Kirjoittaja Aihe: urputustopic vol 7 Vaivan alta  (Luettu 35658 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #45 : 16.10.09 - klo:11:37 »
juu, normaalien asiallisten sekaan mahtuu aina joku hassu, vielä hassumpi ja tosihassu  :102:
Herra armahda.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #46 : 19.10.09 - klo:14:12 »
Sukkahousukausi alkoi   :icon_sad:  lunta tulee puurona
Herra armahda.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33826
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #47 : 19.10.09 - klo:14:16 »
Ei se lumi, mutta ne sukkahousut!

Puuvillainen leggins ja nilkkasukat ovat minun talvi-vaihtoehtoni. Hamehommissa ei ole näin helppoa. :icon_lol:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #48 : 20.10.09 - klo:18:45 »
Alituinen stressi saa valittamaan. Stressi syö ihmistä.
Niinpä kaikki hauska ja mukava on PAKOLLISTA.
« Viimeksi muokattu: 20.10.09 - klo:18:51 kirjoittanut AKUANKKA313 »
Elämä on kemiaa.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #49 : 20.10.09 - klo:21:00 »
Ei se lumi, mutta ne sukkahousut!

Puuvillainen leggins ja nilkkasukat ovat minun talvi-vaihtoehtoni. Hamehommissa ei ole näin helppoa. :icon_lol:
Ruskovillan shetlanninvillaiset pitkikset ja villasukat, siitäpä ei talvivarustus parane. Eivätkä muuten kutita!
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #50 : 26.10.09 - klo:19:40 »
Hirttäkää kaikki vakuutusyhtiöt. Tänään yksi kotimainen yhtiö vaati vainajalta valtakirjaa vakuutuksen purkamiseksi. Yhtiöllä oli tieto tietokannassaan asiakkaan kuolemasta 10kk sitten. Pitkän selityksen jälkeen virkailija ymmärsi, että tuhkalla ei pysy kynä enää kädessä. Olisi pikkuisen työmaata jollekulle. Olin hyvin ärtynyt muustakin palvelusta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33826
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #51 : 31.10.09 - klo:18:05 »
Naapuri hitsaa autotallissaan toisen naapurin pojan autoa. Meillä valot välkkyvät, TV vipajaa, mutta netti näyttää kestävän. Monet hehkulamput ovat vuosien mittaan tämän ilta-urakoinnin vuoksi kärähtäneet. Kohta kärähtää mummin hermot. Onhan nyt
Pyhäinpäivä. H:lla lienee halloween.

Takavuosina oli sähkölaitokselta mittarit, mutta ei ne riittävästi värähtäneet.
Toivon että Jouluna ei kuusenkynttilät vipata. :113:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #52 : 31.10.09 - klo:20:23 »
Foorumilla on ollut viimeisen vuoden aikana aika monta testiä, kyselyä ja äänestystä. Minua henkilökohtaisesti tällaiset kyselyt ja testit hämmentävät. Koska ensimmäiseksi minulle tulee ajatus siitä että näillä kyselyillä ja äänestyksillä tehdään testien tekijöitten omia arviointeja keskustelufoorumin ihmisistä.
Hämmennys sana taitaa olla ehkä lievä ilmaisu…
ps. enpä itse ole kyllä tainnut paljon vasta testeihin tai kyselyihin, enkä tule vastaisuudessakaan.
 :icon_cool:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #53 : 31.10.09 - klo:20:39 »
Foorumilla on ollut viimeisen vuoden aikana aika monta testiä, kyselyä ja äänestystä. Minua henkilökohtaisesti tällaiset kyselyt ja testit hämmentävät. Koska ensimmäiseksi minulle tulee ajatus siitä että näillä kyselyillä ja äänestyksillä tehdään testien tekijöitten omia arviointeja keskustelufoorumin ihmisistä.
Hämmennys sana taitaa olla ehkä lievä ilmaisu…
ps. enpä itse ole kyllä tainnut paljon vasta testeihin tai kyselyihin, enkä tule vastaisuudessakaan.
 :icon_cool:

Aneeksi Bengt.tai siis Benkku.

Laitoin oman testini testialueelle. se oli moraalitesti ja oliko körttipastillitesti.
 Ihan uteliaisuudesta laitoin ja kokeilin onko saman testin tehneillä ex lestadiolaisilla tiukempi moraali kuin körteillä ja eipä näyttänyt olevan paljoakaan eroja.

Tulee mieleen, miksi ollaan niin erillään, vaikka niin erilaisia ei sitten kuitenkaan olla?

En enään tällä vuodella tee testejä ja anteeksi vielä kerta.
Kaikki valta tekoälylle!

santtu-62

  • Vieras
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #54 : 31.10.09 - klo:20:57 »
...Laitoin oman testini testialueelle. se oli moraalitesti ja oliko körttipastillitesti.
Suon Sinulle anteeksi, en halua vähätellä pyyntöäsi. Mutta en koe että olisit loukannut minua. Koska enhän minä ole kertonut teille mielipiteitäni näissä "testeissä".
Halusin kumminkin tuoda julki ajatukseni(ärtymykseni). :icon_cool:
« Viimeksi muokattu: 31.10.09 - klo:21:01 kirjoittanut Benkku »

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33826
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #55 : 06.11.09 - klo:10:20 »
Sydäntä raastaa. Sillä-aikaa kun kävelin aamulenkkiäni, oli Matti käynnistänyt moottorisahan ja karsinut=raiskannut suuren ihanan tammemme autotallin vieressä.
Ei se ole enää tammi. Pyramidipoppelia muistuttava runko muutamin armoa anovin oksin.
Mieluummin kuolema, kuin tuollainen kohtalo.
Virsu astui oman jälkensä. Balettitossuraiskan kuvioita ei kysytty. Sanoja ei ole.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #56 : 11.11.09 - klo:18:01 »
Miuta sit sapettaa taas nii mahettomast, ku miust se on nii huutava vääryys, et toisil on heitin hampaat iha oikein päin suussa! Miks miul ei vaa oo? Miks toisil on viisauvvehampaatki iha nätist ja suoras ja miul vaa hyöt pötköttää ikenissä iha mite sattuu?! Mie jouvvun viel kirurgille tän miun levan kans....iha hirvittää jo nyt, vaik hyöt vissii operoittee miut vast ens vuuen puolel. Miult revitää viisureijen lisäks viel yks rautahammas, joka sekii o ikenes iha pots'lojo. Ehä mie muute, mut mie vaa vähä luulen, et sen jälkee miun haastist ei tuu hetkee mittää...ja voipha tuo aika kipiääki käyä kun ne levat aukoo..Ois se vaa helppoo jos ois hampaat suoras ja nätis rivis, mut ku ei ni ei!

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #57 : 11.11.09 - klo:19:08 »
Jos Sinua, Tiitiäinen, yhtään lohduttaa, niin tiedän tyypin, jolta hammaslääkärit olivat innokkaita oikomaan hampaita. Tämä oikomisinto meni niin pitkälle, että yhtä hammasta taidettiin pyöräyttää melkein 360 astetta. Että revi siitä!
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #58 : 11.11.09 - klo:19:26 »
Lainaus
Tämä oikomisinto meni niin pitkälle, että yhtä hammasta taidettiin pyöräyttää melkein 360 astetta. Että revi siitä!
:icon_lol:

Mie oiotin hampaani vanhoilla päivillä ja maksan niitä vielä siitä olemattomasta eläkkeestä.

Oli kivaa olla yli kaksi vuotta raudat suussa kuin 12-v.

Herra armahda.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #59 : 11.11.09 - klo:23:09 »
...älkää urputtako... elämä on suurin ihme...
wilhelmi niskasen jäljillä