Kirjoittaja Aihe: Espoo 2008  (Luettu 22093 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Espoo 2008
« : 02.10.05 - klo:18:15 »
.
.
.
.


[-o< >> ......................................>.....:smt051...................................................>.................................................. :smt109 ........................>................................................ O:)

.
.
.
.
.
.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Espoo 2008
« Vastaus #1 : 03.10.05 - klo:11:16 »
Ihanaa ko tulee espooseen herättäjäjuhlat! Saa olla serkkulassa yötä :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Espoo 2008
« Vastaus #2 : 03.10.05 - klo:11:22 »
Kerrankin on lähellä jotain ;)

Teme =)
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Espoo 2008
« Vastaus #3 : 03.10.05 - klo:15:49 »
Juhlat tulee ihan mun takapihalle (no melkein; ehkä 500 metrin päähän) joo jos siis en oo vielä päässyt muuttamaan Italiaan/Ranskaan/Britteihin :p

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Espoo 2008
« Vastaus #4 : 04.10.05 - klo:15:48 »
Kyllä muuten kyrsis, anteeksi vaan, jos olis juhlat kovin lähellä omaa tonttia. Joku sietoraja on veisuussa ja seurapuheissakin. Jos ne alkavat aamukahdeksalta :arrow: ei kiitos. Jos ne kestävät torstaista sunnuntaihin :arrow: ei kiitos. Juhlilla kyllä viihtyy hyvinkin to-su, mutta jos ei pääse niistä eroon edes menemällä kotiin, niin aijai ja voivoi :?

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Espoo 2008
« Vastaus #5 : 06.10.05 - klo:17:27 »
No toivottavasti kovaäänisen kantaman ulkopuolella kuitenkin pysytään, vois tosiaan pää räjähtää muutoin.

Poissa osmo

  • Valvoja
  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 343
Espoo 2008
« Vastaus #6 : 06.04.06 - klo:21:12 »
Koitan hoitaa niin että yksi oikein suuri torvikaiutin ruuvataan sun sängynpäätyyn kiinni.  8)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Espoo 2008
« Vastaus #7 : 02.07.06 - klo:17:16 »
............................................................................................................................................... :smt023
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Laku

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 10
Espoo 2008
« Vastaus #8 : 11.09.06 - klo:00:18 »
kiva tosiaan että saadaa herättäjuhlat tänne päin suomea:) Mä odotan paljon Lahden ja Espoon juhlia. Ihanaa kun sitten saa olla mukana ihan käytännössä rakentamassa juhlia ja auttamassa enemmän. Milloin noihin apujoukkoihin voi sitten ilmoittautua? Siunausta<3
Laura-Kaisa Leppänen

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Lahti 2007
« Vastaus #9 : 11.09.06 - klo:05:07 »
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa llwyd

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 766
    • http://stockholmslender.blogspot.com/
Espoo 2008
« Vastaus #10 : 18.09.06 - klo:10:04 »
Eipä täältä meiltä ole tulevalle juhlakentälle kuin viitisen kilometriä. Kyllä sitä odottaa suurella innolla, että Siioni kaikuu kohti Sellon rahavallan ja kilpailukyvyn muureja, jotka eivät heikoista ja osaamattomista piittaa. Omituisia reittejä tämä kotia kohti kulkeminen maailmassa vie.
Opeta tälläisena luoksesi tulemaan

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Espoo 2008
« Vastaus #11 : 14.10.06 - klo:12:54 »
Jotenkin vieläkin olen toisinaan miettinyt viime kesän h-juhlia. Jos vain jotenkin onnistuu, niin olisi kivaa lähteä Lahteen ja sitten Espooseen. Pitää kai keväällä ruveta kyytiä järkkäilemään jo ensimmäisiin. Jäi niin hyvä fiilis.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
Espoo 2008
« Vastaus #12 : 14.10.06 - klo:13:47 »
No toisaalta harmittaa että juhlat ovat sekä vuonna 2007 että 2008 sen verran lähellä, että en pääse äidin kanssa Suomea kiertämään niinkuin tänä vuonna. :D  Mutta toisaalta ei ole sitten niin pitkää ajo-matkaa.  :wink: Kun on kuitenkin tiedossa varmaan kohtalaisen raskas viikonloppu, kun mennään sinne töihin, joten varmaan parempikin että ajo-matka ei ole niin pitkä.
Jemina

Poissa Liisu

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 53
Espoo 2008
« Vastaus #13 : 04.01.07 - klo:17:30 »
mua taas pikkasen ärsyttää se että juhlat on niin kaukana, yleensä siis. ylivieska oli kiva, ja kaippa ne sinne joskus tulee uudestaan. kahenkymmenen vuojen sisään.... olen kuullut että oulusssakin on joskus ollut, toivottavasti toistekin

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Espoo 2008
« Vastaus #14 : 04.01.07 - klo:17:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisu"
mua taas pikkasen ärsyttää se että juhlat on niin kaukana, yleensä siis. ylivieska oli kiva, ja kaippa ne sinne joskus tulee uudestaan. kahenkymmenen vuojen sisään.... olen kuullut että oulusssakin on joskus ollut, toivottavasti toistekin


2011 jälleen Oulussa. (www.h-y.fi/hjuhlat/paikat.html)