikoulu on myös tärkeä syy kuulua joukkoon, vaikka en voi mitenkään uskonelämääni sisäisesti ja ulkoisesti pyhänä pitää.
Rippikoulua pitivät papit Tapani Pukkila ja Esko Hautala. Tapani Pukkila oli isäni lapsuuskavereita ja sodan kokenut veteraani, jota vähän aristelin kuin meille lapsille puhumatonta isääni. Esko Hautala oli tuolloin reilu kolmikymppinen ja pappisuransa alussa, mutta suurimman vaikutuksen hän teki opetuksellaan, josta huokui lämpö ja huumorikin Isäämme kohtaan. Eskolla oli aivan pimeältä näyttänyt lapsuus ja tulevaisuus, mutta häntä johdatettiin sieltä siunaamaan meitä joukkoon saamallaan elämänkokemuksella ja opeilla. 
https://www.youtube.com/watch?v=0L-y9YYh3WU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1aWcpLOeNzQnxKbkBET_gnccJ8UWz3CY5JERrMpkgAMEPT3VT3VzVAqkg
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.