Kirjoittaja Aihe: Irtosuhteet  (Luettu 7022 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Irtosuhteet
« Vastaus #15 : 17.07.09 - klo:08:44 »
Jos meidän isäntä alkaa sellaisia harrastaa, niin nakkaan kartanolle niska-perseotteella.

Vanhan journalistin sydäntä lämmittää ilman joutavia jaarituksia asian ytimeen menevä kommentti.
Mt
Keski-ikäisen tosikkokonkin sydäntä osin lämmittää moinen. Siinä vain ärsytti kun paha ulkoistettiin oman tekemisensä ulkopuolelle. Mitä Pirskan isäntä tekisi? ;-)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Irtosuhteet
« Vastaus #16 : 17.07.09 - klo:09:40 »
Leikki leikkinä ja henki pois.

En minä ihan vähällä kummalla usko, että isäntä alkaisi irtosuhteeseen sen enempää kuin itsekään. Sitä lähinnä ajoin takaa, että olisi se niin rankka juttu, ettei siitä ihan olankohautuksella selviäisi. Sitäpaitsi, tuskinpa minä häntä saisin heitettyä mihinkään millään otteella.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Irtosuhteet
« Vastaus #17 : 19.07.09 - klo:11:35 »
Olen ollut avoliitossa nuorena ja avonaisissa irtosuhteissa tai jossain. Kaikissa on tullut pettymys ja sydänsuruja. Siperia opettaa: ei ikinä enää. Naisiin ei voi luottaa.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Irtosuhteet
« Vastaus #18 : 24.07.09 - klo:21:16 »
Körttifoorumilla on hassunhauska piirre: pitää koko ajan mainita, että "en hyväksy tätä tekoa, mutta hyväksyn teon tekevän ihmisen".
Se varmaan kuuluu paikalliseen liturgiaan.

Ei se oo mikään körttifoorumin piirre. Tuommosta hokemaa nimittäin kuulee melkein joka toisessa viestissä yhdellä nuorten keskustelufoorumilla uskovaisnuorten (pääosin vapaista suunnista) suusta, jos keskustelunaiheena on mikä tahansa mikä vaan voi herättää mielipiteitä. Tuota settiä siis kuulee joka ikisen jotain asiaa vastustavan ihmisen suusta. Ja vielä enemmän sellaisten, joilla on paljon vastustettavaa  :icon_wink:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Irtosuhteet
« Vastaus #19 : 24.07.09 - klo:21:19 »
En ole koskaan joutunut tilanteeseen, jossa olis pitänyt olla irtosuhteista jotain mieltä. Ehkä sen takia en niitä ymmärräkään  :icon_wink:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Irtosuhteet
« Vastaus #20 : 10.08.09 - klo:20:04 »
Minä oon ryypänny ja huorannu ja het kunnolla, ei jää mittään arvailujen varraan.Irtosuhteet = huoraaminen.Sana on vaan kehitetty jotta vois jotenkin "nätemmin huorata". Oon köyrinny vaikka miten ja voin sanoa että ei sellasta harrasta kuin Jumalan sanasta irttautunut selkärangaton nilviäinen.
Kyllä sen kielttää Jumalan sanakin ja jos ihmisellä on toimiva omatunto niin sekin.Seksi kuuluu vain ja ainoastaan avioliittoon.Tumputtakkoon vaikka kinttaasseen jos ei muuten pärjää. Kylläkai seksiseuraa löyttää jokkainen joka haluaa, sitä on tyrkyllä joka paikassa, mutta miksi?
Katsokaapa mitä nykyään on ihmisillä yllä.Housut roikkuu persiissä, napapaitaa, mini hametta.Alushousut on narut ja niijen narujenkin pittää näkyä persehousujen ja napapaitojen välistä.Tällaista pukeutumista on jo kymmenvuotiailla tytöillä kouluissakin. Kottoo ne vaatteet on, sieltä se raha annettaan joilla narunpätkä ylle ostettaan.Tenavat kahtoo niitä madonnia ja haluaa samaistua idolliin niin kuin lapsilla/nuorilla monesti on tapana.Jokainen voi aatella mihin sellainen elämänasenne voi johtaa.Poijjat ei oo sen kummempia sama meno jos ei opeteta tai jos ei oppi mee perille.
Tuosta huoraamisesta voin sano ettei siitä tullu kuin paha mieli ja ihmisen arvostus laski minimiin.Jos joku on erimieltä niin kokkeilkkaa ja tulukkaa sanomaan olinko väärässä.