Kirjoittaja Aihe: Vuosi vaihtuu jälleen.  (Luettu 16029 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #15 : 20.12.09 - klo:23:45 »
Körttifoorumilla on pohdittu ja keskusteltu paljon sukupuoliongelmista,uskonnollisista suuntauksista,herännäisyyden tulevaisuudesta jne....,kuinka paljon Suomen talous heikkenee, kuinka paljon kirkko "maalistuu",missä kulkee körttiläisyys.
Ympäri Suomea. Pohjanmaalla ja Kainuussa runsaimmin... pääkaupunkiseudullekin.

Pitäisiköhän harkita oikein istualteen ja kaffe kupin ääressä, mielellään vielä jonkun viisaaman kanssa. Mitä jos 2010 ...
hups. eipäs paljasteta vielä.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #16 : 27.12.09 - klo:11:12 »
Pitäisiköhän harkita oikein istualteen ja kaffe kupin ääressä, mielellään vielä jonkun viisaaman kanssa. Mitä jos 2010 ...
hups. eipäs paljasteta vielä.

 :102: Älä Benkku pidä meitä jännityksessä....kerro jo...  :icon_eek:
Pyryharakka

santtu-62

  • Vieras
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #17 : 27.12.09 - klo:11:19 »
... pidä meitä jännityksessä....kerro jo... 
Nyt on tapahtunut viime aikoina sellaista mitä en voi käsittää sillä järjelläni... joten tilanne on hieman muuttunut. Koska Hän puuttui minun elämääni. Katsotaan... :eusa_angel:

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #18 : 27.12.09 - klo:23:00 »
Nyt kun vuasi vaihtuu, niin lupaan teherä teille parannuksen tuan maallisen majani suhtehen :opettaa:
Omatunto on taas huano kaiken mässäälyn jäläkehen ja puntariki sen toristi oikiaksi, kun näytti lukemaa 130 kg :icon_exclaim: Tälläänen syämisen ja liikkumisen epätasapaino saa ny loppua!
Kiuruverelle ilimestyy kesällä haihtunu miäs. :031:
Tarvitten tällääsen yhteesöllisen tunnustuksen avuksi, kun tua liha on niin heikko.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #19 : 28.12.09 - klo:08:25 »
Nyt kun vuasi vaihtuu, niin lupaan teherä teille parannuksen tuan maallisen majani suhtehen :opettaa:
Omatunto on taas huano kaiken mässäälyn jäläkehen ja puntariki sen toristi oikiaksi, kun näytti lukemaa 130 kg :icon_exclaim: Tälläänen syämisen ja liikkumisen epätasapaino saa ny loppua!
Kiuruverelle ilimestyy kesällä haihtunu miäs. :031:
Tarvitten tällääsen yhteesöllisen tunnustuksen avuksi, kun tua liha on niin heikko.

Uutena Vuotena lupaamme tehdä vuoden aikana kaikenlaista hyvää itsellemme ja toisille. Lupaukset on syytä kirjata muistiin, koska ne unohtuvat viimeistään helmikuussa.  :eusa_angel:
Acta, non verba.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #20 : 28.12.09 - klo:08:26 »
Komiaha sie oot kiloines, ja mahottoman pitkä. Vissii 2 metrii!

Joka vuos miekii luppaan kiloloita puottaa, ja puotankin pari kevväällä vallankin jos on lumitöitä tehtävän niiko nyt. Mut ko kesemmäl alkaa rillikausi ja mökillä meiän pääelinkeino eli syöminen on oikeen ahkeroimista, nii jo koht on kolme killoo tult takasii.

En arvaja luvata pittää myöskää suuta soukemmal, ko siint ei tule mittää. Mie ko oon mie.

Tännää on Heroteksen tappamii poikavauvojen muistelupäivä. Ajatukset on yhä vaan niis pienis lapsiis, ko meillä on tää kaksviikkone tyttövauva. Hää käi isomummolas Tapaniin, pien mustatukka.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #21 : 28.12.09 - klo:08:34 »
Nyt kun vuasi vaihtuu, niin lupaan teherä teille parannuksen tuan maallisen majani suhtehen :opettaa:

Niin minäkin, paljon voin tehdä vaikka tassut ovatkin remontissa. Ja muutakin lupaan...vaan en julkisesti ja kyllä ne lupaukset pitää pidempään kuin helmikuuhun, ainakin maaliskuuhun, eiku ihan oikeesti pitää vaan päättää ja pitää sitten se päätös. Yksinkertaista, eikö?  :109:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #22 : 28.12.09 - klo:10:41 »
Niin minäkin, paljon voin tehdä vaikka tassut ovatkin remontissa. Ja muutakin lupaan...vaan en julkisesti ja kyllä ne lupaukset pitää pidempään kuin helmikuuhun, ainakin maaliskuuhun, eiku ihan oikeesti pitää vaan päättää ja pitää sitten se päätös. Yksinkertaista, eikö?  :109:

Täällä yksi lihava tai oikeastaan maan vetovoima on vain ihastunut minuun enemmän kuin muihin. Tein vuosia sitten lupauksen, etten tee enää lupauksia ja se on ainoa, jonka olen pystynyt tähän asti pitämään. Kaikenlaisia yrityksiä on ympäri vuoden.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

santtu-62

  • Vieras
Vuosi vaihtuu...Älä Benkku....kerro jo!
« Vastaus #23 : 28.12.09 - klo:11:32 »
Älä Benkku pidä meitä jännityksessä....kerro jo...

Hieman ärsyttää kun nimimerkit latelee ”omia diagnooseja” ihmisistä (Diagnoosin tekee lääkäri omalla vastaanotolla. Lääkäri voi antaa ohjeita myös puhelimitse oireiden hoitoon ilman lääkkeitä. Diagnoosi merkitään potilasta koskeviin asiakirjoihin WHO:n ICD-10-tautiluokituksen mukaan, josta Stakes on laatinut suomalaisen version) foorumilla ja yleensäkin vuorovaikutus tilanteissa.
Täytyy kyllä huomauttaa että olen myös itse syyllistynyt tähän. Mutta kolme viimeistä vuotta ovat kyllä muuttaneet omia lausuntoja ihmisten kohdistuvista sairauksista, nyt ei pidä sekoittaa sitten ”uskonnollisia näkemys erojen vääntöjä” keskustelua alueella. Itse en ole lääkäri, mutta kuulun sosiaali-terveyspuolen ympyröihin.

Omasta ”foorumilla esiintyvästä persoonastani” voin sanoa että olette ulkona siitä kuin ”lumiukot”. Nyt ei ole kumminkaan tarkoitukseni hakea riitaa tai haastaa teistä nimimerkeistä ”vedättämisen ja väännön taistelutantereelle”.
Vaan olen kiinnittänyt huomiota että foorumilla on nimimerkkejä(ihmisiä) jotka käsittelevät asioita eritavoilla kun minä. Nimimerkki ”Liisa” taisi aikoinaan mainita minulle oman nimimerkin vaihdoista tähän malliin:
”Älä ”Benkku” hämmennä liikaa, ihmiset eivät pysy mukana”(nämä eivät ole kirjaliemisesti Liisan sanoja, mutta sisällön merkitys on sama)
Näin ollen pahoittelen teille ”käytöstäni” ja pyrin ”hieman”, pehmentää viestieni sisältöä.  :icon_wink:
Mutta laseja en ota pois, joku ”linja veto sentään”. :icon_cool:

Hei siellä. Tunnistatko minut? Etkö? Sinähän näet minut koko ajan. Sinä luet minun kirjojani, katselet minua valkokankaalla, nautit minun taiteestani, hurraat minun peleissäni, käytät minun keksintöjäni, äänestät minut virkaan, seuraat minua taisteluun, teet muistiinpanoja luennoillani, naurat minun vitseilleni, hämmästelet menestystäni, ihailet minun esiintymistäni, kuuntelet minun tarinoitani, keskustelet minun politiikastani, nautit minun musiikistani, annat minun vikani anteeksi, ja kadehdit sitä mitä minulla on. Etkö? Etkö vieläkään tunnista? Mutta sinähän olet nähnyt minut. Siitä olen aivan varma. Itse asiassa, jos jostakin olen varma, se on se. Sinä olet nähnyt minut.

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Alkusana.html

Tiedän että Te kaikki osaatte käyttää tämän päivän tietolähteitä, mutta jos teitä kiinnostaa tai tarvitsette apua omaan ”sielun” elämään, niin tässä eräs sivu:
http://www.apua.info/fi-FI/artikkelit/

ps. Oli tämä vuosi 2009 ” saatanallista kädenvääntö” meinasi mennä vellit ja jauhot sekaisin henkilökohtaisessa elämässä, oli jopa oman tutkinnon suorittaminen vaarassa. Mutta siitä saan vaan syyttää itseäni.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #24 : 28.12.09 - klo:11:33 »
Nyt kun vuasi vaihtuu, niin lupaan teherä teille parannuksen tuan maallisen majani suhtehen :opettaa:
Omatunto on taas huano kaiken mässäälyn jäläkehen ja puntariki sen toristi oikiaksi, kun näytti lukemaa 130 kg :icon_exclaim: Tälläänen syämisen ja liikkumisen epätasapaino saa ny loppua!
Kiuruverelle ilimestyy kesällä haihtunu miäs. :031:
Tarvitten tällääsen yhteesöllisen tunnustuksen avuksi, kun tua liha on niin heikko.

 130 kiloa! Sinähän Mörtti alat jo olla miähen kokoonen! Kymmenen kilua pois, niin pääset raskahan sarian painikisoohin! Notta nyt saunomahan gummipuvussa, pilttiruokaa ( hiilihydraattia) syömähän ja sitten loppiaasena matolle! :039: :001:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #25 : 28.12.09 - klo:13:58 »
130 kiloa! Sinähän Mörtti alat jo olla miähen kokoonen! Kymmenen kilua pois, niin pääset raskahan sarian painikisoohin! Notta nyt saunomahan gummipuvussa, pilttiruokaa ( hiilihydraattia) syömähän ja sitten loppiaasena matolle! :039: :001:
Tässähän tuntee Kalistaja itsensä Mörtin rinnalla... katiskan kepiksi, vaikka elopaino on melkein 90kg. :icon_wink:
Mittäs "muusia" Mörtti oikein vetelee nassuunsa  :icon_cool:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #26 : 28.12.09 - klo:15:55 »
Tässähän tuntee Kalistaja itsensä Mörtin rinnalla... katiskan kepiksi, vaikka elopaino on melkein 90kg. :icon_wink:
Mittäs "muusia" Mörtti oikein vetelee nassuunsa  :icon_cool:

Tuon suuren painon salaisuus on yksinkertainen. Hyvät geenit, hyvät sapuskat, hyvä ruokahalu ja syötyyn nähden liian vähäinen liikunta. Kokoelman ei tarvitse olla näin täydellinen luettelon ominaisuuksista saa kolme puuttua.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #27 : 28.12.09 - klo:16:02 »
Tässähän tuntee Kalistaja itsensä Mörtin rinnalla... katiskan kepiksi, vaikka elopaino on melkein 90kg. :icon_wink:
Mittäs "muusia" Mörtti oikein vetelee nassuunsa  :icon_cool:
Hei Benkku, sinähän et tykkää, että täällä kysellään. Kuinkas tämä nyt...  :107:
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #28 : 28.12.09 - klo:16:13 »
... Kokoelman ei tarvitse olla näin täydellinen luettelon ominaisuuksista saa kolme puuttua.
geenit.

... Kuinkas tämä nyt... 
Paraskin kyselijä,... piti käsitellä pehmeästi. (mikrofooni oli vahigossa auki)

Siis hyvä rouva kaikella kunnioituksella, kun minäkään en ole täydellinen, niin erehdykdsiä ja sammakoita pääsee suustani.
Näin ollen pahoitten Mörtti uteliaisuuttani. :kahvi:

 :icon_cool:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Vuosi vaihtuu jälleen.
« Vastaus #29 : 28.12.09 - klo:16:35 »
... niin erehdykdsiä ja sammakoita pääsee suustani. ..
Ylimäääräinen kirjain sanassa erehdyksiä eli aakkosista d-kirjain, niin kuin "dorka" vai mitä Pirska :icon_wink:
ups. siis tarkoitin do you know :icon_cool: