Keskustelu > Testialue

Körttikahvila osa 2

<< < (20/21) > >>

Koirannahkalakki:
Kirjoitettu on

Ensimmäinen Johanneksen Kirje 2
15. Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
16. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.
17. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.

Viisveisaaja:
Varsinkaan huonoa musiikkia ei tule rakastaa.

Eikä kukkia ja luontoa yleensäkään.
Jos joku on lahjakas jossain, vaikka musiikissa, niin sitä ei pidä tunnustaa, paitsi jos on oikealla tavalla uskovainen.

Alkoholi se vasta onkin tämän maailman pahe ja sitä tulee vihata.
Paitsi Jeesus nyt ei ollut sitä vastaan, vaan muutti veden viiniksi ja sitten vasta nuhteli sen ottajia. Ei kun Jeesus muutti veden alkoholittomaksi viiniksi, mutta sitä ei ole laitettu Raamattuun, mutta niin se täytyy olla.

Mitähän tässä maailmassa on siis mille ei tule antaa arvoa, öö ne oli:. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.


Kai toi on kehoitus vegaaniksi alkamaan, ettei himoitse lihaa. Silmäin pyyntö, se ei oikein auennut, ja elämän korska? Se taitaa olla muilla kuin körteillä. Enempi ns, vapaansuuntien juttuja. Körtit enempi painottaa nöyryyttä kuin elämän korskaa tai sitä helluntalaisten uhoa.

Jospa koirannahkalakki nimimerkki pikkaisen avaisi mitä jakamansa Raamatun paikat tarkoittavat?

Mukavaa kyllä kun on tälläisiä uusia nimimerkkejä keskustelemassa herännäisyydestä.

Koirannahkalakki:
Jumalan Sana on Jumalan puhetta ihmiselle ja ei toinen ihminen tiedä sitä, että mitä Jumala jollekulle ihmiselle tahtoo sanoa Sanansa kautta.

Itse sinä tiedät, että mitä Jumala sinulle puhui Sanansa kautta ja Hänelle sinä myös vastasitkin sillä ei minulle kuulu vastauksesi, minä vain välitin sen, mikä Jumala antoi välitettäväksi.

Herramme Jeesus Kristus sinua siunatkoon.

Riitta-mummi:
Nyt kirjoitat niin kuin körttiläinen.

Siunatkoon sinua Kaikkivaltias Herra Kristus !

Viisveisaaja:
Se taitaa olla vähän niin kuin sananlaskussa sanotaan, että
Metsä vastaa, niin kuin sille huutaa.
Eli jos tulee jonnekkin kuten vaikka foorumille asenteella, te ette tiedä mitään ja te ette usko oikein ja mitä nyt sitä tuleekin muita arvostelevaa, niin vastaukseksi saa samanlaista palautetta.

Toivon että nimimerkki koirannahkalakki on ihan mukava mies vaikkakin näkee nämä kristilliset asiat erilailla.

Mukavaa päivää kohtahan on helluntailaisten juhlapäivä helatorstai jota vietetään Hengen vuodatuksen muistopäivänä.

Sinänsä ei ukko Paavolle olleet nämä sen ajan helluntailaiset ja karismaatikot outo porukka, vaan kyllähän hän ne tiesi, kuten rukoilevaiset ja muut, mutta hän aloitti tämän herännäisyyden ja se joillekkin sopii ja joillekkin ei.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta