Kirjoittaja Aihe: Testailen vain  (Luettu 9882 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tuomenkukka

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 19
Testailen vain
« : 24.05.07 - klo:18:23 »
Olen rekisteröitynyt tänne Körttifoorumiin tänään ja hiukan harjoittelen, kuinka tämä toimii. :)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Testailen vain
« Vastaus #1 : 23.03.23 - klo:05:31 »
Olen rekisteröitynyt tänne Körttifoorumiin tänään ja hiukan harjoittelen, kuinka tämä toimii. :)

Olen rekisteröitynyt 02.10.05 klo 11:36, mutta harjoittelen, sillä koskaan en ole valmis.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33817
Vs: Testailen vain
« Vastaus #3 : tänään kello 11:02 »
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33817
Vs: Testailen vain
« Vastaus #4 : tänään kello 11:56 »
Tuo linkki jonka laitoin on aika hyvä. Siinä kulkee punaisten katkoviivojen yläpuolella palkit joista näkee miten mitäkin biisiä on kuunneltu. Selvästi palja pinta, seksuaaliset kuviot kuten Austria ovat suosituinta kamaa.

Maat ovat engl. aakkosärjestyksessä.

Toisekseen, 18 minuutissa saa katsottua saman mihin kuluu suorassa lähetyksessä useita tunteja.

Nähdyn videon perusteella voi mielipde olla eri kuin katsottuaan lavaesityksen. Siksi en osaa vielä sanoa suosikkiani. Semifinaalissa näytettiin Viron video, se oli hyvä, muttra miten lavalla ?

En olisi luottanut Suomen munamiehiin, mutta toisin kävi. Ilmeisesti No rules  rulettaa.  :003:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)