Kirjoittaja Aihe: Raamattupiiri, Psalmit 121-130  (Luettu 18088 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Raamattupiiri, Psalmit 121-130
« Vastaus #1 : 22.02.22 - klo:08:47 »
Karjalaisenkyösti varmaan toivorikkaana aloitti Psalmikirjasta ketjun. Körttifoorumilla paheksutaan kaikkea Raamattuun liittyvää niin ei ollut toiveitakaan, että joku innostuisi keskustelemaan Psalmeista. Psalmi 121 oli kveekari-iso-isoäitini lempipsalmi. Muistan hänen lausuvankin sitä. Sain tämän jakson tänään valmiiksi irokeesiksi. Laulettava riimitetty irokeesiraamattu on loppusuorassa. Kun olen tuhlannut aikaani muistuttamalla foorumilaisille, että minun anteeksiantaminen ei heille riitä, vaan ovat vielä syyllisiä Jumalan edessä, ajattelin laskea miten monta riimitettyä riviä käänsin näinä kahtena päivänä, jolloin olen kääntänyt tavallisella nopeudella. Hämmästyin itsekin, kun oli 284 riviä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Raamattupiiri, Psalmit 121-130
« Vastaus #2 : 03.03.23 - klo:04:54 »
Karjalaisenkyösti varmaan toivorikkaana aloitti Psalmikirjasta ketjun. Körttifoorumilla paheksutaan kaikkea Raamattuun liittyvää niin ei ollut toiveitakaan, että joku innostuisi keskustelemaan Psalmeista. Psalmi 121 oli kveekari-iso-isoäitini lempipsalmi. Muistan hänen lausuvankin sitä. Sain tämän jakson tänään valmiiksi irokeesiksi. Laulettava riimitetty irokeesiraamattu on loppusuorassa. Kun olen tuhlannut aikaani muistuttamalla foorumilaisille, että minun anteeksiantaminen ei heille riitä, vaan ovat vielä syyllisiä Jumalan edessä, ajattelin laskea miten monta riimitettyä riviä käänsin näinä kahtena päivänä, jolloin olen kääntänyt tavallisella nopeudella. Hämmästyin itsekin, kun oli 284 riviä.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024